Citat:
Ursprungligen postat av
kristerz
hur kan en allsvensk spelare bli uttagen i ett landslaget och köra över allt och alla på ett inhopp på 35 min och få högst betyg i Sveriges Landslag?? Varför fick inte Ali spela mot Ukraina, Polen och Norge??
Är han inhoppare i Malmö med?? (det lilla jag sett tyder på det)
Taha Ali är det bästa jag sett i det Svenska fotbollslandslaget... satan vilken spelare!!
VARFÖR är han kvar i allsvenskan? Varför ingen speltid tidigare matcher??
Taha Ali får resten av laget att se ut som allsvenska spelare!!!!
Jag fattar inte... kan någon förklara som vet mer!?
Han är en supersub. Brukar inte funka som startspelare men med en halvtimme kvar när motståndarna är trötta så kan han snurra upp Barcelona när han är på det humöret.
Jag skulle gärna se en annan allsvensk spelare, Elliot Stroud starta på den positionen och ge Taha Ali sista halvtimman i varje match.