2026-07-02, 16:33
Medlem
Nog för att nenne är ett riktigt stolpskott som inte går att rädda så är det ju faktiskt synd om kidsen och deras framtid, hoppas dom kommer på bättre mark snarast.

Citat:
Ursprungligen postat av Tomtefarsan1234
Hahahaha är det sant? Gjorde den äldsta dottern detta?

Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Haha. dottern läser upp betygen i liven på tiktok 9st f 7st streck. Mamma nenne trycker att äch det är inte så noga.
Klart ungen kan ju alltid bli som mamma
Citera
2026-07-02, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
Ja det verkade nytt, hon har inte berättat om det tidigare i alla fall så jag tror det hänt ganska nyligen.

Ok. Var berättade hon om detta?

Hennes kille, han S*mon, måste vara lagom trött på Nenne o hennes CP-ungar, framförallt den äldsta som får damputbrott
Citera
2026-07-02, 19:14
Medlem
Citat:

Hennes kille, han S*mon, måste vara lagom trött på Nenne o hennes CP-ungar, framförallt den äldsta som får damputbrott
I en TikTok live. Jag tror säkert att han haft det tufft med alla barn också. Den äldsta verkar inte direkt enkel. Jag förstår dock att hon mår väldigt dåligt med tanke på att hon blivit så mobbad pga. Nennes val att hon hoppade av skolan i högstadiet.
Citera
2026-07-02, 21:02
Medlem
Citat:

HAHA, "CP-ungar"!
Var kan man se detta spektakel?
Citera
2026-07-03, 10:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eliseei
I en TikTok live. Jag tror säkert att han haft det tufft med alla barn också. Den äldsta verkar inte direkt enkel. Jag förstår dock att hon mår väldigt dåligt med tanke på att hon blivit så mobbad pga. Nennes val att hon hoppade av skolan i högstadiet.

Hur fan kan man hoppa av grundskolan liksom när det är fucking SKOLPLIKT i Sverige??!!

Nenne är ju gravt handikappad. Herregud vilket trashigt pissluder.

Och Nenne själv är ju tillbaka med både vuxensidorna och sin ’artistkarriär’

Hon står i en studio 1h och gör lite AI-trams sen släpper hon en låt. Skrattretande. Hon har 0 sångröst. Skrämmande så långt ifrån verkligheten hon är
Citera
2026-07-04, 09:30
Medlem
Blir hon dömd kommer väl den totala kollapsen… då växlar hon upp med kinky-saker på fansly för att maximera intäkterna. Musik karriären blir hon aldrig rik på…
Citera
Idag, 23:06
Medlem
Atomic_s avatar
Tydligen uppträder hon på ett uteställe här i Luleå ikväll.

Undra om dom vet vad dom bokat?

https://undersolenlulea.se/musik/nenne-frisk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in