2026-06-06, 09:13
Medlem
Hela grejen hon ”skyller på” är att hon bara följer sina drömmar, att hon är modig som vågar prova hit och dit.
Men hennes dröm är ju knappast att bli artist. Hennes dröm är ju enbart att synas och höras, vara sexig och få uppmärksamhet.
Inse bara att pengarna är slut snart och att folk inte längre pallar alla desperata sätt att få synas på, skaffa ett ”vanligt” jobb bara och ta hand om dina barn och relation. Ni har väl köpt hus? Sköt om det istället för att hålla på och dansa och sjunga om ligga ligga ligga på internet.
Du har ju valt villa, 2 barn och en man som jobbar borta. Då får man nog tyvärr bita i sura äpplet och komma ner på jorden. Då är det knappast tillfälle att försöka bli artist helt plötsligt
Citera
2026-06-06, 09:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Håller fullständigt med dej 🫵 hon beter sig varken som en fru el mamma . Förstår inte hur V kan tycka detta är ok . Men efter deras filmklipp så tror jag båda går ingång på att N visar upp sig .
Sen undrar hon varför folk tycker som dom gör . Lustig brud detta

Exakt ger du dig in i leken. Får du leken tåla

Av 100 kommentarer är de kanske 4-5 stycken som är positiva kommentarer på varenda video hon har lagt ut resten är typ att hon har en kris, vad hon håller på med och att det är pinsamt. Jag tror inte hon fick den responsen som hon trodde att hon skulle få. Precis som folk skriver så låter de inte alls som henne och från det klippet när hon sjöng för lilla C när hon hade ont i magen till att kunna sätta toner på de sättet, nä det är AI deluxe.
Att gå sånglektioner i några veckor får inte det resultatet.
Kommer bli som M.O från Melodifestivalen där dom fick höja bakgrundssångarna live för att det lät förjävligt
Citera
2026-06-06, 20:07
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Ja , det är inte konstigt att folk säger att dom ljuger då dom ändrar sina utsagor historier hela tiden

Undrar också varför det är hysch Hysch

Ok då är det 2 historier här också för det är inte så jag minns det .

Självklart önskar ingen att dom skulle ha råkat ut för det som hänt , det jag men många andra reagerar på är deras historia kring detta .
Tycker allt känns så himla konstigt.

Kanske jag som överreagerar pga att jag aldrig skulle dölja det som hänt utan prata om det . Här känns det mer som om dom döljer något el skäms

Mycket konstigt som pågår i familjen Hernestig.
Verkar inte vara guld och gröna skogar längre mellan Jeanette och Christer.

Men han har många företag och en hel del pengar så då går det kanske att härda ut för henne?

Kanske bara en tidsfråga innan hon flyttar till huset som Viktor har köpt till Nicci och barnen, så kul för Viktor när han ska hälsa på sin fru och barnen !

Men såklart måste de ha barnvakt så de kan göra det Nicci drömmer om "ligga i natt", haha den låten var inte för hennes röst och koreografin inte för hennes kropp, istället för EPA-dunk kunde hon sjungit en lugnare låt och dansat ensam så hade hon inte behövt försöka synka både låt och de som dansade bakom, blev tyvärr pinsamt.

Jag har nog aldrig sett någon som pratar emot sig själv så mycket som Nicci och sedan tycker att alla är dumma och avundsjuka men såklart måste hon skylla på någon annan.
Citera
2026-06-06, 20:22
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeuyu
Är det inte lite underligt att inprincip varje kille nicci har haft har varit otrogen? Hon som sitter och skryter hur hon är den perfekta frun och flickvän ? ”Viktor vet att han aldrig kommer få en bättre fru än mig”
Endå så är ingen trogen mot henne ?

Hon har aldrig hört uttrycket "beauti fades, dum is forever" för då hade hon förstått att ingen kille/man i längden bara vill prata om hennes utseende.
Hon avbryter normala samtal eller lyssnar inte för att hon vill leda in samtalet så det handlar om henne och hennes utseende och kärleken till Nicci.

En man vill ha någon att både prata med och ligga med men de vill inte vara en spegel för någons ego.

