2026-06-04, 14:05
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Ja, draget när han bettade noll var ju ett slags bevis på det.
Haha nej, att betta noll i den rundan garanterade honom en vinst i grenen. Strategiskt korrekt.
Citera
2026-06-04, 15:23
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Haha nej, att betta noll i den rundan garanterade honom en vinst i grenen. Strategiskt korrekt.

Jaha, då är korkade jag i farten igen 😅 Självklart är det ju som du säger nu när jag tänker efter. Ska hädanefter vara tyst 🤐 Och framförallt se om avsnittet ordentligt!
Citera
2026-06-04, 15:28
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Jaha, då är korkade jag i farten igen 😅 Självklart är det ju som du säger nu när jag tänker efter. Ska hädanefter vara tyst 🤐 Och framförallt se om avsnittet ordentligt!
Hehe, lätt hänt om man inte har erfarenheter av liknande spel. En annan har ju spelat poker och annat i 20 år.
Citera
2026-06-04, 15:31
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Hehe, lätt hänt om man inte har erfarenheter av liknande spel. En annan har ju spelat poker och annat i 20 år.

Ja, och det har jag definitivt inte som du kanske märker 🤣 Men tack för att du fick mig att tänka till. Alltid kul att analysera och reflektera och lära sig nåt nytt! 😁
Citera
2026-06-04, 23:33
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Vad händer om ingen bettar något i Vågspelet, eller bettar samma? Vem vinner rundan då?
Citera
2026-06-04, 23:35
Medlem
FuckSwedens avatar
Jag tror att Calle vinner allt, jävligt skärpt och bra.

Men vad är grejen med att han flirtar med den där 25-åriga tjejen? Han har nog en hel del att förklara för sina barn och sambo efteråt.
Citera
2026-06-05, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden

Men vad är grejen med att han flirtar med den där 25-åriga tjejen? Han har nog en hel del att förklara för sina barn och sambo efteråt.

Jag tycker det är hon som klänger på honom, hon har också en sambo hemma, kan vara en del att förklara där också.
Citera
2026-06-05, 13:57
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden

Han har stor chans att vinna om det inte händer något oväntat i finalen.
Citera
2026-06-05, 14:34
Medlem
Twizzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fujim
Hur svårt är det att sikta med ett paintball gevär egentligen? Tycker det var rätt många skott innan någon lyckades pricka en ballong.

Det går att sikta ganska bra men kulorna kan ibland dra iväg lite snett. Såg ut som dom pepprade utan att titta vart pipan pekade.
Citera
2026-06-09, 01:28
Medlem
De två mest avskyvärda personerna gick alltså till finalduell. Produktionen tog ut två personer genom att låta dem springa runt och leta bollar.

My som redan i första avsnittet tar två lådor till sig själv och kör ett drev mot Omar så att han åker ut. Röstar även Yacine över Petra för att hon troligen är manshatare. Yacine var hennes kompis och Nora ville själv möta Petra.

Casper som hugger precis alla i ryggen genom hela programmet och verkar allmänt oskön. Den där rumphakan är inte att skoja med, och pojkspolingen verkar ju vara helt autistisk.

Lägg ner produktionen!
Senast redigerad av Burgerbraukeller 2026-06-09 kl. 01:31.
Citera
2026-06-09, 12:19
Medlem
Grevelesevis avatar
Blev lite mer svenskvänliga utmaningar sista dagen. Inget fysiskt bara tänka, klura och kunna svenska städer.
Betyg på hela serien 2/5. Man försökte tänka utanför boxen i alla fall. Kan varit tämligen osköna och inte så roliga deltagare som gjorde att man inte sögs in i det.
Citera
2026-06-09, 12:22
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Burgerbraukeller
De två mest avskyvärda personerna gick alltså till finalduell. Produktionen tog ut två personer genom att låta dem springa runt och leta bollar.

My som redan i första avsnittet tar två lådor till sig själv och kör ett drev mot Omar så att han åker ut. Röstar även Yacine över Petra för att hon troligen är manshatare. Yacine var hennes kompis och Nora ville själv möta Petra.

Casper som hugger precis alla i ryggen genom hela programmet och verkar allmänt oskön. Den där rumphakan är inte att skoja med, och pojkspolingen verkar ju vara helt autistisk.

Lägg ner produktionen!

Otroligt tråkiga deltagare, sen att Sveriges absolut töntigaste programledare som på sin höjd ska leda bulli bumpa gjorde detta till en riktig flopp, hade kunnat va bra med lite mer personliga deltagare och en annan programledare, tror detta va ända och sista säsongen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in