Citat:
Ursprungligen postat av
aldershaksan
Tror att familjen KF och TF har fullständigpanik nu,
Eller vad tror du TF som har bytt efternamn
Hade kunnat skrivits så här istället: ”Verkar som att familjen har drabbats av fullständig panik nu.
Vad tror du TF!? Du har ju bytt efternamn..”
Ändå är det inte helt enkelt att förstå panikkänslan + frågan till TF om att hon bytt efternamn. Är det därför hon har panik? Eller har hon bytt efternamn i paniken!? Vem har panik och varför? Så många frågor.