2026-06-07, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Razordrake1355
Vad tror ni det mesta av Benjoos mindervärdeskomplex kommer från?

Det är ju ingen hemlighet att han konstant ska överkompensera för något

Garanterat hans längd, har för mig att han började med steroider för att han trodde han skulle växa lite på längden?
Citera
2026-06-07, 17:17
Medlem
Citat:
Vad tror ni det mesta av Benjoos mindervärdeskomplex kommer från?

Det är ju ingen hemlighet att han konstant ska överkompensera för något

Längden.

Sedan så verkar han ha bildningskomplex.
Benjoo verkar tro att det räcker väldigt långt att sitta och maraton-titta på anabola killar från USA för att lära sig.

Med tanke på hur små händer han har så har han nog en micro-penis också gissar jag.
Senast redigerad av buffalo3tys 2026-06-07 kl. 17:19.
Citera
2026-06-07, 18:49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av buffalo3tys
Längden.

Sedan så verkar han ha bildningskomplex.
Benjoo verkar tro att det räcker väldigt långt att sitta och maraton-titta på anabola killar från USA för att lära sig.

Med tanke på hur små händer han har så har han nog en micro-penis också gissar jag.

Helt klart längden, men utan att vara expert så verkar dom flesta av anabolatorskarna vara korta.
Citera
2026-06-07, 19:40
Medlem
Jag tror också att längden är hans största osäkerhet faktiskt, han blir ju fullkomligt galen när någon säger att han inte är lika lång som han själv påstår, eller att han har små händer
Senast redigerad av Razordrake1355 2026-06-07 kl. 19:43.
Citera
2026-06-07, 20:14
Medlem
Citat:
Jag tror också att längden är hans största osäkerhet faktiskt, han blir ju fullkomligt galen när någon säger att han inte är lika lång som han själv påstår, eller att han har små händer

Ah minns för länge sen, han pratade om förtäckt hat, att bara fråga om hans längd i sig var hat, känns dock som vikt + längd är väldigt vanligt att fråga någon som ägnat sitt liv åt fitness det är liksom de mest basala stats man vill veta. Om du inte vill bli frågad längd+vikt borde du ej försöka bli bodybuilder.
Citera
2026-06-07, 20:16
Medlem
Citat:

Zeb får mäta Benjo i nästa video, barfota!
Citera
2026-06-07, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Zeb får mäta Benjo i nästa video, barfota!

https://youtu.be/fZrv9_5uZfM

Benjoo nästa video! 🤣
Citera
2026-06-07, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
https://youtu.be/fZrv9_5uZfM

Benjoo nästa video! 🤣

Hade dött av garv om Zeb skulle mäta Benjoo, så vi äntligen får reda på hur lång han egentligen är, men tror aldrig att det skulle hända
Citera
2026-06-07, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Tror ändå bob kan slå han i tittar siffror, alltså enskilda klipp, för tror inte många går o ser gamla videos på benjoo, men bob är lite mer tidlösa, liksom är ett avsnitt roligt idag är det lika aktuellt och roligt om 2 månader, medans benjoos videos vill man ju bara se den senaste för att se hans mående just nu, det är ju fan ingen som skulle se en gammal video för att lära som om tex hgh från honom liksom.

Best of Benjoo är bra för alla som inte vill se 1 timmes svammelvideos 😅
Citera
2026-06-07, 21:09
Medlem
Tror ni ens Benjoo kan få barn efter alla dessa år av steorider. Hans säger ju att nästa steg är att skaffa familj
Citera
2026-06-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jeffseid2005
Tror ni ens Benjoo kan få barn efter alla dessa år av steorider. Hans säger ju att nästa steg är att skaffa familj

Det tror jag inte, han har nog inte ens så stark säd naturligt med sina Pygmé gener, så han har väl förstört den lilla fertilitet han hade sen långt tillbaka

Möjligtvis att han kan göra någon asiat på smällen så kommer det ut en halv thai, halv benjoo, ungen kanske blir marginellt längre än asiaterna där nere om han har tur

Vill han ha barn med en annan Svensk så har han nog större problem just nu än sin fertilitet, då hans skalliga huvud, bubble gut och white trash tatueringar kan visa sig vara ett större hinder i resan på att finna sin Kleopatra
Citera
2026-06-08, 06:22
Medlem
Citat:
Det tror jag inte, han har nog inte ens så stark säd naturligt med sina Pygmé gener, så han har väl förstört den lilla fertilitet han hade sen långt tillbaka

Möjligtvis att han kan göra någon asiat på smällen så kommer det ut en halv thai, halv benjoo, ungen kanske blir marginellt längre än asiaterna där nere om han har tur

Vill han ha barn med en annan Svensk så har han nog större problem just nu än sin fertilitet, då hans skalliga huvud, bubble gut och white trash tatueringar kan visa sig vara ett större hinder i resan på att finna sin Kleopatra
Benjoo kommer köra Wolverine stack rakt in i säcken, det kommer hjälpa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in