2026-06-09, 03:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobes
Så de som av någon anledning inte kan hitta en partner ska alltså straffas lite extra för det? Eller dom som vill ha barn men inte kan få det? Det finns gott om människor där ute som är barnlösa, inte barnfria.

Jag kan ju tycka att det är helt okej att tvärtom ge en morot med skattesänkningar för dom som har barn, för det bidrar ju ändå nya skattepengar över tid. Men att straffbeskatta dom som inte har det?

Kloka ord!
Citera
2026-06-09, 03:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cutthethroat
Du kan säkert få något undantag för att betäcka irl.
Du kanske kan bidra med dagliga insättningar på spermabanken istället, om du tycker det känns bättre.
De skvättarna kan sedan användas vid inseminering.
Huvudsaken är att alla män bidrar till att göra de trilskande kvinnorna gravida och att det föds fler barn.
Jag vill inte leva vidare, mina gener dör med mig.

Hade jag vetat hur livet skulle bli hade jag valt att göra en själv abort med navelsträngen.

Men lycka till
Citera
2026-06-09, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Du tror inte de är kåta eller fertila? Isåfall varför finns aborter?

Och sedan ska de ensamma ta hand om överfallsbebisarna. Blir en fin barndom för de små liven.
Om tjejerna nu är så kåta och fertila som du säger så behöver det inte bli överfallsbebisar.

Då kommer det bli små kärleksbarn.

Annars ser jag intec så många alternativ för dom längre, de har trilskats med barnafödandet så länge att vi riskerar dö ut.
Du bör se oss svenskar som en rödlistad art.
Tänk Panda, eller snöleopard, så illa ute är vi nu.
Iden är ju inte ny, den fanns redan på 30-40talet.
Citera
2026-06-09, 03:41
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Såvitt jag vet har alla försök med monetära piskor och morotar för att stimulera barnafödande misslyckats i alla länder. Och det är många som försöker.

Till och med Indien ligger nu under 2,1 barn per kvinna. Det verkar allmänmänskligt att när vi är rika nog och har annat som vi kan intressera oss för i livet så väljer många människor bort barn. Själv har jag fler barn än 2,1 och är glad för det men man är ju också medveten om allt man valt bort och det är inte självklart att göra den prioriteringen.
Citera
2026-06-09, 03:41
Medlem
Citat:
Jag menade att det kommer inte bli etniskt svenska kvinnors barn som växer upp i skiten, som du uttrycker det.
Detta för att svenska kvinnor inte skaffar några barn längre...

Jo, mängder med etniskt svenska kvinnor föder barn. Men de och deras män nöjer sig i regel med 1-2 barn.
Citera
2026-06-09, 03:43
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Du bör se oss svenskar som en rödlistad art.
Tänk Panda, eller snöleopard, så illa ute är vi nu.
Iden är ju inte ny, den fanns redan på 30-40talet.

Om du visste något om djur så vet du att man inte kan tvinga dem att skaffa ungar. De flesta djur på zoo förökar sig inte eftersom miljön är fel.

Tror du att dagens miljö som människor har skapat att leva i är rätt?

Skulle du vilja avla ett flickebarn som du vet kommer att utsättas för sexuellt tvång? Vad är grejen att hålla ett samhälle vid liv om det inte finns människovärde?

Tycker du att svenskar bara ska få föröka sig med svenskar eller duger andra nordbor? Ska svenskar få föröka sig med skåningar? Är det OK att svenskar förökar sig med centraleuropeer trots att dessa är en annan ras? Ska man kräva blond och blåögd med avlångt ansikte för att få föröka sig?
Citera
2026-06-09, 03:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Jo, mängder med etniskt svenska kvinnor föder barn. Men de och deras män nöjer sig i regel med 1-2 barn.
Ok, de vet vi.
Finns inget att diskutera mao.
Topic är falsk.
Citera
2026-06-09, 03:46
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Så nu är det kvinnornas fel att vi har invandrare i Sverige!

Kanske männens fel som inte kan attrahera kvinnorna att vilja ha många barn.
Eller kvinnornas fel som som inte attraherar männen att vilja ha fler barn.
Eller barnens fel som blir gnälliga glin, och föräldrarna inte vill ha fler bekymmer.
Eller är det data och TV spelen som gör att den unga generationen tycker detta är roligare än att springa runt och jaga partner, som sitter och spelar.

Det kanske inte är så häpet at ha sex överhuvudtaget för dagens unga, inte så det leder till relationer i alla fall.

Det finns många faktorer att beakta, säkert fler än dessa.

... men ja, vi kan börja med att det är kvinnornas fel.
Citera
2026-06-09, 03:50
Medlem
Onanikrems avatar
Citat:
Om tjejerna nu är så kåta och fertila som du säger så behöver det inte bli överfallsbebisar.

Då kommer det bli små kärleksbarn.

Du får väl fråga de ensamstående morsorna till alla små kärleksbarn på 60-70talet hur kul det var?
Själv avlade jag ett "kärleksbarn" hon blev fin men efter det klippte jag kablarna. Ömma modern knep väl ihop för hon fick heller inget fler kärleksbarn. Detta var ändå i mitten av 90 när läget inte såg såhär katastrofalt ut i Sverige.

(Inget ONS, vi var ihop men av anledning separerade vi)
Citera
2026-06-09, 03:51
Medlem
Nej, ingen skulle skaffa barn för att undkomma skatt.
Citera
2026-06-09, 03:57
Moderator
Motvillig1.2s avatar
Det är inte ett svenskt problem med probleminvandring som förklaring. Vi ser samma sak över hela världen i alla möjliga kulturer. Japan, Singapore, Indien, Italien, Sverige. Invandringspolitik, skattesystem, barnomsorgssystem och allt möjligt är olika. Gemensamt är kollapsande barnafödande när folk blir rikare och har andra alternativ.

Tror det är bättre att förbereda samhället på övergången till minskande befolkning än att försöka vända trenden. Det kommer att ske i vilket fall som helst.
Citera
2026-06-09, 03:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zombie-nation
Om du visste något om djur så vet du att man inte kan tvinga dem att skaffa ungar. De flesta djur på zoo förökar sig inte eftersom miljön är fel.

Tror du att dagens miljö som människor har skapat att leva i är rätt?

Skulle du vilja avla ett flickebarn som du vet kommer att utsättas för sexuellt tvång? Vad är grejen att hålla ett samhälle vid liv om det inte finns människovärde?

Tycker du att svenskar bara ska få föröka sig med svenskar eller duger andra nordbor? Ska svenskar få föröka sig med skåningar? Är det OK att svenskar förökar sig med centraleuropeer trots att dessa är en annan ras? Ska man kräva blond och blåögd med avlångt ansikte för att få föröka sig?
Det var därför jag föreslog tvångsinjektioner med hormoner för att höja sexdrift och fertilitet. Då behöver kvinnorna inte tvingas att föda, de kommer välja det själva, med stoor glädje.

Ras och ras, jag skiter väl i ras.
Huvudsaken är att barnen ser ut som oss övriga svenskar.

Blir ju liksom konstigt att vara blåögd och blond med en enorm romsk näsa tex, finnpajsare är väl inte förstahandsvalet heller.
De pratar ju så konstigt och stinker Kosken eller så är de upptagna med att klappa säften på sambon...

Nä, svensk kvinna+ på sin höjd en skandinavisk man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in