Citat:
Ursprungligen postat av
sjakbajs
Min Saab fungerade utmärkt utan servo.
På ett tidigare jobb hade vi förmånen att få parkera i ett parkeringshus.
En av kvinnliga arbetskamraterna orkade inte parkera sin SAAB 900 där.
Bad därför mig och andra arbetskamrater att parkera hennes SAAB 900.
Och jag vill intyga - den var tungstyrd vid parkeringsmanövrer!