Du menar att ha en aversion mot homosexuella motsvarar mord på apostater?
Du sade ingenting om mord i inlägget jag svarade på. Du skrev bara att alla borde tvingas ha våra värderingar, och i de ingår ju faktiskt lika tolerans för alla.
Mord är redan förbjudet och således en värdering som alla som befinner sig i Sverige redan tvingas reformera sig till.
Det är ganska många svenskar som drabbas av invällares brottslighet till vardags. Ex genom rån, sexualbrott, misshandel, olaga hot, bedrägerier, sprängningar, trafikbrott.
Och då har man inte nämnt alla de som utsatts för de lagliga mer trakasserierna: Ex störiga granner, nedskräpning, otrygghet, försämrade arbetsplatser med stök osv.
Störiga grannar finns andra än muslimer. Har just haft en sådan helsvensk. Nerskräpning, är det mest muslimer som grillar i parken?
Jag undrar hur många svenska har blivit halshuggna av muslimer i Sverige de senaste 50åren? Är det 0 eller är det någon enstaka personer.*
Han i Nordirland verkar ju varit en virrpanna och inte en terrorist. I Nordirland finns det 2500-3000 icke-europeiska flyktingar. De flest invandrare från utanför Europa i Nordirland kommer in arbetsvisum och arbetar i vården eller med IT.
*Jag vet möjligen ett fall från slutet av 1970-talet.
Jag undrar hur många svenska har blivit halshuggna av muslimer i Sverige de senaste 50åren? Är det 0 eller är det någon enstaka personer.*
Han i Nordirland verkar ju varit en virrpanna och inte en terrorist. I Nordirland finns det 2500-3000 icke-europeiska flyktingar. De flest invandrare från utanför Europa i Nordirland kommer in arbetsvisum och arbetar i vården eller med IT.
Det var en neger som halshögg och mördade två personer på Ikea för några år sedan.
Även en berikare som högg och försökte ha ihjäl en liten flicka i Brunnsparken i Göteborg. Han började veva mot den lilla flickan och hennes mormor.
Jag känner flera poliser. När jag talar med dem så säger de samma sak helt oberoende av varandra. 99% av deras tid är invandrarrelaterat.
Är du utvecklingsstörd?
Det finns 40 000 anställda på Polismyndigheten. Tror du på fullaste allvar att 400 anställda skulle kunna sköta hela landets polisverksamhet om vi inte hade invandring?
Clown
Citat:
1975 var det ca 100 våldtäkter om året i Sverige och redan då var den tidens invandrare (framför allt från Jugoslaven) överrepresenterade enligt dåtidens tidningar. Idag är det ca tiotusen våldtäkter och då har man ett mörkertal på 90%, så närmare 100.000 våldtäkter.