2026-06-08, 08:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobo35
De kan inte ha blivit satta på utredningshem med bebisen eftersom ingen verkar ha sett till paret?

Om det är så har det blivit ett helvete för personalen med 2 föräldrar med abstinens. Iofs kanske bara J som tar tabletter.
Citera
2026-06-08, 09:06
Medlem
Tror nog mest att det är J som är glad i piller medans P är glas i flaskan/ vindunken
Citera
2026-06-08, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kobo35
Tror nog mest att det är J som är glad i piller medans P är glas i flaskan/ vindunken

Jackie la ut när de rökte på. Man såg ”ciggen” väldigt tydligt vid flera olika tillfällen. En gång vid spisen när sonen var där.
Citera
2026-06-08, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
Jackie la ut när de rökte på. Man såg ”ciggen” väldigt tydligt vid flera olika tillfällen. En gång vid spisen när sonen var där.

Ja just det, hade glömt bort det. Jävla pack som gör sånt när sonen var där, finns inget konsekvenstänk hos de där två alls. Som jag skrivit tidigare, att jag hoppades på att hon kanske skulle bli vuxen och mogna när hon själv fick barn men ack så fel jag hade.
Citera
2026-06-08, 11:15
Medlem
Om de inte är hemma så är de på något jourhem. Där ska det sen utredas om de är lämpliga som föräldrar. Man kommer att iaktta hur de knyter an till barnet och hur de sinsemellan fungerar. Förmodligen kommer det att skita sig eftersom de inte har tillgång till varken sponken eller piller.
Citera
2026-06-08, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lerog
Om de inte är hemma så är de på något jourhem. Där ska det sen utredas om de är lämpliga som föräldrar. Man kommer att iaktta hur de knyter an till barnet och hur de sinsemellan fungerar. Förmodligen kommer det att skita sig eftersom de inte har tillgång till varken sponken eller piller.
Någon skrev igår att familjen Ferm minsann är hemma och hade tänt grillen igår.
Skönt med lite semester från barnen antar jag
Citera
2026-06-08, 11:44
Medlem
BombaySaphires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qui-Gon-Gin
Någon skrev igår att familjen Ferm minsann är hemma och hade tänt grillen igår.
Skönt med lite semester från barnen antar jag

Nej det var ingen som skrev det igår. Du misstolkade ett inlägg som inte återgav grillning i nutid.
Citera
2026-06-08, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Nej det var ingen som skrev det igår. Du misstolkade ett inlägg som inte återgav grillning i nutid.
Ah korrekt uppfattat ser jag nu när jag läste om inlägget.

Undrar man vart paret dysfunktionell är någonstans.
Citera
2026-06-08, 16:44
Avstängd
vichy6s avatar
Jackie och Patrik har en lång väg att gå nu ( med rätta ). Utredning, ev behandling, nykterhetstester, övervakat umgänge i minst 3-6 månader skulle jag gissa.

Patrik blir av med vårdnaden interimistiskt och hela processen ( med kostnad ), måste göras om.
Citera
2026-06-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Jackie och Patrik har en lång väg att gå nu ( med rätta ). Utredning, ev behandling, nykterhetstester, övervakat umgänge i minst 3-6 månader skulle jag gissa.

Patrik blir av med vårdnaden interimistiskt och hela processen ( med kostnad ), måste göras om.

I ärlighetens namn tror jag ingen av dem är intresserade av det.

De börjar ett nytt liv i Hedemora.
Citera
2026-06-08, 17:45
Medlem
pixiewings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverre1
I ärlighetens namn tror jag ingen av dem är intresserade av det.

De börjar ett nytt liv i Hedemora.

Åtminstone kommer de (främst Jackan) ha svårt att ta till sig något som personalen säger.
OM de befinner sig på utredningshem vill säga.
Citera
2026-06-08, 18:13
Avstängd
De verkar ju i alla fall inte gått isär
Nu är det väl de mot världen , vilket väl kan göra det ännu svårare att se nyktert (haha) på sin situation
Det är otäckt att tänka på att ett litet barn är offer för deras manipulering av varandra och mot omvärlden
Stackars Andemamman som haft insamlingar och köpt massa barnsaker
Inte ens hon kan väl gå på deras fejkade fasad längre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in