2026-06-10, 00:01
Medlem
Room531s avatar
Vem fan tänder på radhusbyggnader!? De som protesterar?? Migranter??? Infiltratörer från regeringen?? (för att kunna ge skäl till hårda tag mot de som protesterar mot det hemska dådet och all brottslighet som kommer med massmigrationen, eller invasionen.

Och bilar?? Samma fråga. Man undrar vems bil? Och vem tänder på andras egendom??

Och vad är det för byggnader som brinner? Det finns ju exempel som när den där jihadisten i England gick och knivade ned några barn i en dansskola eller vad det var, då började man (någon eller några) elda någon kontainer utanför ett sådant där migranthotell fyllt av män från långtbortistan.

Så kan ju vara kvarter avsedda för att husera illegala migranter. Men kan också vara vanliga familjeradhus. 😤

Värt att påpeka också att i större protester förr så har det framkommit att polis är inblandade i skadegörelse för att ge skäl att rycka in, går in i grupper svartklädda och slår sönder rutor m.m., samt låtit saker som bilar står och brinna (kanske till och med tänt på själva) istället för att släcka håller tillbaka brandkåren för att "nyheterna" ska få sina bilder - under möten som g20 och dylikt har för mig att t.ex. "into the fire" från Kanadas g-någonting-möte visade sådant.

Tommy Robinson varnar för sådant med, varit med om förr och har ju därför sagt att ingen får täcka över ansiktet i de (fredliga) protesterna som de arrangerat för annars riskerar regeringsagenter komma och sabotera, infiltrera och ge dem ett dåligt namn. Dessa protester har dock inget med han att göra, har inte hört vad han uttalat sig om det här jihadmordet ens.

Men det kan ju också vara ligister som bara vill ha sönder saker.

Men bil eller bilar som man kan se brinna. Kan det vara någon som vet om att "den där bilen körs/ägs av lokal kriminell jävel som invandrat, rånat, och/eller annat & ska ut ur landet så den ska brinna" också..isf kan en sådan handling vara rättfärdigad ifall det inte riskerar sprida sig givetvis ...

Mycket spekulationer, om någon har länkar till livestreams från marken skulle jag vilja se...

ska leta lite också
Senast redigerad av Room531 2026-06-10 kl. 00:03.
Citera
2026-06-10, 00:13
Medlem
dude2ks avatar
Hur fan kan man tänka på migranternas egendomar i detta?! Låt det brinna fan. Inte som att dem har betalat ett skit iaf.
Citera
2026-06-10, 00:22
Medlem
WetCigarettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.skalmanski
Du är mer upprörd över att byggnader brinner än att en man nästan blivit avrättad. Fortsätt du att vända andra kinden till Jag ät säkert på att all allahu-akkbars kommer att ha förståelse för dina handhjärtan. Tror snarare du blir halal-slaktad.
Nej, det är jag inte. Men nu pratar vi inte om den tidigare attacken utan om protesterna. Jag kan hålla två tankar i huvudet samtidigt.

Hugga människa = Dåligt
Bränna hus = Dåligt
Tråd handlar om bränna hus = Jag uttrycker mig om bränna hus

Vad är det du inte fattar? Ska jag säga wöööö bränn ner alla blattars hus det förtjänar de!!! Är det vad du förväntar dig?

Du försöker desperat trycka in mig i din fantasibild av vad en vänstermänniska är. Jag är en normal människa och en normal människa gillar inte när folk får sina hus nedbrända.
Citera
2026-06-10, 00:25
Medlem
WetCigarettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Hur fan kan man tänka på migranternas egendomar i detta?! Låt det brinna fan. Inte som att dem har betalat ett skit iaf.
För att de inte har något samröre med sudanesen som genomförde attacken din idiot?
Citera
2026-06-10, 00:31
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dude2k
Var det riktat till mig? Jag vet inte ens vems saker som står i lågor.

Det jag skrev var delvis spekulationer och undrande om vad som var vad...
Citera
2026-06-10, 00:34
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WetCigarette
För att de inte har något samröre med sudanesen som genomförde attacken din idiot?
Många som invaderar gör det dock med mål om jihad och väntar på order....Och många dåd har skett, men på liten skala jämfört vad som väntar om det inte vänds. Det här var bara ännu ett som råkade hamna på mobilkamera-video och inte globalistregeringarna kan försöka mörka. Gränserna behöver stängas och massutvisningar ske. (av välfärdsplundrare, alla som invandrat plus avkomma som begått brott av en typ där det finns brottsoffer, samt islamister som anser alla ska lyda under isläääm, och ju är villiga att använda våld för att försöka erövra länder - för det finns inte. Den kulten/ideologin hör inte hemma i norr. ) Stängd gräns och massutvisningar är den fredligaste lösningen. Annat blir det annars längre fram.
Senast redigerad av Room531 2026-06-10 kl. 00:49.
Citera
2026-06-10, 00:35
Medlem
HipToBeSquares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Vem fan tänder på radhusbyggnader!? De som protesterar?? Migranter??? Infiltratörer från regeringen?? (för att kunna ge skäl till hårda tag mot de som protesterar mot det hemska dådet och all brottslighet som kommer med massmigrationen, eller invasionen.

