2026-06-07, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ottoplommon
Nej, CJ kan ju inte respektera deras integritet överhuvudtaget.
Eftersom hon förtalade deras pappa inför hela allmänheten i samband med skilsmässan.
Så att äldsta sonen fick höra i skolan att hans föräldrar skulle skiljas. Mm förtal via hennes IG.

Jag högaktar MZ för att han iallafall tänkte väldigt mkt på sina barns integritet under hela den svåra tiden.
Och högaktar honom för varje dag han är drogfri. Beroende är en sjukdom.
Man kan bara ta en dag i sänder. Och det tycks MZ gjort framgångsrikt under lång tid nu.
Tänkte han på barnens integritet när han knarkade och var otrogen?
Citera
2026-06-07, 21:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Du förvarar att MånsPetter tar med barnen på nattklubb men tycker att det är hemskt att måla naglarna på en pojke. Du verkar vara en relik från medeltiden.

Nagellacket är oviktigt. Det handlar om att hon delar bilder på sina barn nakna till tusentals personer på nätet.
Citera
2026-06-07, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Ciara bryr sig säkert om barnen, men hon respekterar uppenbarligen inte deras integritet överhuvudtaget.

Hon lägger ju upprepade gånger ut dem hel eller halvnakna på sociala medier, samtidigt som hon sitter och målar naglarna på yngsta sonen. Att måla upp henne som den perfekta modern med stenkoll håller helt enkelt inte.

Helt sjukt att hon lägger upp sådana bilder på barnen. Alla vet villa äckel det finns där ute. Hennes självransakan är noll. Men dreven mot båda föräldrarna är helt knäppa. Blir hysteriska för man tar med barnen på farsans första gig på länge.
Vet inte hur många kända artister i världen jag sett ha med sina ungar på diverse gig. På axlar, i barnvagnar, i turnébuss där det iaf sups friskt runt omkring .
Bara till att kika på valfri midsommar, stadsfestival eller kräftskiva så kan folk sätta sig ner i båten och hålla….

Och vem bryr sig om man har godiset och solglas på sig när man handlar? Förresten köpte han grön eller röd mjölk? Eller är han Vänsterpartist och kör soja? 🥹
Citera
2026-06-07, 21:28
Medlem
Citat:
Tänkte han på barnens integritet när han knarkade och var otrogen?
Det korta svaret på den frågan är som alla vet, att beroende ej är viljestyrt.
Jag tror att han var mkt olycklig över vad beroendet ställde till med i hans liv.
Tror inte han hade en grandmasterplan,-att nu ska jag knarka och vara otrogen!

Tror faktiskt inte att någon planerar att hamna i beroende någonsin.
Vad det än gäller, feströkning, festsupa eller festknarka.
Och där spriten går in går omdömet ut. En del trillar dit på första blosset,
första sippen öl eller första drogen.

Tänker du på din egen integritet eller någon annans om du är på fest och blir full?
Förra finansministern Anders Borg drog aggressivt fram snorren och ville mäta vem som hade störst kuk på festen.
Sedan gjorde han helikoptern inför närvarande barn . Det var en familjefest.
Tänkte han på sin egen integritet där eller fick spriten honom att leva i nuet utan något konsekvens tänkande?

Det är så det är av alla substans intag. Inget konsekvenstänk.
Och det är du gammal nog att veta. Så varför ställer du så onödiga frågor?
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-07 kl. 22:19.
Citera
2026-06-07, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sosse9011
Helt sjukt att hon lägger upp sådana bilder på barnen. Alla vet villa äckel det finns där ute. Hennes självransakan är noll. Men dreven mot båda föräldrarna är helt knäppa. Blir hysteriska för man tar med barnen på farsans första gig på länge.
Vet inte hur många kända artister i världen jag sett ha med sina ungar på diverse gig. På axlar, i barnvagnar, i turnébuss där det iaf sups friskt runt omkring .
Bara till att kika på valfri midsommar, stadsfestival eller kräftskiva så kan folk sätta sig ner i båten och hålla….

Och vem bryr sig om man har godiset och solglas på sig när man handlar? Förresten köpte han grön eller röd mjölk? Eller är han Vänsterpartist och kör soja? 🥹
Förstår att det kanske var lite raljerade som pågick här men kan inte låta bli att svara; Är ganska så definitivt väldigt säker på att han kör på blå mjölk och Centerpartiet.
Citera
2026-06-08, 05:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av subtleoak
Nagellacket är oviktigt. Det handlar om att hon delar bilder på sina barn nakna till tusentals personer på nätet.
Förmodligen ännu något som endast du har sett och som nu är borta. Det vanliga är ju att så fort det skrivs något negativt om MånsPetter så hittar du på någon lögn om Ciara för att avleda diskussionen.
Citera
2026-06-08, 05:45
Medlem
Citat:
Det korta svaret på den frågan är som alla vet, att beroende ej är viljestyrt.
Jag tror att han var mkt olycklig över vad beroendet ställde till med i hans liv.
Tror inte han hade en grandmasterplan,-att nu ska jag knarka och vara otrogen!

Tror faktiskt inte att någon planerar att hamna i beroende någonsin.
Vad det än gäller, feströkning, festsupa eller festknarka.
Och där spriten går in går omdömet ut. En del trillar dit på första blosset,
första sippen öl eller första drogen.

Tänker du på din egen integritet eller någon annans om du är på fest och blir full?
Förra finansministern Anders Borg drog aggressivt fram snorren och ville mäta vem som hade störst kuk på festen.
Sedan gjorde han helikoptern inför närvarande barn . Det var en familjefest.
Tänkte han på sin egen integritet där eller fick spriten honom att leva i nuet utan något konsekvens tänkande?

Det är så det är av alla substans intag. Inget konsekvenstänk.
Och det är du gammal nog att veta. Så varför ställer du så onödiga frågor?
Självklart är otrohet och missbruk viljestyrt.
Citera
2026-06-08, 13:50
Medlem
Citat:
Självklart är otrohet och missbruk viljestyrt.
Jag skrev att beroende är inte viljestyrt.
Beroende är inget man medvetet väljer att hamna i.

Spela inte dum.
Senast redigerad av ottoplommon 2026-06-08 kl. 14:02.
Citera
2026-06-08, 17:21
Medlem
Citat:
Förmodligen ännu något som endast du har sett och som nu är borta. Det vanliga är ju att så fort det skrivs något negativt om MånsPetter så hittar du på någon lögn om Ciara för att avleda diskussionen.

Letar du efter bilden? Då är den här: https://ibb.co/3m9SkM8P
Citera
2026-06-08, 19:00
Medlem
Citat:

Spela inte dum.
Det finns inget beroende som för att man inte kan låta bli att vara otrogen. Hur stort kokainberoendet är vet ingen. Men uppenbarligen vägde barnens välmående lite i förhållande till det. Så om han inte kan låta bli droger så hade både Ciara och Stockholms tingsrätt helt rätt vad gäller barnens hemvist.
Citera
2026-06-08, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unbillman
Letar du efter bilden? Då är den här: https://ibb.co/3m9SkM8P
Var den bilden alltså mer upprörande än bilden på barnen på Pepes Bodega?
Citera
2026-06-08, 19:05
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Spela inte dum.
Om man har barn så måste man söka hjälp för sitt beroende innan det spårar ur helt.
Man kan inte skylla på sitt "beroende" hur länge som helst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in