2026-05-30, 12:34
Medlem
KFCnoggers avatar
Fick upp någon reel från Brinkenstjerna där de skrev de skulle ner o festa på Ibiza 5/6. Viktigare än att vara på barnens skolavslutning?
Citera
2026-05-30, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KFCnogger
Fick upp någon reel från Brinkenstjerna där de skrev de skulle ner o festa på Ibiza 5/6. Viktigare än att vara på barnens skolavslutning?

Nja, viktigare vet jag inte.
Det handlar väl mer om prioriteringar.
Knulla sig med megadildo medans barnen försöker sova eller promota sin OF på Ibiza.
Citera
2026-06-01, 14:33
Medlem
Nya tillhållet.

https://fansly.com/Nennestar/
Citera
2026-06-09, 11:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Nya tillhållet.

https://fansly.com/Nennestar/

Hm så hon lade ner of en kort tid för att börja med samma skit på annan plattform.

Något som förvånar mig är alla ”vanlig” eller typ wt/kvinnor med inlärningssvårigheter som följer henne och är hennes största fans? Det känns inte som logiskt. Vi snackar alltså äldre medelålderskvinnlr som lägger tid på att skriva uppmuntrande kommentarer och säger att dom ”lyssnar” på hennes musik vill gå på hennes ”spelning” blabla. Varför dras dom till nenne? Musiken är ju typisk EPA dunk och locket främst tonåringar och hennes of är ju främst till för män.
Citera
2026-06-09, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Hm så hon lade ner of en kort tid för att börja med samma skit på annan plattform.

Något som förvånar mig är alla ”vanlig” eller typ wt/kvinnor med inlärningssvårigheter som följer henne och är hennes största fans? Det känns inte som logiskt. Vi snackar alltså äldre medelålderskvinnlr som lägger tid på att skriva uppmuntrande kommentarer och säger att dom ”lyssnar” på hennes musik vill gå på hennes ”spelning” blabla. Varför dras dom till nenne? Musiken är ju typisk EPA dunk och locket främst tonåringar och hennes of är ju främst till för män.

Folk är idioter och känner nått att dom blir kompisar med henne skulle jag tippa.
Tror OF har jobbigare regler nu där av flytten.
Verkar även som hon blivit bannad på Snap.
Citera
2026-06-09, 13:18
Medlem
Haha. dottern läser upp betygen i liven på tiktok 9st f 7st streck. Mamma nenne trycker att äch det är inte så noga.
Klart ungen kan ju alltid bli som mamma
Citera
2026-06-10, 21:37
Medlem
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Haha. dottern läser upp betygen i liven på tiktok 9st f 7st streck. Mamma nenne trycker att äch det är inte så noga.

Hon kommer gå samma väg karriärmässigt stackars dotter.
Citera
2026-06-10, 21:47
Medlem
Ulf-Knulldell-2.0s avatar
Åh! Jag har sett hennes fitta!

Man hade ju velat vara en fluga på väggen när någon konfronterar hennes då vuxna barn med en video på mamma Nenne när hon onanerar och tror att hon sexig!
Där snackar vi terapitimmar!
Men det blir ju så när man blivit uppfostrad av en narcissist, otur..
Citera
2026-07-02, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlaHolger
Vem är hennes sambo? Han håller sig i skymundan och verkar inte alls samma typ som Nenne de få gånger man har sett honom, konstigt att han då accepterar henne och allt skit hon gör.
Han har lämnat henne nu. Det har verkat på henne som att han inte bryr sig tidigare, men nu prata hon som att han lämna för att hon ”inte tar andras åsikter”. Han fick troligen nog när hon började igen.
Citera
2026-07-02, 13:06
Medlem
Citat:

Hahahaha är det sant? Gjorde den äldsta dottern detta?
Citera
2026-07-02, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Han har lämnat henne nu. Det har verkat på henne som att han inte bryr sig tidigare, men nu prata hon som att han lämna för att hon ”inte tar andras åsikter”. Han fick troligen nog när hon började igen.

När tog det slut? Nu precis nyligen?
Citera
2026-07-02, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
När tog det slut? Nu precis nyligen?
Ja det verkade nytt, hon har inte berättat om det tidigare i alla fall så jag tror det hänt ganska nyligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in