2026-06-10, 11:09
Medlem
Holographicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oh-be-wan
Om man är 100 % på något tror man ju inte på det, dumidiot.
Är du efterbliven
Citera
2026-06-10, 11:11
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holographica
Är du efterbliven
Nej, du är en idiot som inte fattar något.

Tror du på att bakterier finns?
Citera
2026-06-10, 11:18
Medlem
Holographicas avatar
Citat:
Nej, du är en idiot som inte fattar något.

Tror du på att bakterier finns?
Ja, klart jag vet att bakterier finns.. Frågan är om du tror att du har några i hjärnan, det skulle förklara en hel del :P
Citera
2026-06-10, 11:19
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ja, klart jag vet att bakterier finns.. Frågan är om du tror att du har några i hjärnan, det skulle förklara en hel del :P
Dåså din dumma idiot. Då tror du inte på att bakterier finns, du vet. Fattar din lilla plutthjärna något nu?
Citera
2026-06-10, 11:26
Medlem
Holographicas avatar
Citat:
Dåså din dumma idiot. Då tror du inte på att bakterier finns, du vet. Fattar din lilla plutthjärna något nu?
Ok, i vanligt språk säger folk "jag tror på bakterier", "jag tror på evolution" och "jag tror på gravitation" utan att mena att de är osäkra. Du grälar då om ordval i stället för innehåll. Alla fattade vad som menades utom du tydligen
Citera
2026-06-10, 11:28
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ok, i vanligt språk säger folk "jag tror på bakterier", "jag tror på evolution" och "jag tror på gravitation" utan att mena att de är osäkra. Du grälar då om ordval i stället för innehåll. Alla fattade vad som menades utom du tydligen
Semantik är viktigt för mig. Korrekt terminologi. Och nej, din dumma hjärna har fel igen. Har aldrig hört folk säga "jag tror på bakterier", "jag tror på evolution" och "jag tror på gravitation".

Kan någon av er andra plattskallar berätta om ni hört någon i er korta historia säga dessa termer?
"jag tror på bakterier"
"jag tror på evolution"
"jag tror på gravitation"
Citera
2026-06-10, 11:39
Medlem
Holographicas avatar
Citat:
Semantik är viktigt för mig. Korrekt terminologi. Och nej, din dumma hjärna har fel igen. Har aldrig hört folk säga "jag tror på bakterier", "jag tror på evolution" och "jag tror på gravitation".

Kan någon av er andra plattskallar berätta om ni hört någon i er korta historia säga dessa termer?
"jag tror på bakterier"
"jag tror på evolution"
"jag tror på gravitation"
Ingen har påstått att det är de vanligaste uttrycken. Poängen är att folk använder "tror" även om saker de anser vara sanna. Du verkar mer intresserad av att diskutera ord än ämnet i sig.

Men om semantik nu är så viktigt för dig kanske du borde förstå skillnaden mellan "jag tror att X är sant" och "jag tror på X". Du blandar ju själv ihop dem.
Citera
2026-06-10, 11:42
Medlem
Oh-be-wans avatar
Citat:
Ingen har påstått att det är de vanligaste uttrycken. Poängen är att folk använder "tror" även om saker de anser vara sanna. Du verkar mer intresserad av att diskutera ord än ämnet i sig.

Men om semantik nu är så viktigt för dig kanske du borde förstå skillnaden mellan "jag tror att X är sant" och "jag tror på X". Du blandar ju själv ihop dem.
Jag frågade inte dig i mitt senaste inlägg, du var helt ovidkommande, även om jag förstår att du har kognitiva problem, och jag antar att du identifierade dig med plattskalle direkt när jag efterfrågade plattskallars svar. Jag skrev ett litet inlägg kring att semantiken i TrådStarten är fel. Det är DUUU som vill diskutera detta, istället för grundämnet. Nu kör du projektion, ett vanligt psykiatriskt fenomen.
Citera
2026-06-10, 12:00
Medlem
Estonia sänktes och WTC var insidejob.

Aldrig i livet talibaner sitter i en grotta och lyckas sänka två torn med milimetersprecision i värlens mest bevakade luftrum.
Citera
2026-06-10, 12:03
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av roadwornandweary
Berätta gärna om ALL teknisk bevisning som tyder på det?
Ljudupptagningar (det satt bandspelare på polismotorcyklar), rättsläkarna, ögonvittnen osv osv.

Varför skulle jag ägna tid på att försöka övertyga dig?

Man måste vara både dum och okunnig för att fråga något så dumt.
Citera
2026-06-10, 12:46
Medlem
Running_mans avatar
The lost cosmonauts -att det finns dödsfall som inträffat i rymden men som tystats ned.
Citat:
Ursprungligen postat av sjakbajs
Att judarna kontrollerar USA.
Vi pratar konspirationsteorier här. Vad ska du nämna här näst? Att jorden är rund och att Finland existerar?
Citera
2026-06-10, 12:57
Medlem
Morden på Gustav III, Olof Palme och JFK.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in