2026-06-08, 23:17
Medlem
THECR1TICs avatar
Foliehatt eller fakta? Vilken konspirationsteori tror du på?
Citera
2026-06-08, 23:21
Medlem
Att banker skapar pengar
Citera
2026-06-08, 23:22
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av THECR1TIC
Foliehatt eller fakta? Vilken konspirationsteori tror du på?

Ingen.
Jag är medveten om att det finns saker som inte är riktigt vad jag tror att de är, saker som jag och många andra inte känner till, men jag tror inte fullt ut på några konspirationsteorier.
Citera
2026-06-08, 23:24
Medlem
gregersnegrers avatar
Sion Vises Protokoll.
Citera
2026-06-08, 23:26
Medlem
Smekarn87s avatar
Trafikförordningen innehåller inga rättigheter. Bara skyldigheter därför att rättssystemet I Sverige egentligen inte är konstruerat för positiva rättigheter.
Citera
2026-06-08, 23:29
Bannlyst
Att judarna kontrollerar USA.
Citera
2026-06-08, 23:36
Avstängd
Att Hitler lever.
Citera
2026-06-08, 23:51
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Att Hitler lever.

Då får man nog säga att 137-åringen levt ett väldigt diskret liv de senaste drygt 80-åren...
Citera
2026-06-08, 23:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Då får man nog säga att 137-åringen levt ett väldigt diskret liv de senaste drygt 80-åren...

Ja men är det någon som har behov av ett väldigt diskret liv så är det Hitler!

(en del av konspirationen är för övrigt att Hitler hittade ungdomens källa, vilket förklarar att han fortfarande är i livet, och kanske också att han föryngrats och därmed inte blir igenkänd)
Citera
2026-06-09, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devalvera
Att banker skapar pengar
Det är ju ingen konspiration, utan något man får lära sig under grundkursen i nationalekonomi.
Citera
2026-06-09, 00:20
Medlem
Stenballes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 16266
Det är ju ingen konspiration, utan något man får lära sig under grundkursen i nationalekonomi.

Det är ju liksom det som är själva grejen med konspirationsteoretikerna, att de inte tror på det som vi andra betraktar som kunskap.
Får vi lära oss att jorden är ett klot så tror de att den är platt...
Citera
2026-06-09, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stenballe
Det är ju liksom det som är själva grejen med konspirationsteoretikerna, att de inte tror på det som vi andra betraktar som kunskap.
Får vi lära oss att jorden är ett klot så tror de att den är platt...

Du menar det du får lära dig i fakenewsmedier som aftonbladet,sexpressen,dn,tv4 och svt och sen tror att det var riktig kunskap och nyttigt att ta genmanipulerade mrna covid ickevaccin i ditt blod och att det är kunskap vad du får lära dig om ukrainakriget på dessa skitmedier.

Du är väl en av korkskallarna som fortfarande också tror att mobilstrålning och wifi inte är dåligt för hälsan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in