Citat:
Ursprungligen postat av
Hirmas142
På vilket sätt har dom varit riktigt bra?
Vi är på väg att bli en diktatur där allt övervakas.
Strömmer är fan sjuk
Sjukt att folk som du får rösta. Vi kommer från en inflation på 10% nu nere på drygt 2-3.
Våldet och kriminaliteten styrdes från utlandet. 13 åringar sköt för kaffepengar. Nu sitter ett flertal av ledargestalterna bakom lås och bom.
Arbetslösheten (bland de som vill jobba) har gått ner.
Europas starkaste ekonomi.
I framkant när det gäller stödet till Ukraina.
Att du ens frågar. Vad tror du Magda tillsammans med V och MP gjort? Ett skämt att ens kunna tänka tanken att rösta på en så svajig opposition. Finns knappt en fråga de är överens om. Vinner S, MP, V, C valet så landet i en ytterst svår position i händelse av krig. Och vi balanserar på en smal tråd gällande.