2026-06-11, 20:32
  #457
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Såg de nyktra ut?

Nyktra och propra var de bägge två. Gick runt som alla andra bland karusellerna.
Citera
2026-06-11, 20:45
  #458
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfg3260
Nyktra och propra var de bägge två. Gick runt som alla andra bland karusellerna.

Fint ändå.
Citera
2026-06-11, 20:57
  #459
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Fint ändå.

Ja, men var det den där T? Ser hon ut så?
Citera
2026-06-11, 21:16
  #460
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfg3260
Ja, men var det den där T? Ser hon ut så?

Ingen aning. Bara sett henne på nätet.
Citera
2026-06-12, 00:09
  #461
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aldershaksan
Tror att familjen KF och TF har fullständigpanik nu,

Eller vad tror du TF som har bytt efternamn

Hade kunnat skrivits så här istället: ”Verkar som att familjen har drabbats av fullständig panik nu.

Vad tror du TF!? Du har ju bytt efternamn..”

Ändå är det inte helt enkelt att förstå panikkänslan + frågan till TF om att hon bytt efternamn. Är det därför hon har panik? Eller har hon bytt efternamn i paniken!? Vem har panik och varför? Så många frågor.
Citera
2026-06-13, 01:21
  #462
Medlem
En liten fågel så en gång i någons öra: ”det finns noll agg mot lillbrorsan eller lillsnorren. MEN storebrorsan utan haka är något helt annat. 10 år äldre förebild fuckar fullständigt sönder lillbrorsans liv”. Igen, igen och igen. L och J. Sätt ditt äcklet. Alla vill det. Ni vill det. Hans pappa kommer fatta. Och jag tror han egentligen vill det han med. Du har skämt ut familjen en gång för alla. Vi vet att hans öde ligger i era händer. Han behöver sitta i några år för att fatta. OCH framför allt han behöver Ozempic. Han är barnlös. Snart huslös. Snart levande på existensminimum många år framåt OCH samtidigt den fulaste personen by far. Tänk att inte få någonting i livet alls. Man fattar ju att det blir som det blir. Livet är orättvist. Du är ambassadör för det faktumet. Såå sjukt mycket uppförsbacke ändå haha.
Citera
2026-06-13, 06:31
  #463
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiffSimpson
En liten fågel så en gång i någons öra: ”det finns noll agg mot lillbrorsan eller lillsnorren. MEN storebrorsan utan haka är något helt annat. 10 år äldre förebild fuckar fullständigt sönder lillbrorsans liv”. Igen, igen och igen. L och J. Sätt ditt äcklet. Alla vill det. Ni vill det. Hans pappa kommer fatta. Och jag tror han egentligen vill det han med. Du har skämt ut familjen en gång för alla. Vi vet att hans öde ligger i era händer. Han behöver sitta i några år för att fatta. OCH framför allt han behöver Ozempic. Han är barnlös. Snart huslös. Snart levande på existensminimum många år framåt OCH samtidigt den fulaste personen by far. Tänk att inte få någonting i livet alls. Man fattar ju att det blir som det blir. Livet är orättvist. Du är ambassadör för det faktumet. Såå sjukt mycket uppförsbacke ändå haha.

Vad svamlar du om?
Citera
2026-06-14, 08:32
  #464
Medlem
Fattar inte hur folk fortfarande orkar hålla på lägga energi på dessa människor. Låt dom utrota varandra grycksbo ligan är ett gäng wt en skamfläck för oss gryckingar. Hänger på pizzerian fulla och dryga varje helg och stör och skrämmer bort folk att vilja äta där något mer . Alla kända sen innan detta hände och alla visste de skulle sluta med något sånt här. Runt sig har dom bara wt där de är stölder , misshandel , ragga på minderåriga och blåsa folk på pengar är det enda dom är bra på. Finns fler såna som härstammar från grycksbo ta tex herr T som det skrivs långa trådar om hur han blåst folk på pengar , utnyttjat lurat massa massa stackars kvinnor han är nog ogillad långt utanför gränserna. Släkten L är ju en tråd av genetiska genier bara dom av åtal och skit i årtal . Ingen chock när någon av gänget kommer få skaka galler , ingen av dom verkar ju heller visa att dom tänker reda upp sitt lov nu medan dom är fortfarande på fri fot , samma spår samma mönster . Övervåld absolut men herr K.F med fru är ju kända för detta struliga liv för eller senare smäller de och förstår att dom hamna i samma väggren som dom åtalade likasinnade dras väl till varandra . Spara skattepengarna och låt dom puckla på varandra och driva iväg varandra bort i från byarna .
Citera
2026-06-16, 02:54
  #465
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av faluroedfaerg
Vad svamlar du om?

Låter som personen skriver om bröderna som gav sig på Kalle. Även om det är väldigt yvigt skrivet. Tack för anmälan.
Citera
2026-06-16, 18:00
  #466
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bfg3260
Låter som personen skriver om bröderna som gav sig på Kalle. Även om det är väldigt yvigt skrivet. Tack för anmälan.

Har ej anmält dig. Så du vet.

Men ok, du tycks ha rätt.

Ha en fortsatt trevlig kväll!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in