Citat:
Ursprungligen postat av
SvartInombords
Jag har svartskalle som identitet.
Vilka vill du ska återvandra och varför?
Vill du att alla muslimer ska återvandra?
Vill du att hälften ska återvandra?
Hur ser ditt tänk ut?
Jag vet inte vad du menar som "svartskalle som identitet", och personligen bryr jag mig inte om hudfärg alls.
Men gränserna behöver stängas från de flesta regioner, främst de bevisligen problematiska.
. Vi har tagit in en absurd mängd människor på bara en generations tid och det var ljugits och manipuleras konstant, dolts fakta, kostnader, och brottstatistisk för att kunna genomföra detta, masspropagandan och indoktrineringen har gått på högvarv och inte ens har man haft vettiga regelverk först(!) utan bara öst på, med inflitrerade migrationsverk och andra instanser, köpta politiker och media, påhejade av EU, FN, karteller, andra kriminella ligor/gäng och extremistiska grupper, religiösa intressegrupper och "ngo's" som forslat människor i massiva antal ända upp i norr.
Att för det första ens ta emot en enda person vars land vägrar ta tillbaka sina kriminella avskrap är förräderi. Inte en enda från ett land som vägrar ska ha haft tillgång. Blir så jävla förbannad!
1. Varenda en som begått ett brott av en typ där det finns brottsoffer. All form av stöld. ett brott av denna form = utvisning direkt efter avtjänat straff, livstids utvisning - att tillåta kriminella utifrån att befinna sig här och kunna begå nya brott mot folk är
landsförräderi. De har bevisat genom sitt egna kriminella beteende inte ha någon rätt att finnas här i mitt, svenskarnas land.
2. Varenda en som ljugit sig in landet.
3. Varenda en som kommit för att plundra välfärdssystemen och skyddsnäten här.
4. De som kommit för att sprida kulten, den inkompatibla "religionen" islam, och ju anser att alla ska lyda under islamska sharialagar. Inget av detta hör givetvis hemma här, har ingen rätt att vara kvar här. En stor del av dessa försvinner givetvis med kategori 1-3. & 5 med då det är en taktik många använder sig av med för att ljuga sig in. Förjävligt oavsett.
Kostnaderna är absurda, rent av extrema. Brottsoffer oräkneliga. Och nej jag har inget för de sinnessjuka krigen i Mellanöstern heller. Helt jävla stört, psykopatiskt, obeskrivlig skamligt som korrupta regeringar och olika stor-imperialistiska ideologier håller på, Det finns mycket mer jag kan skriva och som du nog skulle hålla med om, oavsett om du är från kulten islääm eller inte - men vi lär få inläggen borttagna här ändå så håller det kort.
5. regnbågsasylsökare med. TVI! Ut!
och nu vill till och med låtsasoppositonen, förrädiska SD med resten av åtta klövern MASSIMPORTERA indier, pakis, Bangladesher med trots alla bevisade problem med dessa grupper, trots att indier själva varnat för att stora antal kriminella migrerar med falska uppgifter, falska papper, med kriminellt förflutet, organiserade brottsligor på Stor skala! Se exempelvis länk nedan!
gränsen behöver stängas!
https://x.com/i/status/2064314247992197462