Citat:
Ursprungligen postat av
Varmchokladmjolk
Bara jag som blir så oerhört trött på alla som klagar på att Nicci stannar kvar i relationen trots att han är otrogen ?
Nicci har just nu ingen stabill grund verken utbildning eller jobb. Hennes enda form av inkomst är hennes Of likande chatt. V bidrar till olika saker som i denna stund av hennes liv är till stor fördel för hennes familj. Om han är otrogen då och då är inte så stort. Om hon skulle konfrontera honom skulle hennes liv raseras lika fort och Nicci är fullt medveten om olika fördelar som denna relation bidrar till. Låt henne få leva i hockeybubblan. Vad är det värsta med att han är otrogen ? Som om V är den först otrogna hockeyspelare. För Nicci vill just nu inget mer än bibehålla honom. Jag tror inte ens hon bryr sig om han är otrogen eller inte för så länge som han är gift med henne är hans otrohet bara en hemlighet.
Tror ingen hade brytt sig ett skit om det . Om det inte var för allt N har sagt om killar som är otogna .
Du skriver var är det värsta med att han otrogen . Är man i ett förhållande och dessutom gift så är det ett stort jäkla problem . Sen till råga på allt så väntar hans fru deras gemensamma barn som han utsätter för risker när han ligger runt och kan
smitta både henne och barnet .
Jag hade inte brytt mig ett skit om det inte vore för barnen