2026-05-29, 06:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.Onde
My Hedlund kriminalvårdare.....
Hennes presentation talar för att arbetsgivaren borde granska henne.
Om man ställer upp och i den personliga presentationen berättar att man lyckats låna för mycket och har skulder och flaggar upp det i TV så bjuder det väl in till påverkan från klientelet.

Jag såg henne igår i Stockolm i sin kriminalvårdar outfit, hon kommer ju från Helsingborg men tror att dem hade någon typ av möte osv. Det var i Solna utanför Kriminalvården
Citera
2026-06-02, 02:28
Medlem
rikastistorstans avatar
Svårt att avgöra vad man hatar mest med "Boxen". Programmet i sig, dom patetiska deltagarna eller den klappusla Lernström. Landar nog ändå i deltagarna. Nästan fascinerande hur man lyckas få ihop en grupp med så många unlikeable personer. Casper måste vara den mest menlösa personen på jorden. Hade nästan unnat honom vinsten om det inte vore för att han troligen hade övertalats att swisha iväg hela summan till nån pundare på tunnelbanan hem. Ja Petra ditt klappmongo, du hade säkert sålt din röst om situationen var omvänd!
Ett avsnitt kvar sen begraver vi den här skiten för gott tillsammans med andra succéer som Jakten på ökenguldet och Rampfeber.
Citera
2026-06-02, 20:10
Medlem
skogsburkans avatar
I brist på annat ska jag ge de en chans idag. Går på tv4 nu.
Citera
2026-06-03, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rikastistorstan
Svårt att avgöra vad man hatar mest med "Boxen". Programmet i sig, dom patetiska deltagarna eller den klappusla Lernström. Landar nog ändå i deltagarna. Nästan fascinerande hur man lyckas få ihop en grupp med så många unlikeable personer. Casper måste vara den mest menlösa personen på jorden. Hade nästan unnat honom vinsten om det inte vore för att han troligen hade övertalats att swisha iväg hela summan till nån pundare på tunnelbanan hem. Ja Petra ditt klappmongo, du hade säkert sålt din röst om situationen var omvänd!
Ett avsnitt kvar sen begraver vi den här skiten för gott tillsammans med andra succéer som Jakten på ökenguldet och Rampfeber.

Helt enig!
Citera
2026-06-03, 12:24
Medlem
Hur svårt är det att sikta med ett paintball gevär egentligen? Tycker det var rätt många skott innan någon lyckades pricka en ballong.
Citera
2026-06-03, 15:57
Medlem
Centipedes avatar
Jag fattade inte varför Yacine Laghmari ville lägga sig i tävlingen mot Nora Day..
Är Yasin så rik att det inte spelar någon roll för honom med 500.000 kr?
Något sådant har jag aldrig sett i en dokusåpa förut!
Citera
2026-06-03, 17:19
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jag fattade inte varför Yacine Laghmari ville lägga sig i tävlingen mot Nora Day..

Men han lade sig ju inte, så det var ju "spel för gallerierna".
Citera
2026-06-03, 20:27
Medlem
Citat:
Han är relativt rik från streaming, gaming osv. Men inte stormrik. Han har ju bland annat tackat nej till runt 300k i månaden. Det tyder ju dels på att han faktiskt har råd att tacka nej men också att han inte dragit in miljonbelopp.
Citera
2026-06-03, 21:44
Medlem
Centipedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Det var ju Nora Day som inte ville att han skulle lägga sig för att hon ville vinna på ett ärligt sätt annars hade han ju gjort det.
Citera
2026-06-03, 21:51
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Det var ju Nora Day som inte ville att han skulle lägga sig för att hon ville vinna på ett ärligt sätt annars hade han ju gjort det.

Aha, var det så det var? Såg ärligt bara med ett halvt öga och lyssnade med halvt öra, så jag uppfattade inte allt då uppenbarligen. Får se om avsnittet helt enkelt! Att det var prat om att han skulle lägga sig var tydligt, men drog kanske förhastade slutsatser om hur det egentligen var då uppenbarligen 🙃
Citera
2026-06-03, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan

Jag uppfattade det som så att Yacine faktiskt försökte lägga sig några gånger men Nora var så urusel att han vann ändå.
Citera
2026-06-03, 23:01
Medlem
LoppeliLoppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klorin287
Jag uppfattade det som så att Yacine faktiskt försökte lägga sig några gånger men Nora var så urusel att han vann ändå.

Ja, draget när han bettade noll var ju ett slags bevis på det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in