Citat:
Nej det är inte korrekt om han fortsätter spela för Färjestad.
Man kan inte flytta och samtidigt inte flytta, står klart och tydligt på Skatteverkets hemsida vad som gäller.
Är det ett tecken på att han inte kommer att bli tillräckligt bra för att fortsätta spela för Färjestad?
De har blivit anmälda tidigare av dels bostadsrättsföreningen och dels av grannarna som inte vill ha okända i området efter att de gjorde en "hemma hos oss" video i Karlstad, efter det var det så noga att Nicci "hälsade på" hos sin man men bodde hos mamma

Om han är felaktigt folkbokförd kommer det att komma fram och eftersom det i så fall är andra gången så kommer han nog inte undan.
Känner folk som bor där som är trötta på Nicci sedan länge och de har sagt att de kommer att hålla koll och anmäla om de inte följer lagen.
Många som är trötta på henne och alla lögner.
Jag har också sett/hört om två tjejer och Viktor, kommer från många håll så det kanske ligger någon sanning i det hela?
Såg att det spekulerades om en graviditet och det hade inte förvånad mig för Nicci har sagt att det ska vara nära i åldrarna mellan barnen.
Men om det är så har hon sexchattat och skickat bilder med Viktors? bebis i magen, fräscht

Men vet vet, hon kanske var iväg på ett hämndkn*ll?
Förr hade jag aldrig misstänkt henne för något sådant men med tiden har hennes gränser flyttats fram och de principer och moral som hon predikade om både i sociala medier och privat har totalt försvunnit så nu tror jag vad som helst om henne.
Nicci och Viktor är så toxic eftersom de tillåter vad som helst men ändå fortsätter tillsammans.
Hur f-n ska det sluta?