Citat:
Ursprungligen postat av
TornstromMy
de går bra att våldta i sverige, killen satt ett dygn

Det är riktigt jävla fucked up att åklagaren väljer alltså att anhålla grisen vid gripandet för att dagen efter försätta honom på fri fot?!
Vad hann inträffa på ett jävla dygn?
Han lär ju inte vara retard?
Frågan är vad åklagaren kommer att yrka på för ”straff”? villkorlig dom + dagsböter?