2026-06-10, 11:35
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Då har alltså fyra stycken svarat att "Ja,. vi ska bete oss som BLM -packet" . Härligt.

Detta kommer enbart förstöra för bra vita människor. Förändring tar tyvärr tid men att jävla neds och annat pack i "council housing" ska ut i adidaskläder och tända eld på skit kommer inte hjälpa ett dugg.

Dom, likväl white trash här på FB, kommer inse att detta kommer enbart motverka vad ni vill. Man förstör den enda fungerande processen, som jag håller med om tar alldeles för lång tid men that's life.

Massa jävla inblandade vatniks också har jag märkt på twitter iaf, ukrainare som fått sin lägenhet förstörd.
Ditt problem är att du har ett förakt föra andra vita människor. Tror du att de människorna har haft en enkel väg till studier och sedan till arbetsliv? NEJ! De föddes in till det en del tar sig ut, andra inte. De ska ändå inte bli kvivhuggna av en Sudanes som ingen, inte end staten vet varför han här där. Snälla säg mig vad han hade gjort för fel?
Citera
2026-06-10, 11:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Tar du avstånd från bussbrännare och rasistiskt våld?
Det rasistiska våldet i samhället är ju oftast det våld som ex drabbar svenskar.
Där berikare från tredje världens rumphål utsätter svenskar för förnedringsrån, våldtäkter och misshandel samt hotar.
Offer väljs ut pga etnicitet.
Citera
2026-06-10, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Som sagt det är en betydande del och alldeles för mycket problem dessa för med sig. Sluta förminska problemet.

Nej i Nordirland är det ett litet problem. 2500-3000 flyktingar. Resten arbetar ofta inom vård och IT. Sjukvården skulle sluta fungera i flera distrikt utan invandrare. Nordirlands grundproblem är Braindrain och arbetskraftsbrist. De har till ex speciella kampanjer för att få in vårdpersonal.
Citera
2026-06-10, 11:38
Medlem
Det jag såg på tv var inte speciellt omfattande. Men jag antar att jag då får mothugg att vanliga massmedier mörkar detta.

Edit: Det verkar som att SVT mörkar detta. Särskilt att hus och affärer har stuckits i brand. Trist.
Senast redigerad av Precovery 2026-06-10 kl. 11:43.
Citera
2026-06-10, 11:41
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Tar du avstånd från bussbrännare och rasistiskt våld?

Har inte mycket över för migrantbussar nej.
Angående rasistiskt våld så svarade jag i inlägget innan.
Frågan är: Tar du avstånd från rasistiskt våld?
Citera
2026-06-10, 11:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
I ett raskrig är just RAS oerhört intressant. Tro det eller ej!
Om jag fattat saken rätt så är killen svart afrikan. Menar du att det hade varit annorlunda ifall han hade varit från något MENA-land eller från något land i i östra asien?

Att han inte är europe lär väl folk fatta med tanke på att han sägs vara flykting.

F ö står det också att han är från Sudan (vilket ju inte egentligen säger något om det du kallar ras) i en del av de medier som listades.
Citera
2026-06-10, 11:42
Medlem
Bra, hoppas det eskalerar och att det sprider sig. I decennier har det "demokratiska" systemet visat att det är likgiltigt inför folkets åsikter. Nu återstår våldet, den sanna demokratins verktyg, som den enda lösningen.
Citera
2026-06-10, 11:44
Medlem
.nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av needAlife
Ditt problem är att du har ett förakt föra andra vita människor. Tror du att de människorna har haft en enkel väg till studier och sedan till arbetsliv? NEJ! De föddes in till det en del tar sig ut, andra inte. De ska ändå inte bli kvivhuggna av en Sudanes som ingen, inte end staten vet varför han här där. Snälla säg mig vad han hade gjort för fel?

Men för fan. Pendeln är redan påväg åt andra hållet men tyvärr tar politik tid! Europa är emot invandring across the board, åtminstone klar majoritet. Att springa omkring och förstöra som jävla BLM-tattare hjälper inte ett jävla dugg, tvärtom.

Vita ska inte hålla på sådär. Det ser jävligt illa ut.

Fortsätta tåga, så ofta man kan. Visa att vi är bättre än de lägre stående.

Det suger, ja, att förändring tar tid men vi ÄR påväg mot bättre tider.
Citera
2026-06-10, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej i Nordirland är det ett litet problem. 2500-3000 flyktingar. Resten arbetar ofta inom vård och IT. Sjukvården skulle sluta fungera i flera distrikt utan invandrare. Nordirlands grundproblem är Braindrain och arbetskraftsbrist. De har till ex speciella kampanjer för att få in vårdpersonal.

Ja, den där som högg huvudet av en på gatan tillhör garanterat inte någon i kategorien jobbar i vården, eller ja nuförtiden kan man väl inte vara rent 100% säker på det, men i vanlig ordning som det har fungerat i väst, så snackar man om vården och öser på med folk helt utan faktiskt koppling till kompetens eller om de ens är lämplig att vara i en civilisation.
Citera
2026-06-10, 11:45
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qualatex
Denna typ av brott begås uteslutande av negrer/muslimer, så du har i och för sig rätt i att det är ovanligt att en vit europé skulle begå denna typ av brott.

Men det var inte vad du skrev.
Eftersom gärningsmännen kommer uteslutande från två minoritetsgrupper, så torde det knappast vara ovanligt. Bland negrer som lider av schizofreni, vilket är 900% vanligare än bland vita, så kan man knappast anse det vara ”mycket ovanligt”.

Snarare är det ytterligare ett skäl till att denna grupp bör förvägras att närvara i Europa och västvärlden.

Nej, detta fanns inte för 50 år sedan på samma sätt. Visst förekom det mord utförda av folk från MENA och Afrika men det var inte så utstuderat som de exempel vi har här. Tänk på om man vill mörda någon gör man det bäst ostört. Istället så utförs dessa dåd på öppen gata så alla kan se det för uppenbara skäl.

Det är bara rinse and repeat och märk hur mördarna alltid åker fast, inte för att de klantade sig utan för att de utförde dådet så alla kunde se det. Varför inte mörda någon i någon mörk gränd där ingen kan se dem och de kan komma undan?
Citera
2026-06-10, 11:46
Medlem
.nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Och du har noll koll på läget. Nu syftar jag inte på de som var ute nu på natten, om dessa vet jag ingenting, utan på den större bilden i Storbritannien där en revolution är på g.

Det är ingen revolution på gång. Du låter som en jävla larper f.ö.

Det är en politisk förändring, positiv, som skett under några år och går starkare för varje år men tyvärr tar skiten tid. Vi kommer se mindre invandring och återvandring men skiten tar tid, så puckat white trash ska ge fan i att ge billiga sympatipoäng till muslimerna och dyl.
Citera
2026-06-10, 11:47
Avstängd
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Som väntat, vanliga laglydiga människor har fått nog.

Inte den mesige svensken. Svensken vill bli rövknullad av Ali och Abdi och dessutom betala för kalaset.

Man ser fram emot nästa val i Storbritannien. Deras valsystem gynnar ju också det största partiet. Jag gissar att Labour kommer gråta och vilja göra om valsystemet. Reform UK har gått fram kraftigt sen förra valet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in