2026-06-10, 09:16
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Skitsnack. Den absoluta majoriteten invandrare från mena är inte terrorister eller våldsverkare.

Hejar man på terrorismen så är man såklart en terrorist själv.
Citera
2026-06-10, 11:50
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Konstigt resonemang. Som att säga att som hejar på HBTQ är bögar.
Citera
2026-06-10, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalaskula544
Det du kommenterade var inte att heja på terrorismen.
Citera
2026-06-10, 11:59
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Melange5738
Du menar att ha en aversion mot homosexuella motsvarar mord på apostater?
Du sade ingenting om mord i inlägget jag svarade på. Du skrev bara att alla borde tvingas ha våra värderingar, och i de ingår ju faktiskt lika tolerans för alla.
Mord är redan förbjudet och således en värdering som alla som befinner sig i Sverige redan tvingas reformera sig till.
Citera
2026-06-10, 12:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Definiera det??

Det är ganska många svenskar som drabbas av invällares brottslighet till vardags. Ex genom rån, sexualbrott, misshandel, olaga hot, bedrägerier, sprängningar, trafikbrott.

Och då har man inte nämnt alla de som utsatts för de lagliga mer trakasserierna: Ex störiga granner, nedskräpning, otrygghet, försämrade arbetsplatser med stök osv.
Störiga grannar finns andra än muslimer. Har just haft en sådan helsvensk. Nerskräpning, är det mest muslimer som grillar i parken?
Citera
2026-06-10, 12:13
Medlem
Jag undrar hur många svenska har blivit halshuggna av muslimer i Sverige de senaste 50åren? Är det 0 eller är det någon enstaka personer.*

Han i Nordirland verkar ju varit en virrpanna och inte en terrorist. I Nordirland finns det 2500-3000 icke-europeiska flyktingar. De flest invandrare från utanför Europa i Nordirland kommer in arbetsvisum och arbetar i vården eller med IT.

*Jag vet möjligen ett fall från slutet av 1970-talet.
Citera
2026-06-10, 12:38
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Jag undrar hur många svenska har blivit halshuggna av muslimer i Sverige de senaste 50åren? Är det 0 eller är det någon enstaka personer.*

Han i Nordirland verkar ju varit en virrpanna och inte en terrorist. I Nordirland finns det 2500-3000 icke-europeiska flyktingar. De flest invandrare från utanför Europa i Nordirland kommer in arbetsvisum och arbetar i vården eller med IT.

Det var en neger som halshögg och mördade två personer på Ikea för några år sedan.

Även en berikare som högg och försökte ha ihjäl en liten flicka i Brunnsparken i Göteborg. Han började veva mot den lilla flickan och hennes mormor.
Citera
2026-06-10, 12:39
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Störiga grannar finns andra än muslimer. Har just haft en sådan helsvensk. Nerskräpning, är det mest muslimer som grillar i parken?

Det är nästan uteslutande flyktingar och narkomaner, samt zigenare som skräpar ner i Sverige. Ex kastar sopsäckar ut genom fönstret.
Citera
2026-06-10, 12:46
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome

Eftersom det var specifikt halshuggning du efterfrågade:
(FB) Carola och Emil Herlin knivdödade på Ikea Västerås, 10/8 2015

Men det är en lite tramsigt att prata specifikt om halshuggningar och inte oprovocerat våld, våldtäkter, förnedringsrån, mord osv....

Där har vi ju biblar fulla med dåd och händelser.
Senast redigerad av Pundedu 2026-06-10 kl. 12:48.
Citera
2026-06-10, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pundedu
Det var en neger som halshögg och mördade två personer på Ikea för några år sedan.

Även en berikare som högg och försökte ha ihjäl en liten flicka i Brunnsparken i Göteborg. Han började veva mot den lilla flickan och hennes mormor.

En svart kristen person halshögg någon på Ikea och du får det till Islamsk terrorism och halshuggning?

Tråden handlar om muslimer som halshugger.
Citera
2026-06-10, 13:12
Avstängd
Kalaskula544s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Det du kommenterade var inte att heja på terrorismen.

Jag har än idag inte sett massprotest från Muslimer som fördömer Koranens hat mot oss icke muslimer.

Tvärtom, dom hejar på det.

Inshallah.
Citera
2026-06-10, 13:39
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Jag känner flera poliser. När jag talar med dem så säger de samma sak helt oberoende av varandra. 99% av deras tid är invandrarrelaterat.

Är du utvecklingsstörd?

Det finns 40 000 anställda på Polismyndigheten. Tror du på fullaste allvar att 400 anställda skulle kunna sköta hela landets polisverksamhet om vi inte hade invandring?

Clown

Citat:
1975 var det ca 100 våldtäkter om året i Sverige och redan då var den tidens invandrare (framför allt från Jugoslaven) överrepresenterade enligt dåtidens tidningar. Idag är det ca tiotusen våldtäkter och då har man ett mörkertal på 90%, så närmare 100.000 våldtäkter.

Du briljerar med din kunskap
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in