Nicci söker också bekräftelse hos andra män så den hon är tillsammans med är egentligen inte speciell för henne.
Men Viktor kanske tänder på att hon skickar lättklädda bilder och sexchattar med andra, "to each their own" heter det.
Citera
2026-06-07, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Av 100 kommentarer är de kanske 4-5 stycken som är positiva kommentarer på varenda video hon har lagt ut resten är typ att hon har en kris, vad hon håller på med och att det är pinsamt. Jag tror inte hon fick den responsen som hon trodde att hon skulle få. Precis som folk skriver så låter de inte alls som henne och från det klippet när hon sjöng för lilla C när hon hade ont i magen till att kunna sätta toner på de sättet, nä det är AI deluxe.
Kommer bli som M.O från Melodifestivalen där dom fick höja bakgrundssångarna live för att det lät förjävligt

Hon anmäler alla på TikTok som inte skriver positiva kommentarer . Fick en själv . Pinsam människa rakt igenom
Citera
2026-06-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av modig39
Hon anmäler alla på TikTok som inte skriver positiva kommentarer . Fick en själv . Pinsam människa rakt igenom

Samma här. Hon har blockat mig för jag kommenterade något om nicci och Viktors relation på IF’s sida.
Citera
2026-06-07, 10:12
Medlem
Citat:
Samma här. Hon har blockat mig för jag kommenterade något om nicci och Viktors relation på IF’s sida.

Går man ut med saker på sociala medier så får man räkna med att höra folks åsikter och kritik. Speciellt som en offentlig person. Vem fan anmäler folk för att dem inte hyllar henne till skyarna? Om låten suger vilken den gör. Varför får man inte skriva det? Räknar hon med att alla skulle älska låten?
Hon tror hon är Sveriges sexigaste tjej. Men är man två barnsmorsa , sambo så beter man sig inte som en tonåring. Signalerar desperation och bekräftelse. Stackars V Som kommer få höra folk som pratar och skrattar bakom hans rygg
Citera
2026-06-07, 11:23
Medlem
Nessa (ex on ph spoiler) som varit niccis vän (säkert inte längre) skriver på sin Instagram att niccis kille varit otrogen, och hennes låt är bedrövlig 😂😂😂😂😂😂👏🏽
Citera
2026-06-07, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Denna människa tål inte kritik . Det är alla andra som är tondöva förstår sig inte på musik osv
Men vad hade hon räknat med när låten är piss .

Hon säger ju själv alltid " sanningen kommer alltid fram " och det gjorde den nu .
Men jag är ledsen och säga N är varken en sångerska el en dansare .

Jag tillhör väl den äldre generationen då jag tycker att ens barn alltid går först !

Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Mycket konstigt som pågår i familjen Hernestig.
Verkar inte vara guld och gröna skogar längre mellan Jeanette och Christer.

Men han har många företag och en hel del pengar så då går det kanske att härda ut för henne?

Kanske bara en tidsfråga innan hon flyttar till huset som Viktor har köpt till Nicci och barnen, så kul för Viktor när han ska hälsa på sin fru och barnen !

Men såklart måste de ha barnvakt så de kan göra det Nicci drömmer om "ligga i natt", haha den låten var inte för hennes röst och koreografin inte för hennes kropp, istället för EPA-dunk kunde hon sjungit en lugnare låt och dansat ensam så hade hon inte behövt försöka synka både låt och de som dansade bakom, blev tyvärr pinsamt.

Jag har nog aldrig sett någon som pratar emot sig själv så mycket som Nicci och sedan tycker att alla är dumma och avundsjuka men såklart måste hon skylla på någon annan.
precis , mycket som sker bakom stängda dörrar i denna fam .

Nä det syns på hela deras kroppsspråk att något inte är rätt . Tittar man Yt klippet från senaste avsnittet så ser man att när Ch tar Js hand så sitter hon där iskall .

Detta går ej att förklara bort hur mkt dom än försöker .
Det är så sjukt att N väljer denna skit före sina barn.
Hon trodde väl någonstans att detta skulle bli en hit och att hon skulle utses till Sveriges sexigaste kvinna . Som hon alltid drömt om

Citat:
Är sjukt om ingenting var sant av det vi skriver och frågar för att få ett svar så behöver hon ju ej blocka . Utan bara rycka på axlarna och skratta åt det

