2026-06-08, 17:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
N har avföljt och eller blockat exonph😵‍💫🙈
Ingen rök utan 🌬️🔥
Det kostar att ligga på Topp!!!

Undrar fortfarande om de kommit fram till varför Viktor och nicci har blockat och tagit bort chaileys gudmor som Viktor fick välja 😅
Citera
2026-06-08, 17:56
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
https://www.hant.se/noje/nicci-hernestig-vill-gifta-om-sig/11457142
" Jag vill ha ett riktigt ”håll käften-bröllop”. Jag vill att han ska gå ned på knä och fria, för han gjorde inte det första gången."

Nicci vill ha en förlovningsring och en till vigselring så hon har 3 st på vänster ringfinger.
Haha så överdrivet och det kommer att se konstigt ut, men en fin förlovningsring tycker jag att hon ska ha för 1st ring ser också konstigt ut.

Nicci vill gifta sig utomlands på en klippa vid havet i solnedgången.
Hon är nog lite trög för det är en löftesceremoni när man redan är gifta.

Står också att det kommer att kosta mycket pengar men de ska vänta men i början av artikeln står det inom en snar framtid?

Ju det kommer att kosta med flygbiljetter, hotell, mat mm till gästerna, familjerna har nog råd själva att åka dit men tveksamt om eventuella vänner (hans) har lust att lägga dyra pengar på att gnugga Niccis ego?
Hon verkar inte ha några vänner längre.

Blir det ett "håll käften bröllop" utan många gäster?
Inte enligt mig.

Tror att det blir vackert och litet med familjen och hennes förväntningar är lite för höga.
Men vem vet?
Citera
2026-06-08, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Undrar fortfarande om de kommit fram till varför Viktor och nicci har blockat och tagit bort chaileys gudmor som Viktor fick välja 😅

Ja, det där var ju också lustigt!

De sitter och pratar om AD i ett poddavsnitt om att hon bakat en ostkaka till V som han inte tyckte om och AD lade ut i sina höjdpunkter på IG att hon skulle få bli gudmor.

Vips! så försvann hon ur radarn?
Vad skulle hon ha gjort för ont?
Citera
2026-06-08, 18:32
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Nej det är inte korrekt om han fortsätter spela för Färjestad.
Man kan inte flytta och samtidigt inte flytta, står klart och tydligt på Skatteverkets hemsida vad som gäller.
Är det ett tecken på att han inte kommer att bli tillräckligt bra för att fortsätta spela för Färjestad?

De har blivit anmälda tidigare av dels bostadsrättsföreningen och dels av grannarna som inte vill ha okända i området efter att de gjorde en "hemma hos oss" video i Karlstad, efter det var det så noga att Nicci "hälsade på" hos sin man men bodde hos mamma

Om han är felaktigt folkbokförd kommer det att komma fram och eftersom det i så fall är andra gången så kommer han nog inte undan.

Känner folk som bor där som är trötta på Nicci sedan länge och de har sagt att de kommer att hålla koll och anmäla om de inte följer lagen.
Många som är trötta på henne och alla lögner.

Jag har också sett/hört om två tjejer och Viktor, kommer från många håll så det kanske ligger någon sanning i det hela?

Såg att det spekulerades om en graviditet och det hade inte förvånad mig för Nicci har sagt att det ska vara nära i åldrarna mellan barnen.
Men om det är så har hon sexchattat och skickat bilder med Viktors? bebis i magen, fräscht

Men vet vet, hon kanske var iväg på ett hämndkn*ll?
Förr hade jag aldrig misstänkt henne för något sådant men med tiden har hennes gränser flyttats fram och de principer och moral som hon predikade om både i sociala medier och privat har totalt försvunnit så nu tror jag vad som helst om henne.
Nicci och Viktor är så toxic eftersom de tillåter vad som helst men ändå fortsätter tillsammans.
Hur f-n ska det sluta?
Han sommartränar med laget
Citera
2026-06-08, 18:36
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Han sommartränar med laget

Ja det vet jag + att han har anpassad träning även den i Karlstad.
Det var därför jag undrade varför han flyttade folkbokföringsadressen till Ekerö om han inte bor där mer än någon gång då och då?

Då blir det fel.
Citera
2026-06-08, 19:33
Medlem
Citat:
Ja det vet jag + att han har anpassad träning även den i Karlstad.
Det var därför jag undrade varför han flyttade folkbokföringsadressen till Ekerö om han inte bor där mer än någon gång då och då?

Då blir det fel.

Fast är ju mer rätt att bo hos sin familj och veckopendla ”ish” pga arbete. Men också enda vettiga de gör. Tycker inte ett dugg synd om Viktor trots alla offerkoftor han dragit på sig. IF duckade en otrogen, omogen idiot. Nicci tog det hon hittade för stunden.
Citera
2026-06-08, 19:59
Avslutad
Citat:
https://www.hant.se/noje/nicci-hernestig-vill-gifta-om-sig/11457142
" Jag vill ha ett riktigt ”håll käften-bröllop”. Jag vill att han ska gå ned på knä och fria, för han gjorde inte det första gången."

