Citat:
Ursprungligen postat av
HepCat-X
Det pågick alltså terrorism kring vart och vartannat WEF- och G8-möte för 25-30 år sedan? Ja då så.

Väck inte den björn som sover - såvida den inte redan börjat vakna.
F ö är väl stenkastning det enda vapen ungarna har för att kunna slå tillbaka mot ockupationsmakten.
Hade det rört sig om ukrainska ungdomar som kastat sten mot ryska syridsvagnar hade de blivit hjälteförklarade i väst.
Och nej, jag är varken hamasanhängare eller putintroll, utan en vanlig medborgare som är trött på dubbla måttstockar och strösslande med floskler som syftar till att misskreditera motståndarna och förhärliga sig själv.