Citat:
Ursprungligen postat av
S.O.Stolp
P-hus är ju en klassiker. I en avskild vrå högst upp eller längst ner. Man kan kanske inte dra igång gassvetsen eller ens vinkelslipen. Men byta luftfilter och liknande funkar.
Övervägt det, men känns som större risk att någon sur väktare dyker upp där än på random parkering? Men kanske tänker fel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lacerda
Är du extremt överviktig? Jag använder en domkraft eller två sen fixar jag det som behöver fixas.
Nej, faktiskt väldigt smal. Bytte olja på en parkering utan en domkraft en gång, fast det var bra trångt. Står du på gatan och mekar, eller hur menar du?