Citat:
Ursprungligen postat av
Hajmedii
OM hon skulle göra det så är det bra. 👍🏻
Jag håller med.
Fast alla hjälpmedel hon skriver om får man ju hjälp med via rehab
En väldigt märklig gofund me
Hon blir ju sjukskriven så ersättningen från försäkringskassan blir ju detsamma som nu eftersom hon i nuläget har aktivitetsersättning
Att dessutom utgå ifrån att hon efter operation (som inte ens är planerad eller godkänd från sjukvården ) aldrig kommer kunna jobba och att pojkvännen bara får ihop några enstaka timmar från jobb