Citat:
Ursprungligen postat av
EnAnnanManniska
Konstigt ni kommer i grupp. Kan du svara på frågan? Tror du/ni Jockiboi som makthavare står över satir?
Konstigt att alla stavar lika dåligt.
Jocke tror han står över lagar och regler, därför tror Jockes följare att Jocke står över lagar och regler.
Det kommer bli väldigt tyst ifrån dessa användare när Jocke inte får några 200 000 i ersättning för den ekonomiska skada/ekonomiska förlust Jocke påstås ha lidit av tröjorna.
Dessa användare förstår inte hur lagar och regler fungerar, precis som Jocke inte förstår det.