2026-06-04, 10:26
Medlem
Kal%e fjäll??rud Det låter som en otroligt svår och påfrestande situation. När du med svåra psykiska diagnoser som schizofreni och bipolär sjukdom inte tar sin medicin, kan det leda till allvarliga psykoser och mycket oro.

Inom din familj så har ditt barn ser när du misshandlar din fru och har släpat hon i håret in i sängkammaren mm, och gud vet vad som har hänt där, fy fan för kvinomisshandlare
Senast redigerad av aldershaksan 2026-06-04 kl. 10:29.
Citera
2026-06-04, 13:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av aldershaksan
Kal%e fjäll??rud Det låter som en otroligt svår och påfrestande situation. När du med svåra psykiska diagnoser som schizofreni och bipolär sjukdom inte tar sin medicin, kan det leda till allvarliga psykoser och mycket oro.

Inom din familj så har ditt barn ser när du misshandlar din fru och har släpat hon i håret in i sängkammaren mm, och gud vet vad som har hänt där, fy fan för kvinomisshandlare

Jag tror inte på detta. Att lilla Kalle skulle kunna släpa denna stadiga kvinna in i någon sängkammare låter som en typisk Flashbacklögn. Helt osannolikt.
Citera
2026-06-04, 15:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KriminellReporter
Jag tror inte på detta. Att lilla Kalle skulle kunna släpa denna stadiga kvinna in i någon sängkammare låter som en typisk Flashbacklögn. Helt osannolikt.

Jo kvinnomisshandlare kal??e,

Det är säkra kort inne från ka?les familjen
Citera
2026-06-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffSimpson
Den 9:e maj i år misshandlades en person svårt av två bröder under cruisingen i Storvik. Varav den ena brodern ballade ur fullständigt. Han satt på en annan person och slog och slog tills att hans vänner släpade honom därifrån. Dom båda bröderna färdades i en vit Impala som finns registrerad på en person i Grycksbo. Det är inte helt orimligt att tro att polisen och åklagaren drar tillbaka sin tidigare bedömning avseende att de båda kunde släppas från häktet pga av låg risk för att återfalla i brottslighet. Det är inte längre en bedömning. Det är fakta. De klarar inte av att sluta allvarligt misshandla folk. Flera mot en, nu igen. Skulle inte förvåna mig om det dyker upp en omålad polisvan i dagarna hemma hos bröderna och hos ägaren av Impalan, H….s. Och den mörkhåriga tjejen i baksätet som satt emellan bröderna på cruisingen i Storvik 9:e maj. Hon får nog inte skjuts som de andra tre till stationen. Det blir säkert en tidsbokning för förhör. Fundera på vilka du skyddar snälla.
Två av fyra kan nog packa med tandborsten i vart fall. Kanske tre beroende på hur länge han orkar skydda bröderna.
Hoppas att brödernas nära och kära som försöker stötta och försvara dom snart inser att de behöver:
1. Förbjuda, alternativt begränsa umgänget med bröderna. Kanske dagtid är det enda som kan fungera. I vart så länge som den äldre inte verkar förstå sitt ansvar som förebild.
2. Hjälpa den äldre brodern att lägga ned våldsbehovet genom att få psykiatrisk hjälp.
Hoppas att ni som var med honom i Impalan under kvällen berättar för polis och åklagare sanningen om vad som skedde. Det är nog endast en tidsfråga innan den äldre brodern slår ihjäl en annan människa, hjälp till att få det att inte inträffar snälla, det har varit nära nu. Två gånger under mindre än 10 månader (trots att de båda suttit häktade för första brottet halva den tiden) dödas nästan deras offer. Och hur mycket av det dom sysslar med känner vi INTE till!?

Du som läser det här. Hur många gånger har du nästan slagit ihjäl en person du precis träffat på en fest med flera barn närvarande eller på en tillställning som ska vara en folkfest som en cruising syftar till? Om ja, hur många gånger inom de 10 närmaste månaderna har du gjort detta? Hur ofta fortsätter du slå på någon som är avsvimmad normalt? 1-2 ggr? 30-40 ggr? Hämtar du en snickarhammare ibland även och slår in den i huvudet på den medvetslösa? Det här sjuka beteendena hör till hatbrott. Någon som i åratal förnedrats och utsatts som till slut behöver få ur sig flera års ilska kan bete sig så här. Men när man gör det med helt främmande människor så är man galen, dessutom på en barnfest eller en folkfest.
Inse att det är allvarligt fel i deras hjärnor. Fara för sig själv och andra är en underdrift.
Hoppas även att den tredje personen i rubricerat ämne från 17 juli 2024 berättar VEM som slog med hammaren om det inte var han själv. (jag tror verkligen inte det var han. Jag tror det var den äldre brodern) och skämmes ta mig faan om den tredje nu väljer att skydda sin galna vän istället för att vara sin sons pappa under hans viktigaste uppväxtår. Om du inte törs så är du en usling till karl och en pappa man ändå inte behöver eller vill ha. Vad är DU?

