2026-06-10, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Nu gäller det Nordirland och där är det 2.8 procent utomeuropeiska invandrare. I UK har du andra siffror

Men om nu dessa 2,8 procent utomeuropeiska invandrare står för 90 procent utav alla mord, rån, våldtäkter etc. etc. Vad säger det oss då?
Citera
2026-06-10, 11:11
Medlem
scraftys avatar
Fredshögern är ett igång igen med sin lag och ordning.

Citat:
Ursprungligen postat av krackelerar
Och västvärldens politiker som Keir Starmer och Macron för att nämna bara några har fullt upp med att upprepa mantrat att ni ska nte bli arga för då blir ni bara förbannade a.k.a rasister.
Jag tror de upprepar att man inte ska ägna sig åt terrorism genom att bränna bilar och förstöra städer. Man kan vara arg utan att göra det.
Senast redigerad av scrafty 2026-06-10 kl. 11:14.
Citera
2026-06-10, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Bäst att Nordirland deporterar alla bidrags-migranter då, om 2.8 procent lyckas orsaka så mycket terror med knivdåd och våldtäkter, ja då är det illa.

Positiva är att 2.8% borde vara enkelt att deportera så att befolkningen kan räddas.

Då blir det värre ekonomiskt för Nordirland, speciellt inom vården i hop. Vissa distrikt har 40 procent av sin personal från Utomeuropeiska länder. Men även inom IT blir det jobbigt. Antalet flyktingar i Nordirland är runt 2500-3000 personer.

Problemet för Nordirland är braindrain, speciellt unga nordirländska protestanter lämnar landet.
Citera
2026-06-10, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Men om nu dessa 2,8 procent utomeuropeiska invandrare står för 90 procent utav alla mord, rån, våldtäkter etc. etc. Vad säger det oss då?

Det får du nog visa någon statistik på. Så du menar att folk som jobbar främst inom vård och IT går omkring och mördar folk. Det finns endast 2500-3000 flyktingar i Nordirland
Citera
2026-06-10, 11:19
Medlem
.nilss avatar
Då har alltså fyra stycken svarat att "Ja,. vi ska bete oss som BLM -packet" . Härligt.

Detta kommer enbart förstöra för bra vita människor. Förändring tar tyvärr tid men att jävla neds och annat pack i "council housing" ska ut i adidaskläder och tända eld på skit kommer inte hjälpa ett dugg.

Dom, likväl white trash här på FB, kommer inse att detta kommer enbart motverka vad ni vill. Man förstör den enda fungerande processen, som jag håller med om tar alldeles för lång tid men that's life.

Massa jävla inblandade vatniks också har jag märkt på twitter iaf, ukrainare som fått sin lägenhet förstörd.
Citera
2026-06-10, 11:21
Medlem
.nilss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av karju
Tåga på? Begriper du inte att protesternas tid är förbi? Mer resoluta män kommer nu att kliva in på arenan och dessa kommer inte att be politikerna göra någonting, förutom att hålla käften på vägen till galgbacken.

Gud, va töntig du låter. Seriöst. Hahah. Det är 20-åriga töntar och alkade 50-åriga gubbar med Turkish teeth.
Citera
2026-06-10, 11:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Det får du nog visa någon statistik på. Så du menar att folk som jobbar främst inom vård och IT går omkring och mördar folk. Det finns endast 2500-3000 flyktingar i Nordirland

Jag tror inte ens nordirländarna har denna statistik men vi får hålla våra ögon och öron öppna.

Jag skrev: Men om nu dessa 2,8 procent utomeuropeiska invandrare står för 90 procent utav alla mord, rån, våldtäkter etc. etc. Vad säger det oss då?

Och du tar upp det enbart med mord, men all annan brott då? Betyder det ingenting? Våldtäkter, rån, övergepp etc. etc. etc. etc. etc. etc. (hoppas jag skrev etc nog många gånger att även du förstår)

Jag menade inte att personal inom vård och IT går omkring och mördar folk men du har väl kanske läst den senaste tiden om ALLA övergrepp på våra vårdboenden av alla de slag och sedan spelar det in via sina mobiltelefoner och skrattar och sätter in på tiktok och instagram etc. etc.
Senast redigerad av InteMuhammed 2026-06-10 kl. 11:31.
Citera
2026-06-10, 11:22
Medlem
Tuors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Fredshögern är ett igång igen med sin lag och ordning.

Vänsterblivnas logik:

- Haha nazister är fega stackare som sitter i mammas källare, ni vågar aldrig göra något.

Nogger försöker slakta en irländare och irländare bränner ner asylboenden och blattebutiker.

- Omg jävla nazister. Typiskt nazister.
Citera
2026-06-10, 11:26
Medlem
Som väntat, vanliga laglydiga människor har fått nog.
Citera
2026-06-10, 11:28
Medlem
karjus avatar
Och du har noll koll på läget. Nu syftar jag inte på de som var ute nu på natten, om dessa vet jag ingenting, utan på den större bilden i Storbritannien där en revolution är på g.

Citat:
Ursprungligen postat av .nils
Gud, va töntig du låter. Seriöst. Hahah. Det är 20-åriga töntar och alkade 50-åriga gubbar med Turkish teeth.
Citera
2026-06-10, 11:31
Medlem
Brajias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Raka motsatsen. Tar avstånd från våldsbejakande extremister som sitter gränsle över någon stackare och petar ut ögonen med kökskniven.
Tar du avstånd från bussbrännare och rasistiskt våld?
Citera
2026-06-10, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Jag tror inte ens nordirländarna har denna statistik men vi får hålla våra ögon och öron öppna.

Jag menade inte att personal inom vård och IT går omkring och mördar folk men du har väl kanske läst den senaste tiden om ALLA övergrepp på våra vårdboenden av alla de slag och sedan spelar det in via sina mobiltelefoner och skrattar och sätter in på tiktok och instagram etc. etc.

Nu breddar du målstolparna och börjar prata om Sverige. Vi pratar om Nordirland

Fakta Nordirland

arbetslöshet: 2.1 procent

Invandrare (Utomeur) 2.8 procent Endast 2500-3000 personer är flyktingar. De flesta kommer på speciella arbetsvisum då det är brist på IT, vårdpersonal och mm i Nordirland.

Ett annat problem, speciellt för protestanterna är ju att välutbildade och unga lämnar Nordirland. Så då blir äldre protestanter kvar - som måste ha vård av just det invandrare.

Nordirlands dödliga våld ligger runt 0.8-0.9 per 100 000 Under the troubles låg det 4-6.5 per 100 000. När man tittar på fängelsepopulation så är invandrare lite underrepresenterade (Mycket lite). Däremot har hatbrotten mot invandrare ökat kraftigt.

Våldtäktsstatistiken är dålig och det beror delvis på att det är mycket svårt att få en fällande dom. Så anmälningsbenägenheten är troligen låg även om den har ökat kraftigt. Det mesta läggs ner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in