Citat:
Går man ut med saker på sociala medier så får man räkna med att höra folks åsikter och kritik. Speciellt som en offentlig person. Vem fan anmäler folk för att dem inte hyllar henne till skyarna? Om låten suger vilken den gör. Varför får man inte skriva det? Räknar hon med att alla skulle älska låten?
Hon tror hon är Sveriges sexigaste tjej. Men är man två barnsmorsa , sambo så beter man sig inte som en tonåring. Signalerar desperation och bekräftelse. Stackars V Som kommer få höra folk som pratar och skrattar bakom hans rygg
precis !
Vad hade hon räknat med när hon tacka ja till denna skit låt .
Kan inte i mitt liv förstå hur J och V kunde stötta henne till detta .
Det hade varit bättre dom varit ärliga mot N och sagt du kan inte sjunga !!!!
Nu blev det en total flopp och åter igen är det vårat fel då vi tydligen är tondöva som inte förstår vilken hit detta är för det har ju dom lurat i henne att det är .
Kan inte tycka synd om V han gick med på att N skulle få leva ut sin dröm .
Han trodde säkert att alla skulle tycka hon var sexig och denna skulle bli en hit .
Som en gift kvinna N är så bör hon se över sitt äktenskap och sina barn än att fortsätta med dessa bomber som ska släppa. Första är ju redan en flopp
Citera
2026-06-07, 11:45
Avslutad
Citat:
Nessa (ex on ph spoiler) som varit niccis vän (säkert inte längre) skriver på sin Instagram att niccis kille varit otrogen, och hennes låt är bedrövlig 😂😂😂😂😂😂👏🏽
HaHaha 🤣😂🤣tur hon har en mamma som hyllar henne till skyarna i dag då hon fyller .
Som vanligt är det vårat fel att N inte lyckas . Vi är avundsjuka och hatar för att N vill nå . Sina drömmar.
Kan ju bero på att Nessa råka gilla inlägget ang om C och A förut . Och för att Nessa tyckte N beteende sig som en golddigger.
Sen tror jag N tog priset att inte beklaga el stötta Nessa då hon förlorade sitt barn .
Jag fick för mig att piken som hon skrev några dar efter var riktad till N
" jag har precis förlorat ett barn min kropp går sönder , medans andra har barn men väljer ändå bort dom "
Citera
2026-06-07, 12:28
Medlem
[quote=modig39|95136777]
[/QUOTE

💯 spot on 👏
Sen J som ständig påhejare.. Förstår inte riktigt hur hon kan tycka allt detta är ok!?
Citera
2026-06-07, 12:34
Medlem
Citat:

Ja, precis.
N med mor kan inte ta och hantera "kritik" alls. De benämner all kritik som "hat".
Ändå väljer de att stanna kvar i det "offentliga" rummet och ursäkta, öppet sitter i en podd och "småhånar" andra människor som inte tycker som dem.

Någon självrannsakan existerar inte heller.

Hade N visat på mer ödmjukhet och haft en mer lowkey-personlighet, valt att ägna mer tid till sina småflickor med make samt gjort fina respektfulla roliga familje-content istället så hade hon med största sannolikhet inte fått några negativa frågande kommentarer.

Jag upplever inte att N jobbar så mycket på att försöka skapa förtroende, vara en god förebild eller visa på någon trovärdighet inför sin trogna följarskara.
Istället kör hon bara på i 180 på sitt vis som om ingen annan än hon existerar och som om inget sunt förnuft finns där den goda moralen med etiken redan lyser med sin frånvaro.

Med ett sådant agerande kan man heller inte räkna med att bli beundrad av alla.

N hade nog, om jag får gissa räknat med ett förhållandevis gott mottagande av hennes nya intro-låt eftersom (enl. hennes egen utsago) "Ligga inatt" är bearbetad av en professionell skara musiker och producenter.

Det här med att anmäla följare som har en åsikt som ej faller N i smaken kommer nog heller inte att gagna N i längden.....
Visst, det kanske inte alltid är lätt att höra "sanningar" och eller få kritiska ögon på sig för något man själv tycker är femstjärnigt, men då ska man heller inte gå ut med att man inte bryr sig om vad andra människor tycker och tänker om man i nästa sekund delar ut sina straff.

Fallet blir högt när de själva sitter i sin podd och höjer N upp över skyarna innan projektet/projekten ens är ett fullbordat faktum.

Som sagt N och J har själva överhypeat detta med "bomber' och allt kring N:s "artist-resa".
En resa som utlovades till följarna att få följa med på.
Med det agerandet kan man heller inget annat förvänta sig än att det skapar höga förväntningar bland "publiken".

V har nu redan tidigt i relationen tyvärr tvingats uppleva stora prövningar när det kommer till offentlighetens pris.
Att ständigt bli kritiskt granskad i den omfattningen på SM var nog inget V hade räknat med.

Vad kommer att hända när den första förälskelsen mellan N och V lagt sig?

Kommer familjen HL/LH någonsin att svetsas samman till en daglig helhet för barnens skull?

Kan N:s alter-ego och omognad ha gått ut över förhållandet mellan J och Ch.i...r?

Som Make, Far och Morföräldrar hade jag ej varit särskilt imponerad av de val N som fullt vuxen kvinna väljer att göra för sitt levebröd.
Senast redigerad av Artmovie 2026-06-07 kl. 12:54.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in