Det är en störd person som slår hammare i huvudet på en medvetslös person. Det borde alla i den här gudsförgätna tråden väl ändå kunna inse. Och det är enligt mig EN person primärt som uppvisar oroväckande våldsbegär och en personlighetsstörning, en annan som gör som hans 10 år äldre bror gör pga förebild + IF och en tredje person som alltid bara ser rädd ut och, som min magkänsla säger mig, inte är den sjuka personen i gänget som förmodligen fantiserat om att få slå in en hammare i huvudet på en annan människa.
Är det bara jag som reagerar på den äldre broderns fantasier om vad han vill göra med kvinnorna den 17 juli? Det sms han skickar till sin kompis som senare anländer?
Vill man ha en sådan person fritt gående runt i Grycksbo?
Nästa gång är det kanske ditt barn eller din bror eller man som hamnar i vägen på de två bröderna. Eller en kvinna eller ett barn.

Vems tur är det nästa gång?
Han är obehagligt lik An..ders Eng..nd till utseendet den äldre bordern. Känns ganska bekant även när man läser om honom och hans tidigare brott. Det ger mig kalla kårar.

Ni som vet något om händelsen i Storvik och om det finns nya uppgifter kring 17 juli. Ring gärna 114 14 och be om att bli kopplad till Gävleborg, var anonym om du behöver eller skriv här där du garanterat är anonym.

Finns det nåt bevis att det var bröderna? Vittnen eller så?
Citera
2026-06-04, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LipKTeaExtasyFuck

Ska ha filmats av drönare. Polis kom till platsen men Impalan och bröderna hade hunnit därifrån. Finns massor av bilder på H..pus, Imalan, bröderna och den brunhåriga tjejen. Allt borde vara komplett. Tror dock att H..pus och tjejens vittnesmål är viktiga. BO har egen agenda får jag för mig.
Citera
2026-06-04, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LipKTeaExtasyFuck

[img]https://i.postimg.cc/XZFG0rX3/IMG-3007.png[/img]

[img]https://i.postimg.cc/w1nyPXqC/IMG-3015.png[/img]

[img]https://i.postimg.cc/SX82pnRw/IMG-3016.png[/img]

[img]https://i.postimg.cc/zy4bMCzt/IMG-3115.png[/img]

[img]https://i.postimg.cc/0zzKcWst/IMG-3117.png[/img]
Citera
2026-06-05, 02:52
Medlem
Oj då ser det ut som polisen kan ta bevisen direkt härifrån de bilder du la ut.
Vilka är det som syns i bilen? Bröderna Dalton?
Citera
2026-06-05, 18:50
Medlem
Tror att familjen KF och TF har fullständigpanik nu,

Eller vad tror du TF som har bytt efternamn
Citera
2026-06-10, 09:55
Medlem
Alla vet i stan vem kf och hur du har betett dig genom åren och tror att du är en liten smågan...ster. Du är en liten tönt

Tror du att den fina familjen suttit hemma och pilra i sig och krökat som fan medans Barnen leker hemma och försöker hitta på några historier för att skydda sitt eget skinn.
Det är ju äckligt alla vet ju hur fina familjen och kvinnoxan beter sig på krogar ute när han tar lite alkohol eller fel vräker i sig alkohol och kör bil på fyllan titt som tätt.
Och nu tänker de Fly men rättvisan kommer ikapp dig Poli.en har nog koll på er

Frågan är varför har fina familje frun bytt efternamn till sitt gamla namn kan det vara något bidrag fusk på gång eller
Citera
2026-06-10, 11:05
Medlem
Att ni orkar engagera er. Hur intressant kan det vara?
Släpp det och gå vidare. Vem fan bryr sig.
Citera
2026-06-11, 02:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kallhammare
Alla vet i stan vem kf och hur du har betett dig genom åren och tror att du är en liten smågan...ster. Du är en liten tönt

Tror du att den fina familjen suttit hemma och pilra i sig och krökat som fan medans Barnen leker hemma och försöker hitta på några historier för att skydda sitt eget skinn.
Det är ju äckligt alla vet ju hur fina familjen och kvinnoxan beter sig på krogar ute när han tar lite alkohol eller fel vräker i sig alkohol och kör bil på fyllan titt som tätt.
Och nu tänker de Fly men rättvisan kommer ikapp dig Poli.en har nog koll på er

Frågan är varför har fina familje frun bytt efternamn till sitt gamla namn kan det vara något bidrag fusk på gång eller

Såg den där Kalle på åfesten med en svarthårig tjej.
De såg båda glada ut. Håret hans hade växt ut igen.
Är den svarthåriga hans sambo?
Citera
2026-06-11, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfg3260
Såg den där Kalle på åfesten med en svarthårig tjej.
De såg båda glada ut. Håret hans hade växt ut igen.
Är den svarthåriga hans sambo?

Såg de nyktra ut?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in