2026-06-10, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Putinhater
Har som sagt blivit misshandlad och jag löste det själv, som en man gör, du gråter däremot ut på flashback patetiskt

Det finns olika nivåer av misshandel.
Din misshandel var uppenbarligen väldigt mild
Du vet inte vad hårda slag är.
Du vet inte vad riktig smärta är
Du vet inte hur det är att bli nedsövd, opererad och gipsad i dagar. .

Tycker du det fanns anledning till att dom slog dig? Rånade dom dig också, lilla vänsterflicka?
Citera
2026-06-10, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Uptown018
Det finns olika nivåer av misshandel.
Din misshandel var uppenbarligen väldigt mild
Du vet inte vad hårda slag är.
Du vet inte vad riktig smärta är
Du vet inte hur det är att bli nedsövd, opererad och gipsad i dagar. .

Tycker du det fanns anledning till att dom slog dig? Rånade dom dig också, lilla vänsterflicka?

Jodå jag blev både rånad och fick rejält med däng tillskillnad från dig löste jag dock problemet som en man medan du gråter ut på flashback som en uppmärksamhetskåt borderlinebrud du är en skämmig liten fitta du hade inte ens blivit rånad om du inte varit ett småkriminellt slödder själv så skyll dig själv
Citera
2026-06-10, 12:55
Medlem
Citat:
Jodå jag blev både rånad och fick rejält med däng tillskillnad från dig löste jag dock problemet som en man medan du gråter ut på flashback som en uppmärksamhetskåt borderlinebrud du är en skämmig liten fitta du hade inte ens blivit rånad om du inte varit ett småkriminellt slödder själv så skyll dig själv

Näe du fick inte rejält med stryk.
Nån som fått rejält med stryk tänker inte som du.
Men du kanske är en sadomasokist som älskar att vara våldsamma rånares lilla bitch.
Citera
2026-06-10, 13:51
Medlem
Citat:
Näe du fick inte rejält med stryk.
Nån som fått rejält med stryk tänker inte som du.
Men du kanske är en sadomasokist som älskar att vara våldsamma rånares lilla bitch.

Jodå någon som fått rejält med stryk men är en man resonerar så alla är inte småkriminella små stjärtgossar som gnäller att staten ska lösa problem man själv skapat bara för att du är det
Citera
2026-06-10, 13:56
Medlem
Citat:
Jodå någon som fått rejält med stryk men är en man resonerar så alla är inte småkriminella små stjärtgossar som gnäller att staten ska lösa problem man själv skapat bara för att du är det

Jag är inte kriminell så för mig är det inte manligt att hjälpa kriminella genom att inte anmäla dom.
Du och jag har motsatta ideal, fröken Vänster.
Staten ska lösa problemen. Det är det polisen och domstolarna är till för.
Jag lever inte efter nån sinnesjuk vänsterstolles regler, utan jag gör det rätta.
Citera
2026-06-10, 13:58
Medlem
Citat:
Jag är inte kriminell så för mig är det inte manligt att hjälpa kriminella genom att inte anmäla dom.
Du och jag har motsatta ideal, fröken Vänster.
Staten ska lösa problemen. Det är det polisen och domstolarna är till för.
Jag lever inte efter nån sinnesjuk vänsterstolles regler, utan jag gör det rätta.

Snacka inte massa skit du är kriminell annars hade dem inte rånat dig så då får du leva efter spelets regler din äckliga bidragsparasit
Citera
2026-06-10, 14:01
Medlem
Citat:
Snacka inte massa skit du är kriminell annars hade dem inte rånat dig så då får du leva efter spelets regler din äckliga bidragsparasit

Sen när rånar kriminella bara kriminella, din jävla blöja?
Fuck dig och dina regler. Spott på ditt fula AFA-ansikte, löjliga lilla hora.
Citera
2026-06-10, 14:02
Medlem
Citat:
Sen när rånar kriminella bara kriminella, din jävla blöja?
Fuck dig och dina regler. Spott på ditt fula AFA-ansikte, löjliga lilla hora.

Man blir inte rånad om man inte är kriminell ditt efterblivna mongo så enkel är verkligheten hur mycket du än bölar lilla flicka
Citera
2026-06-10, 14:04
Medlem
Citat:
Man blir inte rånad om man inte är kriminell ditt efterblivna mongo så enkel är verkligheten hur mycket du än bölar lilla flicka

Det där var väl inget svar?
Vi provar igen: Sen när rånar kriminella bara kriminella?
Svara ordentligt, din efterblivna lilla AFA-hora.
Citera
2026-06-10, 14:08
Medlem
Citat:
Det där var väl inget svar?
Vi provar igen: Sen när rånar kriminella bara kriminella?
Svara ordentligt, din efterblivna lilla AFA-hora.

Jo det är ett svar jag känner mycket folk man blir inte bara rånad sådär då är man kriminell själv och har jiddrat med fel folk, att du skulle vara laglydig korkade jag hört det räcker med att se hur du beter dig här så förstår jag varför du blev sönderslagen din lilla bitch
Citera
2026-06-10, 14:15
Medlem
Citat:
Jo det är ett svar jag känner mycket folk man blir inte bara rånad sådär då är man kriminell själv och har jiddrat med fel folk, att du skulle vara laglydig korkade jag hört det räcker med att se hur du beter dig här så förstår jag varför du blev sönderslagen din lilla bitch

Sen när rånar kriminella bara kriminella och sen när vet du allt, jävla trippelnolla ?
Citera
2026-06-10, 18:49
Medlem
Citat:
Sen när rånar kriminella bara kriminella och sen när vet du allt, jävla trippelnolla ?

Så har det alltid varit i åtminstone 90 procent av fallen bara enstaka överfall som skett
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in