Citat:
Ursprungligen postat av
Devalvera
Då känns det väl ändå bättre att med tekniken tvinga folk att inte kunna göra ”fel”. Att med tekniken straffa folk för att dom gjort fel känns som att ställa vagnen framför hästen
Då känns det väl ändå bättre att med tekniken tvinga folk att inte kunna göra ”fel”.
Vad är det för djävla mening?
Och vad förvånad man blir att det är någon som inte kan förmedla en tanke som hyllar övervaknings-samhället?
Förstår du ens vad du själv skriver?
Ja, naturligtvis kommer polisen att använda drönare för att hålla koll på stora evenemang.
Och så småningom parkeringsbolagen. Man kommer att kunna svepa över enorma områden för att dra in pengar.