Citat:
Ursprungligen postat av
Cooltrayne
Personligen så tittade jag på filmerna om den där gorilla-killen från Australien i början. Tyckte att det var skitkul, i 5minuter…
Har fortfarande väldigt svårt för AI-musik som alltid tycks sakna något som jag inte riktigt kan sätta fingret på. Iallafall än så länge.
Det är samma sån med bilder.
Det var jättekul i 5minuter, sen ledsnade man.
Så jag tror snarare att konst i alla former kommer öka i framtiden.
Det som saknas är att det inte är äkta.
Du tror att det är falskt.
Precis så är det med film .
När du tror att det är en helt påhittad historia och skådespelare, då saknas något.
Därför kan man göra som i Hollywood ibland,
Man lägger till att det bygger på en riktig händelse .
Då blir det genast mycket bättre. Sätter igång fantasin på folk .