2026-06-07, 20:35
Medlem
Hejade på Jonas, men Sonja är en värdig vinnare.
2026-06-07, 20:37
Medlem
__Alez__s avatar
Carro var min vinnare. Blivit mycket underdog mot slutet men krigat på så in i helvete.

Viktigast att Iki inte vann, inte värd. (Ja kalla mig idiot också Iki) 😅
2026-06-07, 21:10
Medlem
Iki, lika smidig som en lesbisk elefant. Hon var kär i Marie och kände ett starkt behov av att försvara henne mot ondskan Lasse.

Iki iklädde sig rollen som alfahane och såg Marie totalt oförmögen att stå upp för sig själv.
Det var därför Iki kunde dra till med kraftuttryck som 'jävla idiot' när ondskan röstade fel. Då satte den lesbiska elefanten ner foten.

Ikis hat mot Lasse lever vidare än idag. Iki har plötsligt fått något att leva för. Hon kände sig troligen helt tom inombords innan. Men efter att Lasse kom in i hennes liv, väcktes hon som på nyttfödd.

Helst av allt hade hon velat stanna kvar på ön med Lasse och skaffa barn med honom.
2026-06-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Tråkig säsong och fel vinnare.

Iki eller Marie av de 4 sista vore rättvist.
Iki som rättvis vinnare? Hur tänker du nu? Hon har varit sur och grinig och kass på allt utom simning och eld. Plankan vann hon genom ren tur.
2026-06-07, 21:43
Medlem
Bröstsim verkar gå jävligt långsamt. Lär det inte gå snabbare att crawla med armarna och bara sprattla på allt vad man har med benen?
2026-06-07, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Så du menar att när de startar om får man inte behålla den ledning man hade efter ett delmoment?

Jag tänker sedan att oavsett det så är Iki den som tjänar mest på att skiten inte körs i ett svep. Eftersom hon har absolut sämst kondis.
Har för mig att tvåan startar 30 sekunder efter och trean 60 sekunder efter vinnaren av varje moment.
2026-06-07, 21:53
Medlem
Varje säsong skriver TV-historia.
Halil springer själv ifatt gruppen med alla tyngder runt halsen.
Lasse ligger sist och vill ge upp och ändrar sig och krigar järnet och vinner.
Carro snubblade vidare med tur och ett jävla pannben. Hade alla emot sig de sista 10 avsnitten.
Sonja en mästare med ett jävla pannben. Grattis!!
Största förloraren 2026. Iki vilket jävla skräp till människa! När gick Iki sönder? Troligtvis i tidiga tonåren när igen kille valde henne någonsin... Manshat deluxe.
2026-06-07, 21:54
Medlem
ronaldo77s avatar
Bara jag som reagerade på att Sonja verkar ha en pojkvän i Exit avsnittet? Har hon ens nämnt det en endaste gång under säsongen? Undra hur han har reagerat på att se Sonja + Jonas
2026-06-07, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kastenhof
Iki, lika smidig som en lesbisk elefant. Hon var kär i Marie och kände ett starkt behov av att försvara henne mot ondskan Lasse.

Iki iklädde sig rollen som alfahane och såg Marie totalt oförmögen att stå upp för sig själv.
Det var därför Iki kunde dra till med kraftuttryck som 'jävla idiot' när ondskan röstade fel. Då satte den lesbiska elefanten ner foten.

Ikis hat mot Lasse lever vidare än idag. Iki har plötsligt fått något att leva för. Hon kände sig troligen helt tom inombords innan. Men efter att Lasse kom in i hennes liv, väcktes hon som på nyttfödd.

Helst av allt hade hon velat stanna kvar på ön med Lasse och skaffa barn med honom.

Snabba vändningar från kär i Marie till Lasse?!

Lasse är iaf kär i Ola och har blivit starkt påverkad av honom efter att han röstats ut. Äntligen fick han rösta tillsammans med sin idol!

Ola har själv uttalat att det första han gjorde efter utröstning var att börja jobba för att Carro skulle få vara kvar i finalen. Såå pantande och spel fortsätter utanför Robinson och jag tror inte deras tal på sista örådet hade spelat någon större roll.
2026-06-07, 21:57
Medlem
SodaFointains avatar
Får ej finalisterna va med varann i exit efteråt. Jag såg exit då iki kommenterar att äta ensam men hon kan väl äta med de andra 2
2026-06-07, 21:59
Medlem
Ju mer du kickar med benen ju högre puls. Kan du inte crawla ordentligt så är det bättre med bröstsim.

Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Bröstsim verkar gå jävligt långsamt. Lär det inte gå snabbare att crawla med armarna och bara sprattla på allt vad man har med benen?
2026-06-07, 22:03
Medlem
SodaFointains avatar
Åker alla 7 hem tillsammans till sverige

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in