2026-06-07, 21:02
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
denna tråd rör ämnet Kevin "kirk" lind inte en massa annat dravel. Vill du prata och diskutera annat får du hitta andra trådar.
Vad vill ni fortsätta med här? Mobbning, trollande, trakasserier, smutskampanj, misskreditera mig, sprida skadade rykten just om mig? Är de det som ni tycker om här? Det är inte som förut när jag inte var aktiv och engagerad i Flashback när ni kände er fria och trodde inte jag läste varje publicering om mig. Men nu är det annat. Men numera är jag mer försiktigare att publicera något på sociala medier, framförallt Tik Tok, som uppfattas kontroversiellt eller något man kan göra åtlöje som hamnar här när jag är undermedveten om vad ni är kapabla till här. Jag har ögon överallt numera. "Big brother is watching".
Citera
2026-06-07, 21:07
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pruttgrotta
Händelsen har uppenbart påverkat dig så pass mycket att du behöver fly verkligenheten genom att måla upp ett scenario där du är en häftig spion. Verkligenheten är såklart helt annorlunda då du bara är en random 20 åring som sabbade din gymnasietid.
Jag har aldrig sagt att jag är en "häftig" spion. Nu är det du som antar lite för mycket.

Men längs tiden kommer myten om Teamveckan-20 bli ett minne blott. Något man har hört i kedjebrev, rykten och spekulationer längs åren i skolans korridorer.
Citera
2026-06-07, 21:08
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Jag har aldrig sagt att jag är en "häftig" spion. Nu är det du som antar lite för mycket.

Men längs tiden kommer myten om Teamveckan-20 bli ett minne blott. Något man har hört i kedjebrev, rykten och spekulationer längs åren i skolans korridorer.

Du leker att du är en häftig spion.

Det är ingen myt eftersom det har hänt på riktigt.
Citera
2026-06-07, 21:24
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du leker att du är en häftig spion.

Det är ingen myt eftersom det har hänt på riktigt.
Återigen, där målar du upp lite långsökt om att jag skulle vara häftig spion. Jag har aldrig sagt "häftig".

Lustigt att direkt efter Teamveckan-20 händelsen så publicerades det inga löpsedlar hos Expressen eller Aftonbladet nån dag efter. Det finns inga dokumentationer som solida evidens från händelsen utan bara vittnen som nu längs åren har gått vidare, förträngt minnet och eller inte längre kan eller vill minnas den "traumatiska" händelsen från början av gymnasiet. Jag är den enda som faktiskt skrev ned händelseförloppet, så sakligt som möjligt veckan efter händelsen, och de pappren finns i min röda tjocka pärm. Till och med, när jag ser tillbaka på händelsen när jag läser det, så blir jag lite obekväm att föreställa mig tillbaka hur den kvällen var.
Citera
2026-06-07, 21:34
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Vad fan är Kirk för jävla namn? Är du spion eller agent hur skulle du benämna dig själv? Är du indonesisk eller någon asiat land?
Citera
2026-06-07, 21:34
Medlem
Citat:
Återigen, där målar du upp lite långsökt om att jag skulle vara häftig spion. Jag har aldrig sagt "häftig".

Lustigt att direkt efter Teamveckan-20 händelsen så publicerades det inga löpsedlar hos Expressen eller Aftonbladet nån dag efter. Det finns inga dokumentationer som solida evidens från händelsen utan bara vittnen som nu längs åren har gått vidare, förträngt minnet och eller inte längre kan eller vill minnas den "traumatiska" händelsen från början av gymnasiet. Jag är den enda som faktiskt skrev ned händelseförloppet, så sakligt som möjligt veckan efter händelsen, och de pappren finns i min röda tjocka pärm. Till och med, när jag ser tillbaka på händelsen när jag läser det, så blir jag lite obekväm att föreställa mig tillbaka hur den kvällen var.

Menar du att din upplevelse på Teamveckan -20 skulle generera rubriker hos kvällstidningarna?
Citera
2026-06-07, 21:41
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:

Har hört att händelsen på teamvecka 20 skulle vara en golden shower utan samtycke.
Citera
2026-06-07, 21:44
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NymbleMan1
Menar du att din upplevelse på Teamveckan -20 skulle generera rubriker hos kvällstidningarna?
Ja, med tanke på skalan av händelsen. Att nån golare tipsade tidningen. Det är en av de frågor från den tiden som än funderar.
Citera
2026-06-07, 21:44
Medlem
Pruttgrottas avatar
Citat:

Du kan omöjligt vara såhär korkad?
Varför skulle tidningarna skriva om ditt dåliga uppförande där?
Citera
2026-06-07, 21:51
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Du kan omöjligt vara såhär korkad?
Varför skulle tidningarna skriva om ditt dåliga uppförande där?
"Dåligt uppförande"... Om du nu "vet" vad som hände som du påstår. Berätta vad som hände så kan jag förklara mer. Vad var det som alla gick igång på, den känsloladdade klimax på Teamveckan-20?

Jag skulle inte säga "dåligt uppförande", vet du ens vad de gjorde som de kanske inte berättade för dig?
Citera
2026-06-07, 21:54
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .NateHiggers.
Har hört att händelsen på teamvecka 20 skulle vara en golden shower utan samtycke.
Det kan jag och många andra intyg om att det inte hände, eller hur https://www.flashback.org/u1778160 och https://www.flashback.org/u627905? Det är också rent allmänt äckligt.
Citera
2026-06-07, 21:56
Avstängd
.NateHiggers.s avatar
Citat:
Det kan jag och många andra intyg om att det inte hände, eller hur https://www.flashback.org/u1778160 och https://www.flashback.org/u627905? Det är också rent allmänt äckligt.

Jag med flera andra kommer tro det gäller en golden shower utan samtycke så länge du inte motbevisar oss.

Är du asiat? Kirk
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in