2026-06-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngridBe
Det är inte bara akademiker vi behöver. Annan vårdpersonal också. (Ja jag vet, men det är en minoritet.) Alla är inte slödder. Och läkare har jag just träffat en som kom från Afghanistan som barn. Vem kunde veta om han skulle bli läkare eller kriminell?

Lycka till om du har en pakistansk eller afgansk läkare. Chancen är stor att du blir får en som knappt kan språket eller sitt jobb. Samt kommer skriva helt fel i dina journaler så det blir svårt att få ut försäkrings pengar.

Nästan bättre de blir kriminella än läkare. Gör mindre skada så att säga.
Citera
2026-06-13, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnRosaHamster
Ni som alltid bemöter all kritik med "alla är inte sådana". Nähe?

https://www.youtube.com/watch?v=m5kcG4Z_hds
Får jag veta att alla är sådana om jag lyssnar och tittar 27 minuter? För långt, förklara kortare!
Citera
2026-06-13, 09:05
Avslutad
Citat:
"Bjuda in en muslim" säger du. Varför skulle jag, och varför skulle muslimen vilja det när de är såna här?

https://www.youtube.com/watch?v=m5kcG4Z_hds

Okej, gäller det även din lokala företagare som äger kebaberiana som du går till?
Citera
2026-06-13, 09:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebetalaren23
Lycka till om du har en pakistansk eller afgansk läkare. Chancen är stor att du blir får en som knappt kan språket eller sitt jobb. Samt kommer skriva helt fel i dina journaler så det blir svårt att få ut försäkrings pengar.

Nästan bättre de böir krimminella än läkare.
Han lät helt svensk när han pratade. Ser inget fel, behöver inga försäkringspengar. Troligen utbildad i Sverige, eftersom han kom som barn. Min poäng var att man inte kan veta vad det blir, om man låter ett barn invandra.
För övrigt hade jag en svensk läkare en gång, som jag tyckte skrev fel i journalen.
Senast redigerad av IngridBe 2026-06-13 kl. 09:14.
Citera
2026-06-13, 10:52
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmalet
Okej, gäller det även din lokala företagare som äger kebaberiana som du går till?

Ja, förmodligen. Det är allmänt känt att det är flest kurdiska kriminella klaner som äger de flesta kebaberior där det tvättas pengar.

Är det här nyheter för dig?
Citera
2026-06-13, 12:31
Avslutad
Citat:
Ja, förmodligen. Det är allmänt känt att det är flest kurdiska kriminella klaner som äger de flesta kebaberior där det tvättas pengar.

Är det här nyheter för dig?

Jag vet inte vad du vill att folk ska säga egentligen. Antingen är du här för att skriva av dig dina frustrationer eller så får du väl ta till vapen och leda raskriget för din svartvita världsåskådning kommer definitivt leda till ett inbördeskrig.
Citera
2026-06-13, 13:03
Medlem
EnRosaHamsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finmalet
Jag vet inte vad du vill att folk ska säga egentligen. Antingen är du här för att skriva av dig dina frustrationer eller så får du väl ta till vapen och leda raskriget för din svartvita världsåskådning kommer definitivt leda till ett inbördeskrig.

Jag vet inte vad du tycker om islams demoniska aggression mot oss och att deras världsåskådning i slutändan kommer leda till både inbördeskrig samt världskrig.

Vad säger du om det? Eller är det min kritik mot islam som du menar kommer leda till inbördeskrig? Hur du än vrider och vänder på det, om inte islam tål min kritik för att de halshugger oss, så är det i slutändan alltid islams fel oavsett pga noll tolerans och ett bottenlöst hat.

Demoniska dödskulter som islam borde förbjudas.
Senast redigerad av EnRosaHamster 2026-06-13 kl. 13:05.
Citera
2026-06-14, 02:21
Avstängd
Citat:
"Sudanese 'beheading' suspect in Belfast knife attack is asylum seeker who travelled from Paris to Dublin then UK on bus - before he was given leave to remain seven months later"

https://www.dailymail.com/news/article-15884987/Man-suffers-injuries-stabbed-Belfast-suspect-arrested.html

Diskussionen handlar om islamsk terrorism och hur den är att leva med i vår vardag i väst. Otryggheten vi alla befinner oss i.

Tänk att bjuda in gäster i ditt hem som inte kan bete sig, utan de ska bestämt våldta dig och mörda hela din familj. Vad skulle man normalt göra med sådana gäster, och varför behandlar inte våra styrande dessa samhällsfarliga element på samma sätt? Varför släpps de in?

Enda säkra vägen till det muslimska paradiset med 72 spökhoror är att döda en otrogen - en icke-muslim.

Och så tillåter vi muslimer att välla in i Europa.

Sjukt.
Citera
2026-06-14, 20:16
Moderator
Siegfrids avatar
Inte så mycket terrorism i denna tråd. Vi provar en flytt.

Terrorism --> Papperskorgen
/Moderator
Citera
2026-06-14, 21:12
Moderator
Pojken med guldbyxornas avatar
Papperskorgen --> Integration och invandring
/Moderator
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto