Citat:
Ursprungligen postat av
joxmoose
Ge exempel på paneldeltagare i IFS som har altovt samröre med våldsbejakande vänsterextremism. Nej Julia Frändfors ex som hon blev misshandlad av räknas inte.
Chang Frick från alternativhögern har varit med i flera avsnitt, även Benjamin Dousa har deltagit. Ingen krävde att de avsnitten inte skulle sändas. Så att personer med högeråsikter inte skulle få vara med är bara trams. Nick är extremist med koppling till antidemokratiska rörelser, däri ligger skillnaden.
Vad, alla som haft samröre med Hübinette t.ex, som till och med säger sig dödat människor. Det är förstås mycket allvarligare.
Alla som haft något med de som försvarar terrordådet i israel, gått med i en demonstration där någon av dem varit med eller synts på bild med någon av dem eller pratat med dem. Om någon av dem fick vara med i tv skulle du väl skrika som en galning att de ska kastas ut. Guilty by association så klart.
Men jag ställer en motfråga till dig. Jag förstår förstås att ni vill vrida på saker. Men kan du tala om för mig, vilka högerextrema åsikter han själv framfört? Kan du det?
Att extremhögern är glada åt att extremvänsterns vridna åsikter kritiseras är klart. Liksom att om någon kritiserade extremhögern skulle ni vara glada åt det.
Men utifrån det betyder det enligt din logik, att om någon inom extremvänstern tyckte det var bra att han synade extremhögern, skulle den journalisten per automatik själv vara extremvänster. Det är väl så din logik fungerar? Om vi ska se det från båda hållen. Eller är du inkonsekvent?