Och bilar?? Samma fråga. Man undrar vems bil? Och vem tänder på andras egendom??

Bra att någon svensk har en hjärna i alla fall. Politikerna ligger på ordentligt nu, först med mordet på Henry Nowak som inte gav tillräckligt med kaos och nu försöker de med Nordirland som har bättre förutsättningar för upplopp pga historiska orsaker. Tyvärr är nordirländarna idioter som går rakt in i fällan och det är därför man sätter in sådana stötar just där. En sudanes som bara attackerar en person sådär, är en typisk false flag eftersom mord och mordförsök på personer man inte har någon koppling till är mycket ovanligt. Vi kommer få ser av detta och alla dessa dåd kommer ur tomma intet.

Det är definitivt inflitratörer från regeringen som är med och ser till att det blir extra skadegörelse och målet med det är destabilisering så att de kan få igenom undantagstillstånd.

Det här är så utstuderade och förutsägbara metoder nu att det är nästan löjligt.
Citera
2026-06-10, 00:39
Medlem
Room531s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Bra att någon svensk har en hjärna i alla fall. Politikerna ligger på ordentligt nu, först med mordet på Henry Nowak som inte gav tillräckligt med kaos och nu försöker de med Nordirland som har bättre förutsättningar för upplopp pga historiska orsaker. Tyvärr är nordirländarna idioter som går rakt in i fällan och det är därför man sätter in sådana stötar just där. En sudanes som bara attackerar en person sådär, är en typisk false flag eftersom mord och mordförsök på personer man inte har någon koppling till är mycket ovanligt. Vi kommer få ser av detta och alla dessa dåd kommer ur tomma intet.

Det är definitivt inflitratörer från regeringen som är med och ser till att det blir extra skadegörelse och målet med det är destabilisering så att de kan få igenom undantagstillstånd.

Det här är så utstuderade och förutsägbara metoder nu att det är nästan löjligt.
Jag menade verkligen inte att jihaddådet i sig är en false flag. Hur menar du då?

Eller jo, på så vis att man orsakar dessa inre konflikter medvetet med massinvasionen som man hejar på, där vissa intressegrupper vill använda kaoset som kommer med att importera religiösa extremister, deras "görande" och de naturliga reaktionerna av ilska och protester för förräderiet för kontrollsamhällets framfart... Men kallar man det för false flag verkligen? Det är inte riktigt samma sak ju, dådet i sig dvs...

Jag tycker folk ska protestera MYCKET mera i hela väst för vad som görs mot oss!

edit: jag borde läst klart hela ditt inlägg först, jag brukar vara lite snabb på att börja svara... kanske editerar strax om du har ett par minuter innan du svarar på mitt för snabba svar.

men jaha, nej jag anser inte det är så ovanligt i Jihad.. att ge sig på oskyldiga. (I deras kultvärd är ingen otrogen till kulten "oskyldig" har jag faktiskt sett en imam säga på video i någon moske till och med när någon påpekade att vanligt folk är oskyldiga.)

däremot detta

Citat:
Är mycket troligt också sker. Undrar vad Irland har för lagar om undantagstillstånd och dylikt. Nä nu måste jag söka lite på protester, video osv från gatan där borta.
Senast redigerad av Room531 2026-06-10 kl. 00:50.
Citera
2026-06-10, 00:43
Medlem
En akademiker från Mena/Sudan med högre utbildning än de flesta britter, har via en olycka stickskadat en britt.

Vad har den personen varit med om för någonting? Vilka omständigheter har den killen växt upp under? Vad är det för trauma han bär med sig?

När denna incident är utredd och lagförd så kommer akademikern från Mena/Sudan och rädda allas pensioner och höja kompetensnivån i Nordirland. Ett kompetensregn.

Ovan text är ironisk för den som inte förstod.... för övrigt är jag förvånad att godhetsmedia inte mörkar detta ikväll? Samtliga godhetstidningar pallar skriva det galna i att han både är migrant och från Sudan! Vad händer nu med Anders Lindberg och Özz? Fruktansvärd systematisk rasism detta.
Citera
2026-06-10, 00:47
Medlem
Tyvärr kommer det ebba ut och bli 0 förändring bortsett från förstärkt polis som gör husis för att man sagt att det är för hög invandring på facebook.
Citera
2026-06-10, 00:48
Medlem
Härligt! Låt dom ockuperande bidrags-migranternas egendomar brinna! Förhoppningsvis sprider sig detta till övriga delar av UK.

Man kan hoppas att detta får många att fly hem till sina hemländer igen.

Härligt att se att folket äntligen har vaknat och säger ifrån.
Senast redigerad av DaddyCool64 2026-06-10 kl. 00:52.
Citera
2026-06-10, 00:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Härligt! Låt dom ockuperande bidrags-migranternas egendomar brinna! Förhoppningsvis sprider sig detta till övriga delar av UK.

Man kan hoppas att detta får många att fly hem till sina hemländer igen.

Härligt att se att folket äntligen har vaknat och säger ifrån.

Ja det är jävligt härligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in