2026-06-10, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kammadaj
Ja, den där som högg huvudet av en på gatan tillhör garanterat inte någon i kategorien jobbar i vården, eller ja nuförtiden kan man väl inte vara rent 100% säker på det, men i vanlig ordning som det har fungerat i väst, så snackar man om vården och öser på med folk helt utan faktiskt koppling till kompetens eller om de ens är lämplig att vara i en civilisation.

VI vet redan att han till hör en de 2500-3000 utomeuropeiska flyktingarna som finns i Nordirland
Citera
2026-06-10, 11:54
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Om jag fattat saken rätt så är killen svart afrikan. Menar du att det hade varit annorlunda ifall han hade varit från något MENA-land eller från något land i i östra asien?

Att han inte är europe lär väl folk fatta med tanke på att han sägs vara flykting.

F ö står det också att han är från Sudan (vilket ju inte egentligen säger något om det du kallar ras) i en del av de medier som listades.

Han ÄR ju från ett MENA land. Sudan är ett nordafrikanskt land.

Det är ytterst viktigt med ursprung. Helt avgörande skulle jag vilja påstå.
Citera
2026-06-10, 11:58
Medlem
dude2ks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Så du tycker det är okay att bränna migrantbussar?

Absolut. Migrantbussar, migrantbåtar, asylboenden etc.
Allt annat vore galenskap.
Citera
2026-06-10, 12:02
Medlem
karjus avatar
Det är egentligen en skam att det dröjer så länge, och ännu får vi vänta ett bra tag till i Sverige trots att svenskarnas döttrar och nu även deras gamla mödrar våldtas. Sverige hade ju även sitt eget fall av dekapitering då en mor och son avrättades på IKEA av en utomeuropeisk flykting - men detta glömdes snart bort, ja, jag skulle påstå att det förträngdes och livet gick vidare och våldtäkterna fortsatte. Ja, det är en skam att folk inte reagerar och att inte fler byggnader står i brand.

Citat:
Ursprungligen postat av nocturnaltourist69
Som väntat, vanliga laglydiga människor har fått nog.
Citera
2026-06-10, 12:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k

OK, jag omformulerar mig.

Hade det spelat roll ifall han var från Syrien, Afganistan eller Myanmar tror du?
Citera
2026-06-10, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nej i Nordirland är det ett litet problem. 2500-3000 flyktingar. Resten arbetar ofta inom vård och IT. Sjukvården skulle sluta fungera i flera distrikt utan invandrare. Nordirlands grundproblem är Braindrain och arbetskraftsbrist. De har till ex speciella kampanjer för att få in vårdpersonal.

Varför sitta och maniskt älta diverse (säkerligen friserad) statistik från Nordirland? Det spelar väl ingen roll om hur många negrar som jobbar med IT där.

Du har ju redan konstaterat att det rör sig om rysk påverkansoperation.
Citera
2026-06-10, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slocum
Varför sitta och maniskt älta diverse (säkerligen friserad) statistik från Nordirland? Det spelar väl ingen roll om hur många negrar som jobbar med IT där.

Du har ju redan konstaterat att det rör sig om rysk påverkansoperation.

Därför det finns vissa här som verkar behöva veta hur verkligheten ser ut i Nordirland med antalet flyktingar och invandrare arbetar med. I stället för hitta på påståenden mm, som man har läst på X mm vars konton styrs av ?
Citera
2026-06-10, 12:16
Medlem
Britterna och nordirländarna tröttar stort och lackar ur.
Ulster, Belfast är en helt annan plats med en annan historia än det nordeuropeiskt välordnade och tillrättalagda.
Det är inte många generationer sedan protestanter och katoliker slogs, i en väldigt infekterad konflikt.

Kanske en vändpunkt för Nordirland och britterna, att man vågar nämna etniciteten i ännu ett invandrarrelaterat våldsbrott.
Citera
2026-06-10, 12:21
Medlem
karjus avatar
Hur länge dröjer det tills nästa dåd sker? Det ska tydligen redan ha ägt rum en gruppvåldtäkt i Bristol, utförd av fyra afghaner mot en ung, vit flicka.

Hinner någonting mer hända innan solen går ner?

Citat:
Ursprungligen postat av Rabarbropapparasta
Britterna och nordirländarna tröttar stort och lackar ur.
Ulster, Belfast är en helt annan plats med en annan historia än det nordeuropeiskt välordnade och tillrättalagda.
Det är inte många generationer sedan protestanter och katoliker slogs, i en väldigt infekterad konflikt.

Kanske en vändpunkt för Nordirland och britterna, att man vågar nämna etniciteten i ännu ett invandrarrelaterat våldsbrott.
Citera
2026-06-10, 12:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k

Och vad gäller vilka länder som är MENA-länder eller ej så är Sudan oftast exkluderat från den benämningen.

https://sv.vecteezy.com/vektor-konst/22754848-karta-av-mena-omrade-med-granser-av-de-stater
Citera
2026-06-10, 12:23
Medlem
Mycket bra det som händer, när politikerna arbetar mot den egna befolkningen måste folket ta saken i egna händer, det kommer bli nödvändigt i alla ockuperade länder , även Sverige
Citera
2026-06-10, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brajia
Så du tycker det är okay att bränna migrantbussar?
Personligen så tycker jag det. Finns ingen anleding till att UK ska ta emot migranter bara inkompitenta idioter tycker det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in