2026-06-03, 19:05
Medlem
https://www.gofundme.com/f/hjalp-mig-genom-min-skolios-operation

Isabell har lagt upp en go found me på tiktok
Citera
2026-06-03, 19:50
Medlem
geek12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emka002

Morsan som krävt det så hon kan få lite av det.
Citera
2026-06-03, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emka002

Hon skriver åtminstone att hon kommer lägga ut kvitton på allt som köps för pengarna hon får in, det är ju lite annat mot hur Jewels resonerar
Citera
2026-06-03, 20:49
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geek12
Morsan som krävt det så hon kan få lite av det.

Skulle nästan kunna sätta en slant på att det är Juvelen som är författare till texten
Citera
2026-06-03, 21:19
Medlem
Drottningaviss avatar
Saker som hon söker Swish för har hon rätt att få av arbetsterapin …. Hjälp med säng, kilkuddar……., GRIPTÅNG, duschpall och kudde att ha på stolar finns definitivt att få via sjukvården. Men kanske svårt att ta ansvar när man är uppvuxen med att be om pengar.
Senast redigerad av Drottningavis 2026-06-03 kl. 21:24.
Citera
2026-06-03, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Varför kan inte Isabelle jobba nu då? Hon har också sökt och fått bidrag hela sitt vuxna liv? Hon som är så ung borde få stöd för att komma ut i arbetslivet i någon nivå tycker man!

Ja, det borde hon verkligen ha! Jag hoppas för hennes skull att hon får en operation ifall hon behöver det och sen kan skaffa ett jobb så hon inte slutar som sin mor.
Citera
2026-06-03, 21:24
Medlem
AnalDelReys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drottningavis
Saker som hon söker Swish för har hon rätt att få av arbetsterapin …. Hjälp med säng, kilkuddar……., GRIPTÅNG finns definitivt att få via sjukvården. Men kanske svårt att ta ansvar när man är uppvuxen med att be om pengar.

Det var min första tanke också. Och räcker det inte med en vettig madrass? Måste man köpa en helt ny säng...
Citera
2026-06-03, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
Skulle nästan kunna sätta en slant på att det är Juvelen som är författare till texten

Nästan obehagligt likt sin mors tiggande och förklaringar om att hon aldrig kommer att kunna jobba
hon heller
Hade väl ändå hoppats att hon inte skulle gå i sin mammas fotspår
Antar att hennes uppväxt tyvärr skadat henne alltför mycket
Citera
2026-06-04, 00:40
Medlem
Låter som en skam då operationen privat kostar 300 000–700 000 kr, för komplicerade fall kan hamna på över 1 miljon kronor.
30k är ju en droppe i havet där jag tror hon vet med sig att hon kommer få det via sjukvården inom ett år för i princip inga pengar alls.
Citera
2026-06-04, 03:59
Medlem
Baisianuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Nästan obehagligt likt sin mors tiggande och förklaringar om att hon aldrig kommer att kunna jobba
hon heller
Hade väl ändå hoppats att hon inte skulle gå i sin mammas fotspår
Antar att hennes uppväxt tyvärr skadat henne alltför mycket
Isabell är stöpt i samma form som sin parasit till mor. Båda de här två är som vägglöss på samhället. Det finns orsaker till varför de alltid är ensamma och inte verkar ha någon större kontakt med andra människor. Fräcka tiggare och manipulatörer har sällan särskilt många vänner.

Isabell skulle omhändertagits av det sociala för många år sedan när de flyttade landet runt. Hade hon fosterhemsplacerats hade hon kanske kommit ur den onda cirkeln. Nu gjorde hon inte det utan lärde sig tidigt att lögner och skådespel ger uppmärksamhet och pengar. Hur gammal var hon när Jewels försökte få henne att byta kön för clout? 14? Började kalla henne för Oliver och klippte håret kort. Redan där borde sociala myndigheter gripit in.
Citera
2026-06-04, 18:38
Medlem
Kameljoint07s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnalDelRey
Haha, vilken video är detta? Trodde jag sett det mesta men denna verkar jag ha missat 😁
Den heter nått i stil med ”shoppar på Marieberg köpcentrum” video från 2020 tror jag, hon har rosa kort hår i videon
Citera
2026-06-04, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baisianus
Isabell är stöpt i samma form som sin parasit till mor. Båda de här två är som vägglöss på samhället. Det finns orsaker till varför de alltid är ensamma och inte verkar ha någon större kontakt med andra människor. Fräcka tiggare och manipulatörer har sällan särskilt många vänner.

Isabell skulle omhändertagits av det sociala för många år sedan när de flyttade landet runt. Hade hon fosterhemsplacerats hade hon kanske kommit ur den onda cirkeln. Nu gjorde hon inte det utan lärde sig tidigt att lögner och skådespel ger uppmärksamhet och pengar. Hur gammal var hon när Jewels försökte få henne att byta kön för clout? 14? Började kalla henne för Oliver och klippte håret kort. Redan där borde sociala myndigheter gripit in.
Hur mår ni igentligen haha. Hela samhälle är ett enda stort tiggeri välkommen till verkligheten. Varför hata på henne just !?!? . Gå in i erat psyke och fundera på varför det är så !!.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in