Citat:
Ursprungligen postat av
HipToBeSquare
Bra att någon svensk har en hjärna i alla fall. Politikerna ligger på ordentligt nu, först med mordet på Henry Nowak som inte gav tillräckligt med kaos och nu försöker de med Nordirland som har bättre förutsättningar för upplopp pga historiska orsaker. Tyvärr är nordirländarna idioter som går rakt in i fällan och det är därför man sätter in sådana stötar just där. En sudanes som bara attackerar en person sådär, är en typisk false flag eftersom mord och mordförsök på personer man inte har någon koppling till är mycket ovanligt. Vi kommer få ser av detta och alla dessa dåd kommer ur tomma intet.
Det är definitivt inflitratörer från regeringen som är med och ser till att det blir extra skadegörelse och målet med det är destabilisering så att de kan få igenom undantagstillstånd.
Det här är så utstuderade och förutsägbara metoder nu att det är nästan löjligt.
Jag menade verkligen inte att jihaddådet i sig är en false flag. Hur menar du då?
Eller jo, på så vis att man orsakar dessa inre konflikter medvetet med massinvasionen som man hejar på, där vissa intressegrupper vill använda kaoset som kommer med att importera religiösa extremister, deras "görande" och de naturliga reaktionerna av ilska och protester för förräderiet för kontrollsamhällets framfart... Men kallar man det för false flag verkligen? Det är inte riktigt samma sak ju, dådet i sig dvs...
Jag tycker folk ska protestera MYCKET mera i hela väst för vad som görs mot oss!
edit: jag borde läst klart hela ditt inlägg först, jag brukar vara lite snabb på att börja svara... kanske editerar strax om du har ett par minuter innan du svarar på mitt för snabba svar.
men jaha, nej jag anser inte det är så ovanligt i Jihad.. att ge sig på oskyldiga. (I deras kultvärd är ingen otrogen till kulten "oskyldig" har jag faktiskt sett en imam säga på video i någon moske till och med när någon påpekade att vanligt folk är oskyldiga.)
däremot detta
Citat:
Det är definitivt inflitratörer från regeringen som är med och ser till att det blir extra skadegörelse och målet med det är destabilisering så att de kan få igenom undantagstillstånd.
Är mycket troligt också sker. Undrar vad Irland har för lagar om undantagstillstånd och dylikt. Nä nu måste jag söka lite på protester, video osv från gatan där borta.