2026-06-10, 15:24
Medlem
semen.12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av semen.12
SD vänner skiter fullständigt i några kvitton och små avdrag. På det stora hela har ingen regering jagat fuskare som denna SD stödda regering gjort.
Skulle någon tycka att detta hindrar dom från att rösta nej till SD var det ändå någon som valde mellan VPK eller Centern.
Vad blir nästa försök att hindra folk från att rösta på SD? Dessa granskningar är bara ett bevis på att vi har stört VÄNSTERN det är bra. Har du aldrig jobbat ska du ta dina fem ungar och resa hem till Mogadishu.
Jimmie makes Sweden clean again.
Citera
2026-06-10, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnWicks
Någon mer än jag som spyr på SD som parti? Tycker det är skandal efter skandal och personerna i partiet är ju riktiga rötägg. Någon som tycker annorlunda?

Flashback kommer ju snart bli röd grönt. Vart drar alla puckade SD incels tror ni??? =)
Då har du inte fattat nånting Sverige dräneras på Svenska värderingar.
Citera
2026-06-10, 15:29
Medlem
Varför skriver Åkesson böcker med tanke på att hans väljarbas till säkert 90 % består av analfabeter? Sista gången hans väljare läste en bok var väl i åk 9 när en ambitiös svenskafröken i ngn förort försökte bilda sina elever genom att be dem läsa lite skönlitteratur. Typ Åshöjdens bk av Max Lundgren. En lättläst bok på lätt svenska utan alldeles för svåra ord. Ganska kul läsa när dessa analfabeterr förtvivlat försöker försvara skiten genom det klassiska: Öhhhh. Men du då....
Men boken blev en god affär för Åkesson själv i alla fall. Han är nog troligen den enda som vet vad boken handlar om. Nä byt för fasen namn på partiet till KSD. Kriminella SverigeDemokrasister.
Citera
2026-06-10, 15:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Katki
93% frånvaro. Mest hemma i Sölvesborg.
Det kan väl knappast vara tillåtet?
Citera
2026-06-10, 15:58
Medlem
Nej inte olagligt. Inte korruption. Nej JÅ lär inte tjänat mycket på den där boken alls.

Smart att låta partiet distribuera den. Förmodligen rätt lyckad marknadsföring.

Vad jag tycker är konstigt är att man inte lyckas sälja/ge bort nära hälften av alla böcker utan istället destruerat dom. Det framstår som slösaktigt. Var boken så dålig? Någon som läst den?
Citera
2026-06-10, 16:00
Medlem
Intressant att dom säger att experten inte får veta vilket/vilken parti(ledare) det gäller, hm, TV4 gräver om ett parti, vilket kan det vara 🤔
Det är svårare, jobbigt, att granska flesta andra partier som under lång tid byggt upp en stor organisation runt partiet.
Citera
2026-06-10, 16:09
Medlem
Det är fester och böcker som verkar finansierat med skattpengar

Är det Åkessons motståndare som förväntas läsa hans bok?
Upplever inte som att hans väljare läser väldigt mycket böcker

Då kanske man måste hitta knep. För att få upp försäljningssiffrorna på något sätt
Senast redigerad av Max1494 2026-06-10 kl. 16:15.
Citera
2026-06-10, 17:25
Medlem
Är det någon mer som inte har tillgång till avsnitt 2 på TV4 Play? Det skulle väl släppas idag?
Citera
2026-06-10, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Hur mycket har detta kostar oss skattebetalare? Miljarder? Miljoner? 20 000 kr?
Många bäckar små gör en stor å.
Citera
2026-06-10, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarlosEstevez
Tror du att TV4s kalla fakta skulle nappa som tråden ju handlar om? De tycks ju gilla scoop från åtminstone vissa partier😌👍
Tja. Det är bara du som tror på ett scoop.
Citera
2026-06-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.af.Danmark
Har han så hög frånvaro?

Nej, högre. 93%.
Citera
2026-06-10, 18:54
Medlem
Nu har jag sett avsnittet, det var borta en stund. Det har tydligen redigerats lite efter att SD påpekat en grej angående kapitalförsäkring, så då antar jag att resten stämmer...

Och det är bedrövande sorgligt hur Jimmie skor sig på skattebetalarnas bekostnad!

Men faktum är, jag upprörs mer över hur rasism i partiet ÖKAR deras popularitet. Järnrörsskandalen för många år sen var vidrig, ändå ökade partiet. Hur de var nedsättande mot Ismail och kvinnor...

Vad är det där för parti egentligen?

Måste säga att Åkesson är skicklig. Riktigt skicklig. Han pratar på ett sätt som tilltalar pöbeln, men sen berikar han sig själv...

Bristande vandel tror jag det kallas...eller korruption.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in