2026-06-07, 18:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Varmchokladmjolk
Bara jag som blir så oerhört trött på alla som klagar på att Nicci stannar kvar i relationen trots att han är otrogen ?

Nicci har just nu ingen stabill grund verken utbildning eller jobb. Hennes enda form av inkomst är hennes Of likande chatt. V bidrar till olika saker som i denna stund av hennes liv är till stor fördel för hennes familj. Om han är otrogen då och då är inte så stort. Om hon skulle konfrontera honom skulle hennes liv raseras lika fort och Nicci är fullt medveten om olika fördelar som denna relation bidrar till. Låt henne få leva i hockeybubblan. Vad är det värsta med att han är otrogen ? Som om V är den först otrogna hockeyspelare. För Nicci vill just nu inget mer än bibehålla honom. Jag tror inte ens hon bryr sig om han är otrogen eller inte för så länge som han är gift med henne är hans otrohet bara en hemlighet.
Tror ingen hade brytt sig ett skit om det . Om det inte var för allt N har sagt om killar som är otogna .

Du skriver var är det värsta med att han otrogen . Är man i ett förhållande och dessutom gift så är det ett stort jäkla problem . Sen till råga på allt så väntar hans fru deras gemensamma barn som han utsätter för risker när han ligger runt och kan
smitta både henne och barnet .

Jag hade inte brytt mig ett skit om det inte vore för barnen
Citera
2026-06-07, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Video som niccis ex bästavän gjorde om nicci

https://imgur.com/a/KtLHjFK

Verkar inte fungera så länkar från TikTok

https://vm.tiktok.com/ZNRv5KSeU/
Citera
2026-06-07, 20:02
Medlem
Viktors hus han köpt till nicci och Jeanette. Bara Viktor är skriven på adressen, nicci bor kvar hos Jeanette

https://www.bergetsro.se/houses/sagstallarvagen-21/
Citera
2026-06-07, 20:16
Medlem
Citat:
Viktors hus han köpt till nicci och Jeanette. Bara Viktor är skriven på adressen, nicci bor kvar hos Jeanette

https://www.bergetsro.se/houses/sagstallarvagen-21/

Ser dock att varken nicci eller Viktor står som ägare av fastigheten? Såld 21 jan, kan stämma då de var då dom gick ut med de, finns även bild på Anki med c2 på jeanetes Instagram när Anki sitter på deras baksida på adressen
Citera
2026-06-07, 20:45
Medlem
Citat:
Ser dock att varken nicci eller Viktor står som ägare av fastigheten? Såld 21 jan, kan stämma då de var då dom gick ut med de, finns även bild på Anki med c2 på jeanetes Instagram när Anki sitter på deras baksida på adressen

Ägarbytet brukar synas först när köparen har fått lagfart godkänd hos lantmäteriet så de kanske inte hunnit registrerats som ägare ännu???🤷

Nu ser man att N står i köket i det "nya boendet" och mimar........till Ligga inatt. Ser även ut som om de firat N:s födelsedag i det nya huset.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-07 kl. 20:57.
Citera
2026-06-07, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Ägarbytet brukar synas först när köparen har fått lagfart godkänd hos lantmäteriet så de kanske inte hunnit registrerats som ägare ännu???🤷

Nu ser man att N står i köket i det "nya boendet" och mimar........till Ligga inatt. Ser även ut som om de firat N:s födelsedag i det nya huset.

Jo så kan de vara, då har dom fått tillgång till huset 1 juni.
Minns inte hur det var när jag och sambon köpte vårat hus med lagfarten osv men kan mycket väl stämma att man står som ägare fram till inflytt + handläggningstider
Citera
2026-06-07, 20:59
Medlem
Det ser ut på bilderna som att Niccis mamma också gjort om brösten (igen?)
Absurt allt som sagt. Katastrofbeteende av samtliga i familjen.
Citera
2026-06-07, 21:03
Medlem
Jag tror att han blev tvungen att köpa huset som plåster på såren för otroheten. Tror hon såg det som en chans att utpressa honom.

Och senaste bilderna… är hon gravid IGEN?
Citera
2026-06-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Booktook
Jag tror att han blev tvungen att köpa huset som plåster på såren för otroheten. Tror hon såg det som en chans att utpressa honom.

Och senaste bilderna… är hon gravid IGEN?

Skulle inte förvåna mig. Därför det var bråttom med sexiga låten.
Citera
2026-06-07, 21:31
Medlem
Hur gammal är J?

Vet J själv Hur gammal hon är?
Hon både beter sig och klär sig som om att hon vore 16. Inte charmigt. Man kan vara sexig utan att bete sig och klä sig som en tonåring.
Citera
2026-06-07, 21:35
Medlem
Någon som vet om A fått träffa C denna helgen? ❤️
Citera
2026-06-07, 21:47
Medlem
På tal om unpopular opnion. Så likt deras nya hems layout (jag vet jättevanligt idag med öppen planlösning) är likt det är IF:s kök, matbord och v-rum. Undrar om Nicci sett det än eller V 🫣

Ser ut som sista mimklippet på liggalåten av Nicci är i deras nya hem (ja man kan undra om det är en till bebbe på gång eftersom allt är så bråttom, bråttom).

Unpopular opinion nummer två, ni kollat på IF:s bilder på hennes föräldrar som unga. Jag vet att jag ser saker kanske andra inte ser 😬. Men jag tycker V liknar IF:s pappa galet mycket på den bilden😮 eller är det bara jag? Nej menar inte att de är släkt, bara att likheten är slående.

Angående B:s vän om Nicci, hela videon finns på yt och tagits upp förut hur mycket N ljuger om allt det kring B liksom många av hennes ex.

Undrar hur hela denna soppan slutar. Allt "clicbaitande" från N och J lär förstöra podden till slut. Likt denna låt som inte är släppt (eller är den?) men är redan irriterande och trycker på "mute" så fort det kommer upp. Snacka om att tappa bollen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in