2026-06-06, 21:21
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
Men att Cripps är av banan skapar också mild panik i gloryholebåset eftersom Chrippa var hans enda levebröd. Bristen på Kåntent är uppenbar och Trobo+sekretess C vill skinna och lura honom. Hans master i sexologi verkar inte generera varken kundgenomströmning eller intäkter.

Det finns bara en person som längtar mer efter att Chrippa ska släppas fri än Chrippa själv, och det är förstås BajsBaronen. Medan Chrippa ser sin frigivning som en chans till en nystart, ser den flintskalliga runkbögen något helt annat, nytt content.

Den perversa byfånen i Trosa har byggt hela sin kanal kring Chrippa. Varje gång Baronen försöker skapa nyt content går det ungefär lika bra som när äcklet skulle förklara hur "thick cock pov" hamnade på nätet.
Citera
2026-06-06, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Det finns bara en person som längtar mer efter att Chrippa ska släppas fri än Chrippa själv, och det är förstås BajsBaronen. Medan Chrippa ser sin frigivning som en chans till en nystart, ser den flintskalliga runkbögen något helt annat, nytt content.

Den perversa byfånen i Trosa har byggt hela sin kanal kring Chrippa. Varje gång Baronen försöker skapa nyt content går det ungefär lika bra som när äcklet skulle förklara hur "thick cock pov" hamnade på nätet.
"Thick cock doggy POV" om jag får be. Det var namnet has far gav porrfilmen där hans son gräver ur och stånkar på hans svärdotter😁 I övrigt kan jag bara instämma.
Senast redigerad av Stallhagen 2026-06-06 kl. 22:13.
Citera
2026-06-06, 22:25
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stallhagen
"Thick cock doggy POV" om jag får be. Det var namnet has far gav porrfilmen där hans son medverkar😁 I övrigt kan jag bara instämma.

Som att någon annan än pervot själv skulle döpa filmen till det. Såg något klipp från den, och det var utan bland det mest motbjudande jag sett. Baronen med sin svettiga flint trycker in sina knotiga fingrar i sin förståndshandikappade frus underliv medan hon ger ifrån sig primitiva djungelvrål.

Det var som att se en flintskallig cancerpatient ha sex med en rakad gorilla. Extra tragiskt att Baronens ungar, kanske får gå till skolan och upptäcka att klassen redan sett farsans senaste bidrag till civilisationens förfall. Det lär bli några riktigt obekväma utvecklingssamtal för paret Rask.
Citera
2026-06-07, 00:53
Medlem
mephedrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Som att någon annan än pervot själv skulle döpa filmen till det. Såg något klipp från den, och det var utan bland det mest motbjudande jag sett. Baronen med sin svettiga flint trycker in sina knotiga fingrar i sin förståndshandikappade frus underliv medan hon ger ifrån sig primitiva djungelvrål.

Det var som att se en flintskallig cancerpatient ha sex med en rakad gorilla. Extra tragiskt att Baronens ungar, kanske får gå till skolan och upptäcka att klassen redan sett farsans senaste bidrag till civilisationens förfall. Det lär bli några riktigt obekväma utvecklingssamtal för paret Rask.
😅
Kan en förståndshandikappad verkligen ge samtycke?

Du har förresten fel om skolan, Baronen berättade själv när porrklippet ”läckte” att han, ifall barnen blir retade för detta, gärna kunde komma till skolan och förklara för eleverna att detta är helt naturligt, osv.
Citera
2026-06-07, 01:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mephedron
😅

Du har förresten fel om skolan, Baronen berättade själv när porrklippet ”läckte” att han, ifall barnen blir retade för detta, gärna kunde komma till skolan och förklara för eleverna att detta är helt naturligt, osv.
Det var alltså där någonstans han glömde bort att det var "farsan som läckt ut filmen"
Citera
2026-06-07, 06:01
Medlem
Citat:
😅

En femhundring på att sugrörskuken inte hade förskonat ungarna att få höra att "både längd och omkrets är över medel".
Citera
2026-06-07, 09:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cunundrum
En femhundring på att sugrörskuken inte hade förskonat ungarna att få höra att "både längd och omkrets är över medel".
Jag sätter nacken i pant på att han hade velat visa filmen för ungarna också. "för full transparens" och " i utbildande syfte"
Citera
2026-06-07, 11:29
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
😅

Men hur ska Baronen klara av det, byfånen har ju sådan "social fobi" att han inte ens kan ta ett arbete.
Citera
2026-06-07, 19:05
Medlem
Deimos01s avatar
Varifrån har Rask fått informationen att cluee ska lägga ner?
Att cluee inte kan leva på Youtube och söker jobb betyder inte att han måste sluta med Youtube, han kan fortsätta med Youtube på fritiden/hobby/som extra inkomst.

Rask har ju haft youtube som fritiden/hobby/extra inkomst i alla år. Så rask borde ju förstå det.
Citera
2026-06-07, 20:41
Medlem
GreenBatterys avatar
Jag tror allt den porrskadade ÄckelBaronen gör numera är AI-svar. Nån av de senaste videorna sitter han och skrattar åt och hype:ar sina egna svar och IG-posts. Klart avslöjande.

Skulle inte förvåna mig det minsta om han frågar Chat GPT: ”Jag vill att mina följare ska ställa frågor till mig. Vad ska jag skriva?”

Kan han bli den förste i Sverige som är helt styrd av AI? Låga odds på det.

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-06-07, 20:43
Medlem
Crabby88s avatar
Nu har svettrövsstrump baronen släppet en ny video på snusksidan. Usch!
Citera
2026-06-07, 20:59
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Nu har svettrövsstrump baronen släppet en ny video på snusksidan. Usch!
Inte en tanke på vilken ångest barnen ska känna som måste gå till skolan imorgon när han lägger upp sånt här vidrigt skit.

Har han lagt upp något diplom för snuskkursen? Jag misstänker nämligen att han aldrig gjorde klart den, som alla andra hans projekt här i livet han gett upp på.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in