Citat:
Ursprungligen postat av
Engineer
Så du får nya aktier med jämna mellanrum trots att du är pensionär? Eller är det någon annan typ av förmån?
Nej en löneförmån TS nämner inkomst av tjänst tar sedan upp det om aktier, kan denne ha glömt att han har en löneförmån och det inte gäller aktier, vilket denne tror.
Om jag inte vetat om förmånen så hade även jag undrat.
Bör stå vem som är utbetalalare/meddelat till Skatteverket.