2026-06-09, 00:37
Medlem
mensverkets avatar
Hon får aldrig ett hus för 500,000 i Karlstad. Kanske Skoghall bland pundarna och morden.
2026-06-09, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bollebygden
Skulle ni anlita Sonja för att sälja er bostad?

Absolut inte!
2026-06-09, 00:43
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mensverket
Hon får aldrig ett hus för 500,000 i Karlstad. Kanske Skoghall bland pundarna och morden.

Hon resonerar som alla som vinner en miljon på lotto. Dom ska ut och resa, köpa lägenhet, bilar, mm. Dom lever inte i verkligheten. Sonja ska köpa både hus och lägenhet för pengarna. Undrar hur hon fungerar som mäklare med det ekonomiska sinnet egentligen....Eller har hon sågon sorts personalrabatt?
2026-06-09, 02:01
Medlem
Citat:

No shit!
….och vem menar du ens tror det?

Och du förstår att ca hälften av vinstsumman dessutom försvinner i skatt?
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-06-09 kl. 02:06.
2026-06-09, 06:29
Medlem
Poogles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Hon resonerar som alla som vinner en miljon på lotto. Dom ska ut och resa, köpa lägenhet, bilar, mm. Dom lever inte i verkligheten. Sonja ska köpa både hus och lägenhet för pengarna.

Om ni kollar ratsit så har hon nyligen flyttat till en ny lägenhet, en etta, den 15 maj 2026, så det verkar ha gått bra för henne.
2026-06-09, 06:42
Medlem
Citat:

Det finns ju något som kallas lån och sålänge man har en handpenning på 250 000 går det nog att köpa nåt litet.
2026-06-09, 07:44
Medlem
Djurmos avatar
Missade ni att Sonja sa att det fattades lite gran för att ha råd med ett hus? Har man jobbat så har man väl sparat undan pengar eller? Då är väl vinstpengarna rätt rimliga som del av en kontantinsats, hon sa aldrig att det var hela huset hon vann.
2026-06-09, 07:46
Medlem
Citat:
Det är fusk att dom inte tävlar rakt av. Banor och kameror ska vara riggade med kameror och klara så dom bara kan köra.
Som det är nu så kan dom vila mellan banorna, vilket gör det oäkta.

Har för mig att någon sagt från tidigare säsonger att man kör en gång på riktigt, sedan kör man om och om igen för att få bra sekvenser. Därför kan det märkas att det är jämt och att ena laget har tagit ikapp hela banan
2026-06-09, 12:59
Medlem
Citat:
Ja, varför inte? Hon kan säkert göra ett bra jobb. Snygg är hon också.

I hennes synkar visar hon sitt rätta jag, dvs ett stort ego som vill vinna till varje pris. Jag skulle inte lita på att hon alltid gör det som är bäst för kunden.

Sen är hon feg också, när hon sålde ut Lasse.

Snygg? Gillar man rejäla bakdelar så...
2026-06-09, 13:25
Medlem
Zingo2s avatar
Trist vinnare, hade varit lika trist om Iki vunnit.
Carro var mitt hopp.
2026-06-09, 13:43
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Det är fusk att dom inte tävlar rakt av. Banor och kameror ska vara riggade med kameror och klara så dom bara kan köra.
Som det är nu så kan dom vila mellan banorna, vilket gör det oäkta.

Citat:
Ursprungligen postat av Zingo2
Trist vinnare, hade varit lika trist om Iki vunnit.
Carro var mitt hopp.

Carro ser ju ut som en gammal handväska och är ett professionellt offer. Nej hon hade passat bäst i ett exit avsnitt två tävlingar tidigare
2026-06-09, 18:59
Medlem
EXIT

Vilken jävla skandal!
Efter att ha levt primitivt på en strand i bortåt en månad (eller hur länge det nu är) så skall de utröstade/ utslagna äntligen få vila ut... på ett tvåstjärnigt bed and breakfast!
Så jävla futtigt!
Hade jag varit Aza eller Lasse så hade jag skitit på golvet i rummet, smetat avföring på väggarna, slängt ut alla lösa föremål genom fönstret, klätt av mig naken och låtsats att jag var en orangutang samt under utstötande av vilda aptjut ryckt i kläderna på varenda varelse av kvinnokön jag hittade i vandrarhemmets korridorer.
Till att börja med...
(Googla "Casita Mia Bed & Brealfast, Caramoan" så får ni själva se vilken backpacker-barrack det är)
Blir man behandlad som ett djur då uppför man sig som ett djur.
Senast redigerad av GregersWerle 2026-06-09 kl. 19:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in