2026-06-09, 16:58
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej, det var inte därför det stoppade. Det var drevet. För man tog aldrig upp det här från början som anledning. Förmodligen hittade man det sen.

Nu verkar han inte gjort någon nazihälsning, utan något annat. Så rubriken borde ändras.
Är det olagligt att göra så där?

Jag kan hålla med om att han tog tillfället att driva politik. Så ur den synpunkten anser jag det var rätt att stoppa honom. Men det är förstås ett konstigt program. Själv tycker jag man ska visa det ändå.
Från början visste de inte vad han menade med handtecknet, de flesta verkar ju tro att det bara betyder "OK".
Senare när de insåg vad han höll på med stoppade de avsnittet.
Efter att många hade uppmärksammat SVT på att "👌" också kan betyda White Power.
Vilket givetvis var helt korrekt.
Vi ska inte ha nazister som sprider vitmakt-propaganda i Public Service.
Citera
2026-06-09, 16:58
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
Att hylla vit makt-ideologi som iranier är en paradox, eftersom begreppet bygger på en vithetsnorm som exkluderar personer med ursprung i Mellanöstern.
Att nazister är idioter kan väl inte komma som en överraskning.
Citera
2026-06-09, 17:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cyborg2030
Från början visste de inte vad han menade med handtecknet, de flesta verkar ju tro att det bara betyder "OK".

De är nog lite mer intelligenta än så på svt än att de tror att en iranier gör white power-tecken.
Citera
2026-06-09, 17:01
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pungen98
De är nog lite mer intelligenta än så på svt än att de tror att en iranier gör white power-tecken.
Iraniern är en nazist som spirder hatpropaganda. Det är ofattbart men det är ju sant.
Citera
2026-06-09, 17:06
Medlem
Citat:
Iraniern är en nazist som spirder hatpropaganda. Det är ofattbart men det är ju sant.
Det är väl ingen utom du som tror det. Finns inga belägg att denne iranier skulle vara medlem i någon nazistisk organisation så klart.
Citera
2026-06-09, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoist
Hitler eller no Hitler.
Spelar ingen roll, sålänge dom försöker stoppa I-slamm-iseringen som håller på att slamma ihjäl våra samhällen

Så bra ni är på att överdriva.
Och när ni behövde arbetskraft så var det helt okej med islamiseringen.

Nu leker ni fina i kanten.
Ert samhälle hade kollapsat utan muslimer.
Citera
2026-06-09, 17:11
Medlem
EnCartes avatar
Citat:

Nej, det stämmer inte händelsemässigt och utifrån uttalanden. Det verkar ha upptäckts senare. Vilket förstås var klantigt av honom. Oavsett anledningen.

Däremot anser jag nog att de ska få synas i Public Service. Ser gärna en debatt med honom och nån wokerasist som hatar vita människor. För Hübinette har väl varit med där. Till och med producerat program. Med hans historia. Så så jävla kritisk är man inte mot rasister som sprider hat mot folkgrupper.
Citera
2026-06-09, 17:16
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartInombords
Så bra ni är på att överdriva.
Och när ni behövde arbetskraft så var det helt okej med islamiseringen.

Nu leker ni fina i kanten.
Ert samhälle hade kollapsat utan muslimer.

Samhället var aldrig så bra fram till massinvandringen startade ca 1985.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Room531
Vem? Och varför skulle denne göra så? Och förresten, förrädiska globalist-regimtv SvT kanal cpdiktatur light lär ju aldrig vara riktigt live så är det någon man skyddar och "investerat i" hade de väl klippt och råkat få "tillfälligt avbrott"... 🙄

jag läste inte trådstarten så noga, kanske editerades den. Nåja, läste nog bara slarvigt. Är definitivt inte "sverigedemokrat" tyckt SD sett ut som falsk opposition sedan redan före de kom in i riksdagen, och med vändningar i eu, Nato, massinvandring till varje pris och från vart som helst-frågorna (nu vill de ha massinvasion av indier, banglash och pakis med precis som resten av väst ska försöka påtvingas av/via FN, EU, "ngo's" och andra s.k. intressegrupper, borde det vara mer klart för de flesta nu...)

edit: Nick Aliniaz

sökte namnet på Youtube, sett några intervjuer/podcasts med honom. Så vad har du, TS emot honom?

Det jag hört av hans egna ord, ej exakt citerat, men att han också anser (rätta mig om jag "citerar" fel) att SD är infiltrerat, i hans ord nu "liberaliserat", gör för lite, står på sig för lite, kompromissar för mycket.... (slut "citerat")

SD är falsk & ingen riktig opposition, inget bra alternativ om man är ute efter gränsstopp från problematiska regioner, till oss fientliga ideologier och återvandring och stopp på förräderiet som pågått i årtionden mot vårat land, och andra länder i en internationell och brutal korruptionshärva.

Jag har svartskalle som identitet.
Vilka vill du ska återvandra och varför?

Vill du att alla muslimer ska återvandra?
Vill du att hälften ska återvandra?
Hur ser ditt tänk ut?
Citera
Medlem
Cyborg2030s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej, det stämmer inte händelsemässigt och utifrån uttalanden. Det verkar ha upptäckts senare. Vilket förstås var klantigt av honom. Oavsett anledningen.

Däremot anser jag nog att de ska få synas i Public Service. Ser gärna en debatt med honom och nån wokerasist som hatar vita människor. För Hübinette har väl varit med där. Till och med producerat program. Med hans historia. Så så jävla kritisk är man inte mot rasister som sprider hat mot folkgrupper.
Rasism mot vita existerar inte.
Citera
2026-06-09, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trickydick
Samhället var aldrig så bra fram till massinvandringen startade ca 1985.

Menar du att samhället var bra utan invandring?
Men om den var så bra.

Varför startade massinvandringen då?
Citera
2026-06-09, 17:18
Medlem
trickydicks avatar
Citat:
Rasism mot vita existerar inte.

Så svarta kan inte vara rasister. Det låter racistiskt. Är du rasist eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in