Citat:
Ursprungligen postat av
OlofJohanssonSvin
Hela presumptionen av vad som skall utredas verkar baseras på att politikernna och polisen skall kunna punktmarkera en enskild individ till 100%ig övervakning tills de hittar eller kan konstruera ett åtal mot den personen.
Rena trakasserier utförda av staten.
Målbild att just denna punktmarkerade personen skall i fängelse.
Gunnar Strömmer borde kölhalas tills han inte kan andas mer, det min kära landsmän är den enda slutsats man som svensk medborgare som vill att vi fortfarande skall vara en demokrati kan tycka.
Har den punktmarkerade inget gjort skall han givetvis inte i fängelse. Har han däremot gjort något så skall han i fängelse.
Har kameror både inne och ute här. Min mark och inte riktat mot något allmänt. Detta har skett efter det tjuvsamhälle vi fått. Grannsamverkan också i byn, går larmet står det en stor jävla traktor tvärs över enda vägen ut.
När jag bodde i staden blev allt som inte var fastbultat stulet. Haft inbrott i sommarstuga (numera larm och KAMEROR där också, även grannsamverkan) får jag indikation så ringer jag bofasta grannen. Brukar ge honom en låda kött för besväret varje år. Förr några flaskor sprit, men numera åker jag så sällan till Tyskland.