2026-06-09, 18:38
Medlem
lunarluddes avatar
Fan vad Casper är lik ungen i ensam hemma filmerna.(Macaulay Culkin) kopior.

F.ö är detta program bland det sämsta jag någonsin sett
Senast redigerad av lunarludde 2026-06-09 kl. 18:52.
Citera
2026-06-09, 20:53
Medlem
Så de två asen som förtjänar det minst ska mötas i finalen. Vilket skämt
Citera
2026-06-09, 21:21
Medlem
Och finalen avgörs i någon mesig form av femkamp. Borde ju vara någon form av maffig utmaning, inte domino typ.
Citera
2026-06-09, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Och finalen avgörs i någon mesig form av femkamp. Borde ju vara någon form av maffig utmaning, inte domino typ.

Jag håller med. Finalen borde ju ha varit de där bollarna eller något. Inte en tråkig duell. Dessutom helt fel vinnare fast å andra sidan var ingen i finalen någon favorit, om jag nu någonsin hade någon favorit av dessa fjantar alls.

En annan sak. Jag kollade på listan över deltagare, känns det inte som att några såg äldre ut än så här :

Petra Mellblom, 29 (Kändes mer som runt 35-40
Linnéa Kallaste, 26 (Korrekt ålder)
Nora Day, 21 (korrekt ålder)
My Hedlund, 37 (Hade nog gissat runt 45)
Anna Betnér, 44 (Korrekt ålder)
Tiger Saari, 61 (Trodde hon var ännu äldre)
Rasmus Elfström, 34 (Korrekt)
Yacine Laghmari, 29 (Trodde över 30 minst)
Håkan Stålhammar, 62 (Nog rätt)
Kim Bao, 35 (Definitivt över 40)
Omar Ramadan, 34 (Definitivt över 40)
Casper Ellervik, 24 (Barnunge som hade kunnat gå för en 12 åring
Calle Svane, 46 polis (Snarare 56)
Citera
2026-06-09, 22:27
Medlem
rikastistorstans avatar
Hahahahaha, alltså My. Det perfekta slutet på ett apkasst program ändå. Den dumheten skojar man fan inte bort. Casper, lord of betahanar alltså. Undra om han skänkte bort hälften till Petra där efter hennes falska kram i slutet.
Citera
2026-06-09, 23:51
Medlem
Alltså den där idioten Omar borde ha lagt ner TV-ambitionerna efter Sveriges Mästerkock, där han ju faktiskt kom undan med en viss respekt. Det var ju ett logiskt beslut att medverka där eftersom han hade erfarenhet inom restaurangbranschen innan.

Däremot kan Omars beslut att ställa upp i "Boxen" vara det sämsta PR-beslutet i världshistorien.
I "Boxen" framstår han bara som en småaktig, dum, dryg, feg och grinig f*tta som nu förstört sitt rykte för all framtid.
Citera
2026-06-10, 09:18
Medlem
Håller med och har skrivit det tidigare. Sen när har en deltagare i ett matlagningsprogram helt plötsligt ställt upp i en sån här reality? Det är väldigt solklart att han bara ville ha mer TV-tid och få fler följare eventuellt. Ganska platt…
Citera
2026-06-10, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
De två mest avskyvärda personerna gick alltså till finalduell. Produktionen tog ut två personer genom att låta dem springa runt och leta bollar.

My som redan i första avsnittet tar två lådor till sig själv och kör ett drev mot Omar så att han åker ut. Röstar även Yacine över Petra för att hon troligen är manshatare. Yacine var hennes kompis och Nora ville själv möta Petra.

Casper som hugger precis alla i ryggen genom hela programmet och verkar allmänt oskön. Den där rumphakan är inte att skoja med, och pojkspolingen verkar ju vara helt autistisk.

Lägg ner produktionen!

Håller helt med. My och Casper var de två man INTE ville se i en finalduell.
Citera
2026-06-10, 11:09
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Så de två asen som förtjänar det minst ska mötas i finalen. Vilket skämt

Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Håller helt med. My och Casper var de två man INTE ville se i en finalduell.

Jag tycker att INGEN var någon värdig vinnare. Bra att inte Omar eller Yacine vann i alla fall.
Citera
2026-06-10, 11:12
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Der håller jag med om. När Casper slutligen vann, så kändes det bara tomt. Bättre om tåg utmaningen var det som avgjorde hela spelet.

Få se om det blir en till säsong. Jag ag tycker ändå att det var rätt underhållande, även om jag inte gillade någon av de som tävlade.
Citera
2026-06-10, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Der håller jag med om. När Casper slutligen vann, så kändes det bara tomt. Bättre om tåg utmaningen var det som avgjorde hela spelet.

Få se om det blir en till säsong. Jag ag tycker ändå att det var rätt underhållande, även om jag inte gillade någon av de som tävlade.
Grunden för programmet är ju egentligen rätt bra. Men frågar du mig slarvade TV4 bort det.
Dels med dålig casting men framför allt med hur programmet producerades.
Citera
2026-06-10, 12:57
Medlem
Citat:
Grunden för programmet är ju egentligen rätt bra. Men frågar du mig slarvade TV4 bort det.
Dels med dålig casting men framför allt med hur programmet producerades.

Sen allt paktande sög bättre man hade typ de 3-4 bästa varje tävling blir immuna från att åka ur de 2 bästa varje tävling får nån slags fördel i nästkommande tävling

Botten 3-4 får göra upp i en utslagstävling sisten där Hej då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in