2026-06-09, 17:16
Avslutad
Covid utsläppt från ett labb, men nu tror ju alla andra det också så vet ej om det klassas som konspirationsteori längre
Citera
2026-06-09, 17:21
Medlem
Västkustskts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumpingonthemoon
Jag har inte påstått att det är en konspiration.
Ok, så det var nån annan användare som påstod det, jag missade det.

Då vet jag att inte du tror det är en konspiration iallafall.
Citera
2026-06-09, 17:32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av THECR1TIC
Foliehatt eller fakta? Vilken konspirationsteori tror du på?

Att Covidviruset var planterat/experiment som gick fel/fanns i mindre skala än vad man presenterade

Att den obegränsade invandringen hade en dold agenda, som vi inte riktigt vet, men som fick flocken förblindad av att man utförde goda gärningar.
Citera
2026-06-09, 18:29
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THECR1TIC
Foliehatt eller fakta? Vilken konspirationsteori tror du på?
Att Trump är intelligent, att Islam är fredens religion och att Moretex är neutral i Ukrainafrågan.
Citera
2026-06-09, 18:38
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Covid utsläppt från ett labb, men nu tror ju alla andra det också så vet ej om det klassas som konspirationsteori längre

Nej jag tror det var den vanliga influensan.
Citera
2026-06-09, 18:45
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aryan333
Finns det ens någon teori kvar som inte bevisats vara sann?

Teorin att Fotbolls-VM 1958 aldrig spelades i Stockholm?

Tyckte den verkade vila på rätt tunn bevisning, men har knappast grävt på djupet heller.
Citera
2026-06-09, 18:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av busy-signal
Nej jag tror det var den vanliga influensan.
Wow, jag kanske stolt kan ta å mig foliehatten igen.
Citera
2026-06-09, 18:47
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAQ
Det kan kanske inte ens räknas som en konspirationsteori, men att delar av Epstein files inte blir offentliga på grund av att det hade skadat folk nära Trump (eller Trump själv). Och i samma paket kommer då lite konspirationsteorien om Operation Epstein Fury.

Men snälla nån, väntar du på Hillarys 33 tusen raderade emails också? Allt sånt där är bara dokusåpegrejer, och alla politiker och kändisar är kompisar bakom kulisserna.

Vi kommer aldrig att få ta del av några avslöjanden.
Citera
2026-06-09, 18:51
Medlem
busy-signals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svensklord
Wow, jag kanske stolt kan ta å mig foliehatten igen.

Nejdå, klart att du är en riktig foliehatt även om du tror på att COVID var nåt särskilt virus och så.
Vi är alla barn i början, och det går inte att genomskåda alla lögner på en gång 👍
Citera
2026-06-09, 19:04
Medlem
Att sfinxen är betydligt äldre än pyramiderna, inte nödvändigtvis att det måste vara så men jag tror det.

Att Stanley Kubrick blev kontrakterad för att fejka månlandningen. Däremot tror jag att vi(människan) och de(USA) landade på månen inte långt därefter. Tror den första landningen är producerad för att säkerställa vinst gentemot Sovjet.

Alternativet är att Stanley Kubrick är ett troll av största mått som planerat scener för att det ska kunna tolkas så utan att det är sant.

Finns annat som jag lutar åt är sant, exempelvis att USA kände till 9/11 i förväg(men kanske inte dess omfång) och lät det ske för att ha en förevändning att invadera, likaså tror jag inte de på riktigt trodde att Irak hade kärnvapen. Har även läst någon övertygande text om samma sak gällande Pearl Harbor så skulle väl kanske kunna dra slutsatsen att det är ett återkommande tema.
Senast redigerad av Periodic 2026-06-09 kl. 19:22.
Citera
2026-06-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bob-Dylan
Det är för fan fakta och ingen konspirationsteori

2013 var det en konspirationsteori. Förde frågan då och alla sa det var en konspirationsteori, en del påstod t o m att jag var antisemit. Sen när det visade sig att man hade rätt så var det ingenting mer med det. Alla som hade kallat mig konspirationsteoretiker och antisemit låtsades om som om dom alltid vetat det.

Samma sak med Covid och man påpekade att det var en psy-op och inte särskilt farligt, folk riktigt hatade en sen samma visa med vaccinet. Ingenting gör folk mer upprörda än när man påpekar det uppenbara och sanningen.
Citera
2026-06-09, 20:13
Medlem
Att man "ska" äga sitt eget hem, genom banklån, att det skulle vara en magisk investering på något vis. Jävlar vad dumt... På så vis skapar vi av ett beroende till bankerns, vi låser oss vid att "behöva ha" en viss inkomst och därav blir vi också en del av en kugge i ekonomiskt system som egentligen inte är hållbart. (AMEN du sparar ju till dig själv när du amorterar, nej. Jag betalt av ett lån + att om jag vill ha loss pengarna måste jag sälja mitt hem? Alternativt låna mer. Det är egentligen så jävla dumt!)

Och den här bonusen som måste vara ett försäljningsknep från kaffeindustrin:
... Och så en till kaffebryggaren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in