Citat:
Ursprungligen postat av
zerocola
Hela det här är en kampanj framför allt för att påverka partiet internt, att de som är riktiga eldsjälar och har engagerat sig hårt för partiet ska tröttna.
Glöm inte att SD också är en folkrörelse, och att det finns många duktiga och ärliga vanliga människor som har lagt mycket tid och möda på att få partiet dit det är idag.
Jag hoppas att de vettiga människor som har engagerat sig ser det här som den smutskastning det faktiskt är och fortsätter göra sin hedervärda insats för att bevara vårt samhälle.
Othén, Rubbestad och Nyberg hade aldrig basunerats ut på det här viset om inte vänstermedia hade ansträngt sig till det yttersta för att vaska fram varenda liten detalj som de kan hitta för att framställa SD i så maximalt dålig dager som det bara går.
Man behöver inte titta länge för att se att sossarna har ägnat sig åt liknande i decennier.
Rötan kommer inte från SD, det är SD som har angripits av rötan som fanns i riksdagen och media sedan tidigare.
Som tur är gör man, i motsats till hur vänsterpartiet agerar, något åt saken.
Notera hur jävligt tyst det är om terroristkramande vänsterpartister.
Du har inte sett programmet.
Othen gick till tv4. Hon skickade ett mejl till dem. Tv4 var väldigt skeptiska och försiktiga pga hon var i tvist med partiet.
Sen fick de en USB med Bland annat 1400 mejl och en massa bokföring.
Vettiga människor hoppas jag kollar på programmet.
Huruvida detta sker i alla partier vet vi inte, men bara SD tycks ha en kultur av avhoppare, visselblåsare, hemliga inspelningar och dylikt.
Om Magda hade haft fyllefester hade hon nog i alla fall haft omdöme nog inte bokföra det som event.
Varför gör man ens en sån sak? Jag tror inte Jimmie själv varit inblandad, mest för att han inte verkar ha så mycket koll på nåt. De säger till honom skicka in kvitton och så gör han det, och de andra bokför det.
Enligt Othen är det Wallerstein som är involverad i "allt", vilket jag nog kan tänka mig.