2026-06-06, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det är så sjukt efterblivet beteende. Han har sonat sitt brott (Uffe betalde och den porrskadade ÄckelBaronen fikade med trevliga människor) så nu är allt bra igen! När då inte offren ens vill hälsa på honom på ICA så är det ju helt galet!

Han har alltså exakt noll koll på vad han gjort och orsakat. Han förstår inte. Exakt SÅ puckad är han.

Det är precis det här som är problemet och visar att skyddstillsyn inte var tillräckligt.

Det är endast fängelse som kanske kan få honom att börja förstå. Observera att jag skrev kanske eftersom det inte är helt säkert att det skulle bita heller på narcissisten.

För en narcissist är precis vad han är.

Han kan inte se saker ur andras perspektiv och kan han det så är han så narcissistisk att han skiter i hur andra mår och påverkas av hans handlingar.
Citera
2026-06-06, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UltraSlinky
Bara detta är ju kvittot på att hon är gravt störd.

Therese är oförståndet personifierat.

Hon är säkert snäll men snäll kan en ko vara...
Citera
2026-06-06, 11:00
Medlem
vichy6s avatar
Funderar på tubsocka i röv.

Är det inte bättre med gasväv? Har han en platt röv sommartid… vill en man gå med en binda pga rövsvett.

Frågan kokar ner till ett svar. Han är svettig persona.
Citera
2026-06-06, 11:04
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Therese är oförståndet personifierat.

Hon är säkert snäll men snäll kan en ko vara...

Tror IQ under medel. Man ser hennes studsiga svar och det är ok. Det finns EN person för alla.

Vet att jag är elak…. Men hade bankat skiten ur honom om det vore min man som gick med rullad tubsocka i röven och hatade 1/4 av livet.
Citera
2026-06-06, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Tror IQ under medel. Man ser hennes studsiga svar och det är ok. Det finns EN person för alla.

Vet att jag är elak…. Men hade bankat skiten ur honom om det vore min man som gick med rullad tubsocka i röven och hatade 1/4 av livet.

Inte ett dugg elakt utan en fullt normal reaktion.

Att han tom kan sitta i en video och helt obekymrat dra upp en tubsocka ur röven utan att skämmas.

En tubsocka som kan vara Edwards eftersom den inte var tillräckligt lång för hans fötter.

Hur känner Edward inför faktumet att hans farsa använder hans tubsockor i röven?
Citera
2026-06-06, 13:16
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Inte ett dugg elakt utan en fullt normal reaktion.

Att han tom kan sitta i en video och helt obekymrat dra upp en tubsocka ur röven utan att skämmas.

En tubsocka som kan vara Edwards eftersom den inte var tillräckligt lång för hans fötter.

Hur känner X inför faktumet att hans farsa använder hans tubsockor i röven?

Undrar X klasskamrater tycker om det.

(Satte X, för tycker inte deras namn behöver exponeras öht. Det är inte deras val av far.)
Citera
2026-06-06, 17:13
Medlem
Jag kan fortfarande inte släppa när Rask skicka knark till sig själv och spelade teater om det. Den här mannen är gränslös. Borde han inte kört några videos om det! Rask är en dåre, något annat finns inte att säga. Content Content. Hans följare är också dårar. Nu är det lugnt med Chrippa iallafall.
Citera
2026-06-06, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag kan fortfarande inte släppa när Rask skicka knark till sig själv och spelade teater om det. Den här mannen är gränslös. Borde han inte kört några videos om det! Rask är en dåre, något annat finns inte att säga. Content Content. Hans följare är också dårar. Nu är det lugnt med Chrippa iallafall.
Men att Cripps är av banan skapar också mild panik i gloryholebåset eftersom Chrippa var hans enda levebröd. Bristen på Kåntent är uppenbar och Trobo+sekretess C vill skinna och lura honom. Hans master i sexologi verkar inte generera varken kundgenomströmning eller intäkter.
Citera
2026-06-06, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Undrar X klasskamrater tycker om det.

(Satte X, för tycker inte deras namn behöver exponeras öht. Det är inte deras val av far.)

Det missade jag att göra vilket var dumt naturligtvis.

Tack
Citera
2026-06-06, 20:50
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag kan fortfarande inte släppa när Rask skicka knark till sig själv och spelade teater om det. Den här mannen är gränslös.

Dagens sanning.

Allt är content och det har han duktigt lärt av sin gud Jockiboi. Problemet är bara att Jocke är inte Jimi och därmed kan Rask inte vara varken Frank Marino eller Stevie Ray Vaughan......Youtubers är som disktrasor - En gång sen luktar det unket..... och helst tar man faktiskt papper istället.
Citera
2026-06-06, 21:08
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Det är så sjukt efterblivet beteende. Han har sonat sitt brott (Uffe betalde och den porrskadade ÄckelBaronen fikade med trevliga människor) så nu är allt bra igen! När då inte offren ens vill hälsa på honom på ICA så är det ju helt galet!

Han har alltså exakt noll koll på vad han gjort och orsakat. Han förstår inte. Exakt SÅ puckad är han.

Just det, Baronen lurade av en svårt psykisk sjuk man på 80 tusen. Den flintskalliga runkbögen hade inga problem med att sitta och låtsasskratta och hålla med Uffe om precis allting. Plötsligt var den perversa byfånen världens mest förstående människa, den mest inställsamma vän man kunde tänka sig, för slicka röv är något BajsBaronen kan.

Det är det (och mycket mer) som gör BajsBaronen så osmaklig. Inte bara att runkbögen saknar samvete, utan att han är oförmögen att se sina brister. Normala människor skäms när de behandlat folk illa, men Baronen ser det som ännu en smart affärsstrategi.
Citera
2026-06-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Damien-
Just det, Baronen lurade av en svårt psykisk sjuk man på 80 tusen. Den flintskalliga runkbögen hade inga problem med att sitta och låtsasskratta och hålla med Uffe om precis allting. Plötsligt var den perversa byfånen världens mest förstående människa, den mest inställsamma vän man kunde tänka sig, för slicka röv är något BajsBaronen kan.

Det är det (och mycket mer) som gör BajsBaronen så osmaklig. Inte bara att runkbögen saknar samvete, utan att han är oförmögen att se sina brister. Normala människor skäms när de behandlat folk illa, men Baronen ser det som ännu en smart affärsstrategi.

Och social fobi hade han plötsligt inte heller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in