Nicci vill ha en förlovningsring och en till vigselring så hon har 3 st på vänster ringfinger.
Haha så överdrivet och det kommer att se konstigt ut, men en fin förlovningsring tycker jag att hon ska ha för 1st ring ser också konstigt ut.

Nicci vill gifta sig utomlands på en klippa vid havet i solnedgången.
Hon är nog lite trög för det är en löftesceremoni när man redan är gifta.

Står också att det kommer att kosta mycket pengar men de ska vänta men i början av artikeln står det inom en snar framtid?

Ju det kommer att kosta med flygbiljetter, hotell, mat mm till gästerna, familjerna har nog råd själva att åka dit men tveksamt om eventuella vänner (hans) har lust att lägga dyra pengar på att gnugga Niccis ego?
Hon verkar inte ha några vänner längre.

Blir det ett "håll käften bröllop" utan många gäster?
Inte enligt mig.

Tror att det blir vackert och litet med familjen och hennes förväntningar är lite för höga.
Men vem vet?
Vet inte om man ska skratta el gråta 🙄
Varför ska hon ha en förlovningsring om dom redan är gifta ???
Och 3 ringar dessutom. Som du sa det kommer bara se konstigt ut .

Ja hon vill väl stå på stort så hon kan glänsa och visa hela världen att V är hennes. Gick ju inte så bra första gången . Så varför tror hon då att bröllop nummer 2 ska få det att funka .

Vet inte vilken fantasivärld N lever i hon verkar tro att ju mer det kostar ju lyckligare bli man skulle precis säga tvärtom i hennes fall då pengar har stigit henne åt huvudet.

Blir lite snopen också då det står att det var J som gick på husvisningen men inte N och V . Känns inte som detta hus är det dom prata om i podden för då skulle dom renovera och tomten var stor så barnen kunde leka i .

Ja du hennes berättelser går inte ihop med verkligheten. Förstår inte varför denna människa fortsätter att ljuga och manipulera sin omgivning
Citera
2026-06-08, 20:05
Avslutad
Citat:
N har avföljt och eller blockat exonph😵‍💫🙈
Ingen rök utan 🌬️🔥
Det kostar att ligga på Topp!!!
Precis ! Hon trodde väl att Nessa skulle stå bakom henne till 100 % .
Tycker det är bra att hon säger ifrån till N . Det behöver hon

Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Undrar också man tar inte bara bort någon som gudmor bara så där för att det inte passar N .
Så något måste ju ha hänt 🤔

Citat:
Ja, det där var ju också lustigt!

De sitter och pratar om AD i ett poddavsnitt om att hon bakat en ostkaka till V som han inte tyckte om och AD lade ut i sina höjdpunkter på IG att hon skulle få bli gudmor.

Vips! så försvann hon ur radarn?
Vad skulle hon ha gjort för ont?
Kommer ihåg det avsnittet , då jag reagera på att N satt och snacka skit om Cs gudmor .
Och jag undrade just varför N var tvungen att ta upp om ostkakan .
Citera
2026-06-08, 20:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av A-EZz
Fast är ju mer rätt att bo hos sin familj och veckopendla ”ish” pga arbete. Men också enda vettiga de gör. Tycker inte ett dugg synd om Viktor trots alla offerkoftor han dragit på sig. IF duckade en otrogen, omogen idiot. Nicci tog det hon hittade för stunden.

Fast som SHL-spelare kommer det ju inte funka. Eller jo kanske om V vill gå in i väggen. Han behöver för det mesta vara på plats i Karlstad alla dagar förutom söndagar. Ser inte hur han ska kunna orka dagspendla etc? Och enligt skatteverket om jag inte missminner mig ska man vara folkbokförd där man sover flest nätter typ
Citera
2026-06-08, 20:49
Medlem
Nu blockerade nicci mig även på Instagram, herregud tål noll Kritik
Citera
2026-06-08, 21:13
Medlem
Senaste inlägget ! Detta blir bara värre o värre.
Hon borde omyndigförklaras och fråntas vårdnaden om barnen direkt !
Citera
2026-06-08, 21:21
Medlem
Citat:
Om du tänker på vårdnadsärendet så finns det ett (pågående) allmän handling, dagboksblad att ta del av.

Polisanmälan från N mot A är nedlagd. (Vet ej om N överklagat eller kunnat överklaga domslutet).

https://we.tl/t-zVoCHDP2ydZd7J3F

Tack!
Undra va kopia på orosanmälan 202601 och 2605 innehåller🫣
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in